Epilepsian toteaminen

Eplep

Minulla on ollut lähinnä kun ollut julkisella paikalla kaupassa tms,joskus ajaessa (Ei koskaan iltaisin)sekä kun on ollut huoneessa työpalaverissa/lääkärinhuoneessa epätodellisia tuntemuksia ja tuntunut että on tosi väsynyt ja sekava olo ja välillä hieman paniikinomainen tunne.
Niin kävin sitten noiden takia neurologilla.

Ja todettiin Uni-Eeg tutkimuksessa lievä epileptiforminen kohtaus.Ja jonka seuraksena tuli epilepsia lääkitys siihen että jos ne auttas.
Ollut nyt 7vk ja nyt viime viikkona tuntunut että ei ole nuita olotiloja tullut..
Mietin vain että kun eivät nuo oireet hirveän vakavat ole ja jos tulee se vuoden ajokielto sekä ammatti lähtis kun autonkuljettaja olen niin miten voi sitten olla varma että minulla o n epilepsia..anto vain lääkkeet ja sano että jos oireet loppuu nii pitäs olla aika selvä juttu et on epilepsia.

Mitäs jos onki joku toinen juttu minkä takia nuita mun olotiloja on tullut ja saisin ajokiellon ihan turhaan.
Toki neurologi mietti jos olisi jotain psyykkistä mulla joten olen aloittamassa kans psykiatrin kans jutustelut.

1

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päästäsairas

      Tuollaisellakin liikenteessä voi olla haitaksi. Tuttuni kohelsi ratin takana, kun sai hieman pienemmän kohtauksen kesken ajon. Kolari tuli ja iso selvittely, miksi olikaan noin käynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe