Nimen merkitys

tanja

Mikä merkitys on nimellä "Matti" ja on oinas?

11

1858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittaa

      Jumalan lahjaa.

      Vanha sananlasku: Mikko miehistä parhain, Matti muista veljeksistä.

      Oinas: Lannistumaton ja yritteliäs tyyppi, jolla on huumorintajua ja myös temperamenttia.

    • maija

      Matti tarkoittaa, että sinä olet humanisti,olet saanut lahjaksi kyvyn antaa anteeksi ja luopua, sinulla on myös kyky auttaa muita auttamaan itseään.
      Oinas on numero 1 joka kuvaa mm.tiennäyttäjää, edelläkävijää ja johtajaa.

      • Mitäs tää mun nimeni sitten tarkoittaa?


      • maija
        Leena kirjoitti:

        Mitäs tää mun nimeni sitten tarkoittaa?

        kykyä toimia johtajana, tiennäyttäjänä ja edelläkävijänä, olla itsenäinen ja velvollisuudentuntoinen. Tämäkin on siis numero 1.


      • saapas
        maija kirjoitti:

        kykyä toimia johtajana, tiennäyttäjänä ja edelläkävijänä, olla itsenäinen ja velvollisuudentuntoinen. Tämäkin on siis numero 1.

        niin eksyin tänne keskustelu palstalle ja numerologia hiukan kiinnostais.

        Etunimeni on Suvi ja olen jousimies:)
        Mitä siitä vois sanoa..:)?


      • maija
        saapas kirjoitti:

        niin eksyin tänne keskustelu palstalle ja numerologia hiukan kiinnostais.

        Etunimeni on Suvi ja olen jousimies:)
        Mitä siitä vois sanoa..:)?

        menestyjä, kuningatar, jolla on paljon lahjoja ja kykyjä,halua koota tietoa ja taitoja, olet numero 8. Ota siis huomioon nämä kykysi ja käytä niitä.

        Jousimies taas on numero 5 joka edustaa pyrkimystä vaihteluun ja jännitykseen, halua kokeilla omia mahdollisuuksia laajasti ja halua tehdä ratkaisut ja valinnat itsenäisesti.


      • ....

        Mielenkiinto heräsi, joten jatketaan listaa. Mitä saat irti nimestä 'Eero' ?


      • maija
        .... kirjoitti:

        Mielenkiinto heräsi, joten jatketaan listaa. Mitä saat irti nimestä 'Eero' ?

        Eerolla on kyky olla ymmärtäjä, hänellä on kyky rakastaa itseään ja muita. Hän haluaa keskittää elämänsä kodin ja perheen ympärille. Eero = 6.


      • ...
        maija kirjoitti:

        Eerolla on kyky olla ymmärtäjä, hänellä on kyky rakastaa itseään ja muita. Hän haluaa keskittää elämänsä kodin ja perheen ympärille. Eero = 6.

        Kiitoksia :)


    • Tuntija

      Matti on tyypillinen, vanha, perisuomalainen nimi. Matit ovat rehellisiä (ei tosin aina), asiallisia, seksikkäitä, hieman tylsiä. Heillä on vankat käsitykset siitä mitä he haluavat, eivätkä he juuri kuuntele muita.

    • En mä nyt ihan itsestäni mitään pomon piirteitä löydä..mielenkiintoista..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe