Naiselle hyvää huomenta! :)
Juhannus lähestyy UHKAAVASTI !
Alkava viikkoa ja maanataita aamua
7
503
Vastaukset
- No-juhannushan
on kerran vuodessa, joulu on joka vuosi. Mutta, näin juhannuksen alla uhkailevat salamoinnilla ja kaatosateilla, mutta onneksi on vesitiivis katto pään päällä. Tunnelmasta riippuen, valitsen joko sen ikioman talon, tai tämän betonipunkkerin aaton viettoa varten.
Repäisevää alkanutta viikkoa, kaiken häslingin kera ;). - HänelleTeelle
Hyvää huomenta sinulle mies ja toivottavasti nukuit hyvin! Itse valvoin melkein koko yön, kun heräsin kesken kaiken. Väsyttää ihan sikapaljon. :| Sadetta on luvassa Jussina mutta nautitaan siitä kun aika kuivaa on ollut.
- Pikkukukkaelluhallo
Hei ..Kuokka...
Mä oon rypenyt suossa....
Mä mikä opetan ihmisii uskomaan itseensä...
Kauneuteen ..komeuteen...
Ottakaa elämä haltuun ..ryven itsesäälis. Ja suos...
Pitää pääst pois...Mä muutun taas omakx itsekseni...nautin kaikesta..ja unohdan ..kaik pölhöt asiat....ku ne ei oo mua varten...
Mitä suree asioita....mitä mul ei oo...
Kun kerran osaan nauraa iloita..miksen tekis niitä...hyvästi suo..ja ikävät asiat...
Mä en suunnittele mitään..mun elämässä suunnitelmat ei ikinä mene niin ..kuin on suunniteltu..Juhannus tulee ja menee..
Ehkä ruokaa ja saunaa ..rauhaa...
Rentoudun ja olen...
Vietä nais..dei..ole häpi....❤💫👍 - aitoriitta
Hyvää iltaa sinulle kuka nyt oletkin. Minulla on oikein hyvä olo nyt. Ymmärrän, mitä tässä tavoitellaan. On hyvä, että hoidetaan tää homma yhdessä. Sinä edellä minä perässä. Sinussa parasta on se, että susta aistii sen, että vilpittömästi haluat toiselle hyvää. Joudut vähän tökkimään toista. Moni siinä jo luovuttaisi mutta sinulla on hyvä itsetunto. Et lannistu torjunnasta. Pidän sinusta mutta en enää ylitä rajoja. Ymmärrän tätä tilannetta nyt paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456