Mitä tästä seuraa? Haluan tehdä itsemurhan jo!!!

apuahetipls

Eli, minulla on kaksi ehdollista, törkeästä rattijuoppomuksesta. Koeaika vielä 6kk. Eilen olen lähtenyt viemään toiseen kaupunkiin tärkeät sopimukset ja pakettiauto oli tiellä sekä kamera välähti, nopeusrajoitus oli 60, mun mittarissa 77 ehkä yli tai alle. Joudunko nyt aivan varmasti vankilaan? Jos joudun teen itsemurhan tänään, kärsin muutenkin pahasta masennuksesta. Ajokielto päätyi tammikuussa mutta korttia ei vielä ole koska oli pakko suorittaa autokoulun uudestaan. 13v lapsi oli mukana eilen ja istui etupenkillä. Yritysautolla ajoin, kaikki yritykset mun nimissä.

14

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhoitueihätääole

      Rauhoitu. Ei mitään hätää.

      Tuollainen ylinopeus on perusmuotoinen liikenneturvallisuuden vaarantaminen, saat sakot. Noin vähäisestä jutusta EI aiempia ehdollisia vankeusrangaistuksia määrätä täytäntöön pantaviksi.

      Kunhan niitä törkyratteja et enää tee.

      Nyt, rauhoitu, vedä syvään henkeä ja unohda kaikkein kaameimmat ajatukset. Ei mitään hätää. Et joudu vankilaan.

    • apuahetipls

      Kiitos oikein paljon vastauksesta, mutta minulla ei ole ajokorttia sekä koeaika vielä 6kk?

      • eivieläkänhätä

        Jaa, no sitten lisäksi kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta. Ei vieläkään vankeutta, ellet ole vuoden kuluessa ilman korttia autoillut yli kuutta kertaa. Pysy nyt jumasummeri pois ratista, kunnes saat kortin takaisin!

        Vaikka rikos on tehty koeajalla, ei koeaika "pala" sakkojutuista.


    • kolminkerroin

      Ei kannata, kun saisivar sinut näyttämään moninverroin pahemmalta.

    • sepooaisi

      Veli kaikki ok. Älä murehdi.

      Voit sanoa;
      1) kaveri ajoi..maksa kaverille vaikka pari sataa että ottaa syyt.

      2) joku ulkomaalainen sinun näköinen kaveri ajoi. esim viktor kovalenko Ukrainasta...ja annat hänen keksimäsi tiedot.

      3)joku pakotti sinut ajaa muttet tiedä nimee..vaik reijo tuli parkkiksel sanoo ny perkele ajat.
      kortitta ajo on pikku juttu..kannattaa soitaa jollekin lakimiehel vie ja kyssyy vinkki.

      pidä itsestäsi huolta. jeesus rakastaa sinua aina

      • nuhbgf

        Jestas mikä neropatti...
        Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?


      • sepooaisi
        nuhbgf kirjoitti:

        Jestas mikä neropatti...
        Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?

        Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?


        ILMOITAT KISSALAN POJILLE: MINÄ SE EN OLE!

        JOS KISSALAN POJAT SANOO: OLETPAS !

        VASTAAT: OLEN JO KOMMENTOINUT.


        Kyllä siinä pitäisi dna tai sormen jälki todistus olla. Ei yksi kamerassa näkyvä naama riitä syytteisiin jos kiistät.

        Voithan myös sanoa että istuit kaverin sylissä joka ajoi ja kaveri on vaikka Haruto Kinata Japanista.

        Siinähän sitten saavat selvittää Haruton tietoja...:Tuskin jaksavat.


      • nuhbgf
        sepooaisi kirjoitti:

        Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?


        ILMOITAT KISSALAN POJILLE: MINÄ SE EN OLE!

        JOS KISSALAN POJAT SANOO: OLETPAS !

        VASTAAT: OLEN JO KOMMENTOINUT.


        Kyllä siinä pitäisi dna tai sormen jälki todistus olla. Ei yksi kamerassa näkyvä naama riitä syytteisiin jos kiistät.

        Voithan myös sanoa että istuit kaverin sylissä joka ajoi ja kaveri on vaikka Haruto Kinata Japanista.

        Siinähän sitten saavat selvittää Haruton tietoja...:Tuskin jaksavat.

