Minulla on ollut lähinnä kun ollut julkisella paikalla kaupassa tms,joskus ajaessa (Ei koskaan iltaisin)sekä kun on ollut huoneessa työpalaverissa/lääkärinhuoneessa epätodellisia tuntemuksia ja tuntunut että on tosi väsynyt ja sekava olo ja välillä hieman paniikinomainen tunne.
Niin kävin sitten noiden takia neurologilla.
Ja todettiin Uni-Eeg tutkimuksessa lievä epileptiforminen kohtaus.Ja jonka seuraksena tuli epilepsia lääkitys siihen että jos ne auttas.
Ollut nyt 7vk ja nyt viime viikkona tuntunut että ei ole nuita olotiloja tullut..
Mietin vain että kun eivät nuo oireet hirveän vakavat ole ja jos tulee se vuoden ajokielto sekä ammatti lähtis kun autonkuljettaja olen niin miten voi sitten olla varma että minulla o n epilepsia..anto vain lääkkeet ja sano että jos oireet loppuu nii pitäs olla aika selvä juttu et on epilepsia.
Mitäs jos onki joku toinen juttu minkä takia nuita mun olotiloja on tullut ja saisin ajokiellon ihan turhaan.
Toki neurologi mietti jos olisi jotain psyykkistä mulla joten olen aloittamassa kans psykiatrin kans jutustelut.
Epilepsian toteaminen
Eplep
1
170
Vastaukset
- Päästäsairas
Tuollaisellakin liikenteessä voi olla haitaksi. Tuttuni kohelsi ratin takana, kun sai hieman pienemmän kohtauksen kesken ajon. Kolari tuli ja iso selvittely, miksi olikaan noin käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958