Olen seurannut jonkun aikaa rinnassa olevaa kyhmyä, tuntuu että sen koko hieman vaihtuu kuukautiskierron mukaan ja joskus se tuntuu pehmeämmältä ja joskus todella kovalta. Voiko se silti olla syöpää? Olen käynyt jo mammografiassa ja ultrassa,
niissä kuulemma "ei näkynyt mitään", mutta ei myöskään selvinnyt mikä tuo kyhmy on :( Tuntuu aina vaan epävarmalta kun ei selitystä tuolle löytynyt. Osaako kukaan sanoa mikä tuo voisi olla? Onko mitään syytä huoleen?
Rinnan kyhmystä
2
366
Vastaukset
- pelokkaanaollutmyös
Käy kuule pyytämässä vielä neulanäyte varmuuden vuoksi. Mulla on ollut 2 rintasyöpää ja molemmat varmistui vasta neulanäytteestä. Muuten tuo asia jää vaivaamaan sinua. Eli varmuuden vuoksi.
Tsemppiä ja vaikka löytyiskin syöpä niin siitäkin paranee. - Huolestunut
Minulla on myös rinnassa pieni kyhmy joka ei näkynyt ultrassa. Patti tuntuu selvästi, mutta ultrassa siinä kohdalla ei vaan näkynyt mitään poikkeavaa. Mammografia oli otettu puoli vuotta aikasemmin, joten sitä ei nyt otettu. Silloin ei pattia vielä ollu eikä mitään poikkeavaa näkyny. Minun kohdalla lääkäri sanoi, ettei oo mitään huolestuttavaa ja asia jäi siihen. Minua tietysti jäi asia vaivaan ja mietin että pitääkö käydä jossain toisella lääkärissä. Miten neulanäytteitä voi ottaa, jos ultrassa ei näy mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708