        Tämä on laki- ja rikosaiheinen palsta. Näin ollen vastausten tulisi edes jotenkin perustua voimassa olevaan oikeusjärjestykseen ja -järjestelmään. Näin ollen höpinäsi "dna tai sormen jälki todistuksista" voidaan siis jättää täysin omaan arvoonsa.


      • eioovaikeeta
        sepooaisi kirjoitti:

        Aloittaja kertoi, että kamera välähti. Mitenkäs väännät sen kaverin tai Ukrainalasen Viktorin syyksi, kun kuvassa loistaa oma pärstä?


        ILMOITAT KISSALAN POJILLE: MINÄ SE EN OLE!

        JOS KISSALAN POJAT SANOO: OLETPAS !

        VASTAAT: OLEN JO KOMMENTOINUT.


        Kyllä siinä pitäisi dna tai sormen jälki todistus olla. Ei yksi kamerassa näkyvä naama riitä syytteisiin jos kiistät.

        Voithan myös sanoa että istuit kaverin sylissä joka ajoi ja kaveri on vaikka Haruto Kinata Japanista.

        Siinähän sitten saavat selvittää Haruton tietoja...:Tuskin jaksavat.

        Syytteeseen riittää aivan varmasti, jos sukupuoli ja ikä edes suurinpiirtein täsmää. Syyttäjä nostaa syytteen ja nimeää kuvan todisteeksi. Sitten käräjäoikeus haastaa ja kutsuu vastaajan paikalla henkilökohtaisesti uhkasakon uhalla, koska tuomioistuimella on tarve verrata kuvaa ja vastaajan kasvoja. Sitten, jos edelleen täsmää, tuomioistuin tuomitsee. Jos ei täsmää, niin ei tuomitse. Yksinkertaista.


      • selitys
        eioovaikeeta kirjoitti:

        Syytteeseen riittää aivan varmasti, jos sukupuoli ja ikä edes suurinpiirtein täsmää. Syyttäjä nostaa syytteen ja nimeää kuvan todisteeksi. Sitten käräjäoikeus haastaa ja kutsuu vastaajan paikalla henkilökohtaisesti uhkasakon uhalla, koska tuomioistuimella on tarve verrata kuvaa ja vastaajan kasvoja. Sitten, jos edelleen täsmää, tuomioistuin tuomitsee. Jos ei täsmää, niin ei tuomitse. Yksinkertaista.

        Entä jos ajaa autoa naamari päässä? Ilmoitin, etten tiedä kuka autoani ajoi, ja nopeuskameran kuvassa on joku Aku Ankka -naamari päässään. Kerroin poliisille, että sille, kelle autoni lainasin, oli Aku Ankka -naamari päässään jo silloin, kun autoni lainasin.


      • Melkeinlakimies
        eioovaikeeta kirjoitti:

        Syytteeseen riittää aivan varmasti, jos sukupuoli ja ikä edes suurinpiirtein täsmää. Syyttäjä nostaa syytteen ja nimeää kuvan todisteeksi. Sitten käräjäoikeus haastaa ja kutsuu vastaajan paikalla henkilökohtaisesti uhkasakon uhalla, koska tuomioistuimella on tarve verrata kuvaa ja vastaajan kasvoja. Sitten, jos edelleen täsmää, tuomioistuin tuomitsee. Jos ei täsmää, niin ei tuomitse. Yksinkertaista.

        On vain se ongelma, että kiritys on Suomen lainvastaisesti jos käräjoikeus uhkailee sakolla niin tämä on rikos ja virkavirhe.


      • hbtgrfe
        Melkeinlakimies kirjoitti:

        On vain se ongelma, että kiritys on Suomen lainvastaisesti jos käräjoikeus uhkailee sakolla niin tämä on rikos ja virkavirhe.

        On se hyvä, ett laitoit nimimerkiksesi "Melkeinlakimies". Niin kaukana oikeasta vastauksesi oli, että vielä on vähän syytä opintoja jatkaa...


    • tuotantotoimi

      Eikös Suomessa saa alennusta ja hyvitystä kun on oikein rikollisten sarjatuottaja?
      Niin lehdissä lukee.
      Kohta alkavat jo maksamaan sinulle kaikesta sähläämiestäsi.

    • suder

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe