Onko kukaan käynyt uudessa Muurmannissa? Miltä näyttää/tuntuu, entä lounas?
Muurmanni auki
24
2856
Vastaukset
- Railikki
Mitä jos kävisit paikan päällä tutustumassa ITSE, saat tiedon miltä näyttää, tuntuu ja miltä lounas maistuu. Sori, en vain ymmärrä tämmöisiä kysymyksiä jos asuu paikan päällä. Eikö se ole ihanaa kun paikkakunnalle tulee uusia yrityksiä/yrittäjiä... älä teilaa ennen kun käyt.
Haloo, kuka on teilannut ja mitä?
Todellakin hienoa, että perinteikäs ravintola avasi ovensa.
En vaan ole ennättänyt vielä tutustua ko paikkaan ja siksi kyselin kävijöiden tuntoja.
Mutta näitä "viisasten kerholaisiahan" riittää......siitä vaan.- Räkäläjoo
Samanlainen spurgu juottola ku ennenkin samat lärvit röhnöttää nokka tuopisa.
- jurri
Onko muurmanni auki tänään?
- Hehehehee
On mutta sinne on porttikielto sulla
- Eiaukiaovetpyhäisin
Ei ole ei
- workmamme
Väärin! Manni on auki iltaisin KE-SU. Ei ole pakko mennä, jos on liian viisas mielestään.
Aivan homma toimii kuten ennenkin, aukioloajat vaan rajoitettuina viikonpäivinä.
Tarkoitin iltakaljoittelua. - Eiaukiaovetpyhäisin
No eipä ole auki sunnuntaina....
- Mieenkestää
Voi kauhiaa
- SielläMontaJuottolaa
Tarttee lähteä Jykylän kävelykadun juottoloihin
- Legioonalainen.Pete
Saako Muurmannista herkullista viinaa?
- audimies
paskalla kävin siellä kun ohi ajelin, ainakin vessa toimi
- Jfv
Käytiin. Tarjoilija ilmoitti että ravintola menee kiinni. Kävi oksentaa ja varmaan norovirus. Mitä vittua. En kyllä enää suosittele asiakkaille kumpaakaan ravintolaa. Onhan niitä jykylässä vaihtoehtoja
- Anonyymi
On suositeltu pitämään juottolat kiinni koronaviruksen vuoksi. Mitä vastuullinen Muurmanni TEKEE!!!
- Anonyymi
Muurmannin ulko-ovi oli ainakin tänään Perjantaina auki klo 2030. Varmaan janoiset viruslingot ovat saapuneet Uudeltamaalta näyttämään mallia.
- Anonyymi
No. kohta se on kiinni. pari päivää.
- Anonyymi
Nyt se on auki, odotamme toista aaltoa!
- Anonyymi
Ylläpito poisti edellisen kysymykseni. Eli onko Halttunen vielä Mannin portsarina. Ja tämä ei ole mikään haukkumisviesti. Halusin vain tietää vieläkö se mainio mies tekee niitä hommia.
- Anonyymi
Oi niitä aikoja kun olikin👍 taitaa jo nauttia eläkepäivistä nykyään....ansaitusti☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi niitä aikoja kun olikin👍 taitaa jo nauttia eläkepäivistä nykyään....ansaitusti☺
Minä olen kuullut jopa hänen edesmenneisyydestään, ovatko huhut liioiteltuja?
- Anonyymi
Muurmanni on karmea paikka jossa käy karmeaa porukkaa ja tekevät karmeita asioita. On lukea täältä, että Mannin aukioloa on rajoitettu. Toivottavasti edes koronakriisi saa konkurssiin koko paikan.
- Anonyymi
Yritys on asetettu konkurssiin.
Kerhon tupa ky - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys on asetettu konkurssiin.
Kerhon tupa kyUusi yrittäjä jatkaa
- Anonyymi
Käyty 2025
Yrittäjävaihdoksen jälkeen siisteys romahtanut huhupuheittenkin mukaan ja itse nähneensä.
Tupakantumppeja yms. sisäänkäynnin etumus täynnä...eteisen lattial törkyinen,..pöydän alukset epäsiistit.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733