Kääkkänän skoota

kyykänä

Naapuruston rivitalon skodakääkkä oli vaihtanut itäauto skoda yetinsä kahteen länsiautoon. Pihassa komeili (tosin saman konsernin) Audi A6, upean valkoinen ja Toyota Yaris, ilmeisesti kauppakassiksi toi tojo.

Kysyin kääkältä, että katsos olet vaihtanut autoa, onneksi olkoon. Johon kääkkä totesi, että pakko oli, kun yeti hajos jo 40 000 km ajomäärässä vaihteistostaan, ja liike tuli vain kolmasosalla vastaan.

Nyt kuulemma on hiljaista ja laadukasta kyytiä. A6 kyllä onkin hieno peli ja tojota yaris taas luotettava, ei hajoo koskaan mistään. Sanoin, että parempaan päin vaihdoit, johon kääkkä sanoi, ettei ota enää ikinä itäautoa. Samaa mieltä oli kuulemma hänen iäkäs eukkonsa.

24

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarkasmi.sakari

      Aloittaja sai peukkua, joku arvostaa. Vastauksia ei kukaan peukuta.

      Kyykkänä voitti. On se tekijä ja näkijä.

      • Minä peukutin juuri sinun viestiäsi alaspäin. Kun ei liity mitenkään skodaan. "Keskustele Skodasta", on palstan idea, ja ylläpidon ohjeistus.


    • kyykänä

      Ex-Skodakääkän uudehko Audi A6, valkoinen, on farmarimalli. 2 pakoputkea takana ja quattro neliveto. Kyllä audi on sentään länsiauto, hiljainen ja mahtavat sisätilat. Vaan onkohan sekään laadukas? Kääkän mukaan kuitenkin pajon skodaa hiljaisempi. Oli yllättynyt audin hiljaisuudesta.
      Toyota Yaris on kuitenkin varmuudella luotettava. Joka tapauksessa kumpikin skeida röppänää laadukkaampia autoja.

      • Sarkasmi.sakari

        Nooo, on A6 quattro niukin naukin paree ku 1.2 tsi vajaaveto Yeti. Vain vähän kalliimpi, köyhälle jolla ei oo rahaa.


    • Anonyymi

      Vaihtoi selvästi parempaan. Skoda on tuhoksi sekä kukkarolle että kuljettajansa terveydelle.

      • Anonyymi

        Enemmän tuo Audi A6 on tuhoksi kukkarolle kuin Skoda. Toyota Yaris ei tule kuuloonkaan. Terveyteen en ota kantaa, kun pitäisi vähän tarkemmin tietää oireista. Olen siis eläkeläinen, mutta kääkäksi en itseäni tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän tuo Audi A6 on tuhoksi kukkarolle kuin Skoda. Toyota Yaris ei tule kuuloonkaan. Terveyteen en ota kantaa, kun pitäisi vähän tarkemmin tietää oireista. Olen siis eläkeläinen, mutta kääkäksi en itseäni tunnista.

        Skodalla kyykytät vain itsesi ja perheesi ja kun olet seniori, et pääse enää kyykystä ylös. Loppu on lähellä. Mitäs ryhdyit Skodaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodalla kyykytät vain itsesi ja perheesi ja kun olet seniori, et pääse enää kyykystä ylös. Loppu on lähellä. Mitäs ryhdyit Skodaan.

        Perhe on maailmalla, joten se siitä. Minut on elämäni aikana kyykytetty niin monta kertaa, että nykykyykky ei tunnu enää missään. Skodaa en syytä mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perhe on maailmalla, joten se siitä. Minut on elämäni aikana kyykytetty niin monta kertaa, että nykykyykky ei tunnu enää missään. Skodaa en syytä mistään.

        Sellaista se on, Skodalla kyykytetään Toyotahönöä oikein huolella ja sinne kykkyyn Hönö jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se on, Skodalla kyykytetään Toyotahönöä oikein huolella ja sinne kykkyyn Hönö jäi.

        Toyota on paras valmistaja ja virheetön auto. Ei niitä paljoa kiinnosta kyykkäävät skodistit.


    • Anonyymi

      Vaihtoi naapuri myös skodan länsiautoon, Lexukseen. Nyt kuulemma kuulee musiikkiakin. Kun on niin hiljaista ja mukavaa kyytiä. Skodat on kyllä laaduttomuuden huippu, muovisia, karun ja kolhon näköisiä, halavalla tehty

      • Anonyymi

        Meidän naapuri vaihtoi Superb scoutinsa Renault Clioon. Tyytyväinen on ollut, vikojen määrä laski lähes 100%. Jonkun parkkivalon polttimon on joutunut vaihtamaan ja takuuseen korjattiin takaluukun kaasujousi. Skodassa sen sijaan oli DSG- ja öljynkulutusongelmat päällä jo 70 tkm ajettuna, vaikka huollot oli tehty ohjelman mukaan ja ajo ollut rauhallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän naapuri vaihtoi Superb scoutinsa Renault Clioon. Tyytyväinen on ollut, vikojen määrä laski lähes 100%. Jonkun parkkivalon polttimon on joutunut vaihtamaan ja takuuseen korjattiin takaluukun kaasujousi. Skodassa sen sijaan oli DSG- ja öljynkulutusongelmat päällä jo 70 tkm ajettuna, vaikka huollot oli tehty ohjelman mukaan ja ajo ollut rauhallista.

        Sama täällä vaihdoin L&K Taavian Sanderoon ja en voisi olla tyytyväisempi Sanderossa paljon parempi alavääntö ja on kunnon länsiauto eikä mikään itäblokin tekele


    • Anonyymi

      Monet fyysiset ja psyykkiset vaivat johtuvat stressistä se on monissa tutkimuksissa todettu ja mikäpäs aiheuttaisi enemmän stressiä kuin vikapesä auton kuvatus epäsikiö joka vie kaikki rahat. Joten voimme tehdä johtopäätöksen että kannattaa ostaa viaton Toyota jos haluaa pysyä mieleltään terveenä.

    • Anonyymi

      Hassu kääkkänä

    • Anonyymi

      DSG laukeaa karvan verran alle 50tkm. Yleensä.

      t. nuori skodisti

    • Anonyymi

      on se mies, ei audimiehen voittanutta

      • Anonyymi

        audimiehet on parhaita


    • Anonyymi

      Koska Toyotasta on tullut länsiauto?

      • Anonyymi

        Kääkälle tiedoksi:

        "No miksi lähes kaikki autoilijat sitten saavat näppylöitä Skodasta? Tietysti siksi, että Skoda on edelleen niin sanottu itäauto. Tämä termi ei taida aueta kaikille, joten kaivellaanpa vähän historian roskatynnyreitä. Itäautoista on puhuttu Suomessa 1950-luvulta asti. Tähän epäilyttävään kategoriaan kuuluvat Skodan lisäksi mm. sellaiset merkit kuin Lada, Volga, Moskvitsh, Trabant, Wartburg ja Polski-Fiat. "


    • Anonyymi

      autsch! sano itäsaksalainen kun skodaan kapusi. On kyllä varmasti karua jos uusi auto hajoaa vaihteistostaan jo 40k kilometreillä. Sympatiat Kääkän puolella

    • Anonyymi

      40tkm on jo paljon yetille

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe