Kun nainen lähtee...

Viisaskomies

Moro nuoret.
Kun olin nuori, oli tyttöystävän saaminen mulle vaikeeta. Olin ujo enkä tippaakaan supliikkimies. Tärppäsi kuitenkin, ja suhde kesti 15 vuotta josta 10 naimisissa.
Erotessamme olin 37 vuotias. Vaimo sanoi kannustavasti että " sä et enää edes sais naista" , oli kai sitten katkera vaikka itse halusi häipyä.
Itsekin olin tosi maassa, mutta kun ero otti koville, opin samalla puhumaan omista asioista muille. Ennen en niin tehnyt. En enää murehtinut että mitä muut musta ajattelee kun avaudun omista asioistani, pääasia että sain puhuttua.
Opin paljon avoimemmaksi.
Kun sitten aloin tapailemaan naisia, hämmästyin miten helppoa oli saada seuraa.
Jos kuulut niihin vähän huonommin nuorena naismarkkinoilla pärjänneisiin, ei hätää.

Muuta selitystä en keksi kuin sen, että ne itseään täynnä olevat pojat ei pysty pitämään oman erinomaisuutensa kulissia kauaa, ja yli 30 vuotiaat naiset on ehtinyt oppia sen että ei heitä kukaan prinssi tule valkoisella ratsulla hakemaan, ja jos tulee, se on harhaa.
Tavallinen luotettava ja kiltti perusjamppa riittää.

Ei siis kannata lannistua eron takia, rakkaus ei lopu, se käy vaan tauolla ja löytää uuden kohteen.
Nyt olen yli 50, siksi pojittelen😎

4

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on aivan totta. Asia on kyllä avain luonnollinen ja jopa sellainen vanhan kansan viisaus. Sanotaan, että mies komistuu vanhetessaan.

      Nykyään puhutaan markkina-arvoteoriasta ja sen mukaan naisen markkina-arvo on hetkellisesti paljon korkeammalla, mutta huippu on lyhyt tuossa 25 ikävuoden paikkeilla ja putoaa paljon jyrkemmin kuin miehellä:

      Miehellä taas huippu on yleensä vasta vanhempana ja putoaa paljon hitaammin kuin naisilla.

      Naisten markkina-arvoon vaikuttaa lähinnä vain ulkonäkö, kun miesten markkina-arvoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi, varallisuus, status ja koulutuskin ja ylkeensä naiset myös tykkäävät kokeneista ja itsevarmoista miehistä enemmän kuin kokemattomista.

      Edellämainitun takia siis ei ole ihme jos Viisaskomies yllättyi omasta suosiostaanvarsinkin yli 30 v naisten kohdalla. Itselläni kävi täsmälleen sama asia n.40 vuotiaana. Exä oli sopivasti polkenut itsetunnon maahan ja erotessa mietin, että millaiseenhan tonnikeijuun minun pitää tyytyä.

      No hetken aikaa deittailtuani tajusin, että minusta ovat kiinnostuneita jopa yli 20 vuotta nuoremmat naiset, puhumattakaan 30-50 vuotiaista.

    • No tottakai noin. Miehen parisuhdemarkkina-arvo vaan kasvaa vanhetessa.

    • Tuumailua

      Tuo varmaan juurikin johtuu siitä, että miehet ovat niin ulkonäkökeskeisiä.

    • Viisaskomies

      Oli ne nuoret naisetkin ainakin mun nuoruudessa sellasia että komeat itseään täynnä olevat ja vähän rentut oli eniten naisten mieleen.
      Luultavasti parisuhde rentun ja itserakkaan miehen kanssa on kasvattanut ja muuttanut omia arvoja ja yli kolmekymppisistä naisista on tavalliselle kunnonmiehelle suorastaan ylitarjontaa.

      Loppupäätelmä
      Nuoruus oli kauniitten naisten kulta-aikaa mutta joskus 30 ikävuodesta eteenpäin on kaikkien vähänkään kunnollisten miesten kulta-aika joka kestää luultavasti koko loppuelämän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe