Tänään 16.6 klo 11.06 rattijuoppo ajoi päin tolppaa Paimiontiellä, Marjavuorentien ja Käräjätien välissä. Auto oli uudehko tummanharmaa tai musta Nissan Pathfinder. Kuljettaja jatkoi matkaa Tammisillan suuntaan käyden uudelleen vastaantulijoiden kaistalla. Auto ajoi Käräjätien alkuun. Tässä kuljettaja nousi ylös autosta. Kuljettaja oli normaalivartaloinen/hoikka, viikset omaava 180-190cm mieshenkilö. Hän oli pukeutunut Hilfigerin t-paitaan, jossa tumma yläosa ja vaalea alaosa, päässä lippalakki. Käräjatien alussa toinen auto yritti estää matkan jatkumisen, mutta Nissan peruutti autoa kohti ja toinen auto joutui väistymään tieltä. Viimeinen havainto autosta on Tammisillan ABCn kohdalta.
Auton etuosa on vaurioitunut pahasti, joten auto on tunnistettavissa. Mikäli tiedätte, kuka tämä idiootti oli, niin yhteys poliisiin. Toivottavast rattijuoppo jää kiinni.
Rattijuoppo Paimiontiellä
Rattijuopotkiinni
4
410
Vastaukset
- Poliiseilleresursseja
Voisko joku jakaa ton facebookissa, ni jäis kiinni.
- Moikka88
Onko varma tieto että oli kännissä?
- Silminäkijä
Ei meinannut pysyä pystyssä kun tuli ulos autosta. Silminnähden humalassa tai aineissa.
- RaneSSS
Ihan vaan tiedoksi, että mun lapset asuu siellä ja jos joku känni - tai narkki-vatipää ajaa niiden päälle, niin rangaistus on sellainen, ettei ratti enää käänny koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284