Onko Neiti tarjennut

Naiselle hyvää iltaa ja .. ! :)

9

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainentäällä

Hyvää iltaa myös sinne, kyllä tarkenen.

• Noh hyvä.

• aitoriitta

On tarjennut. Toivotan sulle entiseen tapaan hyvää iltas ja yötä. Olisikohan niin, ettei ihan maailman tosissaan tätä enää oteta. Alkaa vaan vähitellen naurattaa. Elämä ei todellakaan ole niin vakavaa. Olen menossa nukkumaan, luen ensin vähän dekkaria ja sitte unten maille. Huomenna vielä tavataan täällä...

• Neidille yötä ja kauniita unia. 😘

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka...❤

• aitoriitta

En saa unta. Saatko sinä? Ajattelin äsken, että sinä saat päättää, tuleeko tästä mitään. Luotan sinun arviointiisi. Toivon kuitenkin, että otat huomioon, että olen kohtalaisen onnellinen mieheni kanssa. Sinä olet nuori ja voit vielä perustaa uuden perheen tai jatkaa vanhan kanssa. Kannattaako asioita rikkoa? Toivon, että kerrot minulle kohtalaisen pian. Ystäviä emme enää voi olla.

• aitoriitta

Toivottavasti et nyt pelästynyt mutta mielellään toivon, että tähän saisi jonkinlaisen ratkaisun. Tämä on raskasta. Minä olen myös nyt hyvin rehellinen. Kerron, miltä minusta tuntuu. Sinä näet tämän todellisuudetajuisemmin kuin minä. Tyydyn sinun ratkaisuusi.

• aitoriitta

Öitä. Saat aikaa ajatella ehdotustani.

• aitoriitta

Huomenta. Vastaankin nyt tähän ihan itse. Sain tarpeellisen informaation muualta viesteistä. Ymmärrän nyt, että tämä on edelleen päässäni mutta hämäännyn sinun välittämistä osoittavista viesteistäsi. Uskon, että pidät minusta ja haluat minulle hyvää. Ihastunut et ole. Minä olen edelleen ihastunut mutta olen ymmärtänyt tämän ihastuksen olevan myös harhaisuutta. Tämän ymmärryksen kautta pääsen siitä eroon. Olen surullinen, että olet saanut sitä selvitellä kanssani. Minä alan pikku hiljaa vetäytyä täältä pois. Haluan panostaa omaan oikeaan suhteeseeni, joka onneksi minulla on. Kiitos sinulle avusta, jota olet antanut. Toivon, että minua ei ymmärretä vaihtelunkipeäksi eliittirouvaksi vaan ihmiseksi, joka on koko ikänsä kamppaillut vaikean harhaisuuden kanssa. Kokonaan en vastuuta käyttäytymisestä harhoille sysätä mutta todellisuudentajuinen minä en ole. Minulta puuttuu se päästä. Suren sitä valtavasti itse. Ystäviä emme voi tämän alkuasetelman vuoksi olla. Harkitsen avun hankkimista jälkeen muualta. Terapioissa olen juossut pienen ikäni. Hyvää kesää kuitenkin ystävälle. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja oikein mukavaa loppuelämää mutta ensiksi kaunista loppukesää😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      135
      7167
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4961
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4312
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3473
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2281
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      297
      1755
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1506
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe