Eli, minulla on kaksi ehdollista, törkeästä rattijuoppomuksesta. Koeaika vielä 6kk. Eilen olen lähtenyt viemään toiseen kaupunkiin tärkeät sopimukset ja pakettiauto oli tiellä sekä kamera välähti, nopeusrajoitus oli 60, mun mittarissa 77 ehkä yli tai alle. Joudunko nyt aivan varmasti vankilaan? Jos joudun teen itsemurhan tänään, kärsin muutenkin pahasta masennuksesta. Ajokielto päätyi tammikuussa mutta korttia ei vielä ole koska oli pakko suorittaa autokoulun uudestaan. 13v lapsi oli mukana eilen ja istui etupenkillä. Yritysautolla ajoin, kaikki yritykset mun nimissä.
Mitä tästä seuraa? Haluan tehdä itsemurhan jo!!!
14
868
Vastaukset
- rauhoitueihätääole
Rauhoitu. Ei mitään hätää.
Tuollainen ylinopeus on perusmuotoinen liikenneturvallisuuden vaarantaminen, saat sakot. Noin vähäisestä jutusta EI aiempia ehdollisia vankeusrangaistuksia määrätä täytäntöön pantaviksi.
Kunhan niitä törkyratteja et enää tee.
Nyt, rauhoitu, vedä syvään henkeä ja unohda kaikkein kaameimmat ajatukset. Ei mitään hätää. Et joudu vankilaan. - apuahetipls
Kiitos oikein paljon vastauksesta, mutta minulla ei ole ajokorttia sekä koeaika vielä 6kk?
- eivieläkänhätä
Jaa, no sitten lisäksi kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta. Ei vieläkään vankeutta, ellet ole vuoden kuluessa ilman korttia autoillut yli kuutta kertaa. Pysy nyt jumasummeri pois ratista, kunnes saat kortin takaisin!
Vaikka rikos on tehty koeajalla, ei koeaika "pala" sakkojutuista.
- kolminkerroin
Ei kannata, kun saisivar sinut näyttämään moninverroin pahemmalta.
- sepooaisi
Veli kaikki ok. Älä murehdi.
Voit sanoa;
1) kaveri ajoi..maksa kaverille vaikka pari sataa että ottaa syyt.
2) joku ulkomaalainen sinun näköinen kaveri ajoi. esim viktor kovalenko Ukrainasta...ja annat hänen keksimäsi tiedot.
3)joku pakotti sinut ajaa muttet tiedä nimee..vaik reijo tuli parkkiksel sanoo ny perkele ajat.
kortitta ajo on pikku juttu..kannattaa soitaa jollekin lakimiehel vie ja kyssyy vinkki.
pidä itsestäsi huolta. jeesus rakastaa sinua aina- nuhbgf
Jestas mikä neropatti...
Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä? - sepooaisi
nuhbgf kirjoitti:
Jestas mikä neropatti...
Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?
ILMOITAT KISSALAN POJILLE: MINÄ SE EN OLE!
JOS KISSALAN POJAT SANOO: OLETPAS !
VASTAAT: OLEN JO KOMMENTOINUT.
Kyllä siinä pitäisi dna tai sormen jälki todistus olla. Ei yksi kamerassa näkyvä naama riitä syytteisiin jos kiistät.
Voithan myös sanoa että istuit kaverin sylissä joka ajoi ja kaveri on vaikka Haruto Kinata Japanista.
Siinähän sitten saavat selvittää Haruton tietoja...:Tuskin jaksavat. - nuhbgf
sepooaisi kirjoitti:
Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?
Kyllä siinä pitäisi dna tai sormen jälki todistus olla. Ei yksi kamerassa näkyvä naama riitä syytteisiin jos kiistät.
Voithan myös sanoa että istuit kaverin sylissä joka ajoi ja kaveri on vaikka Haruto Kinata Japanista.
Siinähän sitten saavat selvittää Haruton tietoja...:Tuskin jaksavat.Tämä on laki- ja rikosaiheinen palsta. Näin ollen vastausten tulisi edes jotenkin perustua voimassa olevaan oikeusjärjestykseen ja -järjestelmään. Näin ollen höpinäsi "dna tai sormen jälki todistuksista" voidaan siis jättää täysin omaan arvoonsa.
- eioovaikeeta
sepooaisi kirjoitti:
Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?
Siinähän sitten saavat selvittää Haruton tietoja...:Tuskin jaksavat.Syytteeseen riittää aivan varmasti, jos sukupuoli ja ikä edes suurinpiirtein täsmää. Syyttäjä nostaa syytteen ja nimeää kuvan todisteeksi. Sitten käräjäoikeus haastaa ja kutsuu vastaajan paikalla henkilökohtaisesti uhkasakon uhalla, koska tuomioistuimella on tarve verrata kuvaa ja vastaajan kasvoja. Sitten, jos edelleen täsmää, tuomioistuin tuomitsee. Jos ei täsmää, niin ei tuomitse. Yksinkertaista.
- selitys
eioovaikeeta kirjoitti:
Syytteeseen riittää aivan varmasti, jos sukupuoli ja ikä edes suurinpiirtein täsmää. Syyttäjä nostaa syytteen ja nimeää kuvan todisteeksi. Sitten käräjäoikeus haastaa ja kutsuu vastaajan paikalla henkilökohtaisesti uhkasakon uhalla, koska tuomioistuimella on tarve verrata kuvaa ja vastaajan kasvoja. Sitten, jos edelleen täsmää, tuomioistuin tuomitsee. Jos ei täsmää, niin ei tuomitse. Yksinkertaista.
Entä jos ajaa autoa naamari päässä? Ilmoitin, etten tiedä kuka autoani ajoi, ja nopeuskameran kuvassa on joku Aku Ankka -naamari päässään. Kerroin poliisille, että sille, kelle autoni lainasin, oli Aku Ankka -naamari päässään jo silloin, kun autoni lainasin.
- Melkeinlakimies
eioovaikeeta kirjoitti:
Syytteeseen riittää aivan varmasti, jos sukupuoli ja ikä edes suurinpiirtein täsmää. Syyttäjä nostaa syytteen ja nimeää kuvan todisteeksi. Sitten käräjäoikeus haastaa ja kutsuu vastaajan paikalla henkilökohtaisesti uhkasakon uhalla, koska tuomioistuimella on tarve verrata kuvaa ja vastaajan kasvoja. Sitten, jos edelleen täsmää, tuomioistuin tuomitsee. Jos ei täsmää, niin ei tuomitse. Yksinkertaista.
On vain se ongelma, että kiritys on Suomen lainvastaisesti jos käräjoikeus uhkailee sakolla niin tämä on rikos ja virkavirhe.
- hbtgrfe
Melkeinlakimies kirjoitti:
On vain se ongelma, että kiritys on Suomen lainvastaisesti jos käräjoikeus uhkailee sakolla niin tämä on rikos ja virkavirhe.
On se hyvä, ett laitoit nimimerkiksesi "Melkeinlakimies". Niin kaukana oikeasta vastauksesi oli, että vielä on vähän syytä opintoja jatkaa...
- tuotantotoimi
Eikös Suomessa saa alennusta ja hyvitystä kun on oikein rikollisten sarjatuottaja?
Niin lehdissä lukee.
Kohta alkavat jo maksamaan sinulle kaikesta sähläämiestäsi. - suder
Juu elämäsi on pilalla. Koittele tuota, niin johan helpottaa:
http://lostallhope.com/suicide-methods/plastic-bag-gas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827