Koska sä tuut munkaa

vaiyksinkösittenki

miettimään niitä "juttuja" kun sähän vähän vinkkailit ett yhessä? ;)

45

2173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteeteikiinnosta

      En koskaan kenenkään kanssa. Suurin haaveeni ei liity ihmissuhteisiin, ei ole liittynyt neljään vuoteen. Elämänhalusta on yhä vain puolet jäljellä.

    • eimielipiteeskiinnosta

      En enää. Laitan tummanruskeet verhot sinappiraidoilla ja sillä siisti!

      • mustatennemmintaivihreät

        En kyllä usko että hän tuollaisia verhoja laittaisi, joten et taida olla hän :D


      • Joojaolenmies

        Tuli mieleen omat verhot tuosta, vaikka ei nyt raitoja periaateessa olekaan. Vanhaa marimekkoa kyllä.


    • soitaviestitä

      Soita tai viestitä.

      • mistärohkkeutta

        Kun vaan uskaltas :/


    • aitoriitta

      En kirjoittanut, että lopettaisin kokonaan vastaamisen. Taitaa minulla olla se aika kuukaudesta. En taida pärjätä ilman sinua ja tarkoitus olisi saada tähän yhteinen ratkaisu. Anteeksi, että taas jotenkin pyrin hakemaan viimeistä sanaa. Hyvää juhannusta ehdottomasti haluan sinulle vielä toivottaa. Ehkä kuitenkin vähän vähemmän viestitellään ja enemmän suuntaudutaan siihen meidän oikeaan elämään vai mitä?

      • aitoriitta

        Susta ei voi olla pitämättä, olet niin taitava tällaisten hankalienkin ihmisten kanssa.


    • VaikkaTänäänJo

      Mitäs juttuja nyt tarkoitat? 😉. Niitä meidän juttuja, mitkä on vielä kesken. Niitä naisen ja miehen välisiä, vai? Oot kuuma tapaus kyllä! Huh huh.

    • aitoriitta

      Hyvä, ettet ollut suuttunut minulle😃

    • niitämiettiä

      Olisi kyllä varmasti mukavaa.

      • eiiniitäpelkästään

        No voitas me jotakin muutakin mietiskell/tehdä :)


      • niitämiettiä

        No kaikenlaista muutakin.


    • mietikeskenäs

      En taida tulla. Hymyilisin sulle jos uskaltaisin mutta jos niin tekisin sä taas kuvittelisit kaikenlaista et haluun sulta jotain ja vähintäänki huorana pitäisit niin että enköhän pidä naaman norsunvitulla vaan tästäki eteepäin.

      • tuskinolethän

        :D No ei kyllä ole ollut tapana ketään hymystä huoraksi syyttää. :D Sitäpaitsi itsekin hymyilen jopa ihan tuntemattomille ihmisille ohikulkeissani :)


    • HETIkun

      laitat mulle viestin, että jutellaan yhessä tästä elämäntilanteesta, et mitäs homman kanssa tehdään. Sisimmässäs kuitenki tunnet, että tykkään sinusta. Mikä on pahinta mitä pelkäät tapahtuvan, jos laitat sen viestin. Tuskin siinä mitään järisyttävän kauheeta tapahtuisi.

      • eimuutentulemittään

        Ei muttaku se on nyt sun laitettava ensiin, johan viime viestissäni kerroin et odotan.. ;) :)


      • ymmällään

        Ja sinäkö et sitä viestiä meinannut sitten koskaan laittaa?


    • hevosenperse

      en puhu muille kuin N:lle. Muiden kanssa en neuvottele.

      • ainakaaenää

        Ei mulle vaan näytä kukaan haluavan puhua :/


      • nomiksieihalua

        mitä on sitten sattunut? minä ainakin voin puhua sulle.


      • eipäoikeenmitääjakaikkee

        Saiskos sitten jotain merkkiä siitä että haluat puhua?


    • aitoriitta

      Jos ehdottaisit tapaamista ja juttelemista, niin suostuisin heti. Pienenä vihjeenä; minulla on tämän viikon jälkeen pari viikkoa lomaa😁. Harkitse!

      • mitäsinänyt

        Sinähän olet avioliitossa elävä nainen.


    • Joooooooooo

      Turha tässä kai mitään viestitellä etukäteen, jos kerran juteltavaa on niin voihan sitä aina tulla käymään! :) Nykypäivänä kyläillään niin kovin harvoin...

      • voisihansitäjosuskaltas

        Niinpä!! ;) Minä vaan en oikein rohkene avata ovea, ellen tiedä etukäteen että joku tuttu on tulossa :/ mutt voithan sä huutaa postiluukusta ;)


      • Joooooooooo

        Sopiikos tossa iltapäivällä kun poikkeen sielläpäin kaupassa? Yleensähän en siitä paljon ohi ajele, mutta kun tapaamista näin kovasti toivot niin voisin tehdä poikkeuksen. Viiden aikaan?


      • HuomennaTakaisin

        Valitettavasti tänään en ole kotona. Siis kaupungissakaan.


      • Joooooooooo

        Harmi. Vietäppä hauska reissu :) Ehkä näemme sitten huomenna kun palaat. Eipä mulla tässä ihmeempiä kiiruita.


      • Joooooooooo

        Muistathan huomisen tapaamisemme sitten... kellonajallakaan ei niin mulle väliä. Haetkosä kaupasta kahveepullat vai tuonko tullessani siit lähikaupasta? Voidaan sit jutustella ihan ajan kanssa...rauhassa


      • HuomennaTakaisin

        Mieluummin viestiä eka niin tiedän sit olla kotona. Ja kyllä minä voin pullat ostaa :) Mutt epäilen kyllä nyt vähän että olet jokin Trolli vain ;D


      • HuomennaTakaisin

        Pikkasen huvittava ajatus kyllä ostaa jollekin Trollille pullaa ja sitten syödä yksin kaikki kun hän ei saavukkaan :D


      • Joooooooooo

        Nooo, elähän nyt eppäile. ;) Saatat vielä yllättyä kun ovikellos kilahtaa :) Voin tuoda tullessani pullat kun oot noin kovin epäuskoinen mua kohtaan. Se on ehkä tämä ympäristö mikä sen tekee.. Ymmärrän hyvin, sillä itekkin kulen mieluiten oikeiden ihmisten parissa


    • Jhytrf

      Joo käy mulle.

    • Entäsjostuumattais

      yhteistä juhannusta. Viestiä en laita mutta sinä voisit laittaa. Voitais aloittaa hyvissä ajoin suunnittelemaan. Pieni ele tekisi meidät molemmat onnelliseksi, oisko miten?

      • Tuumataanvaanjos

        Samoin voisin sanoa.. olisi ihanaa mutta viestiä en laita ;)


      • Entäsjostuumattais

        Ei saa kiusata. Olen aika nopea vetäytymään kolooni takaisin.


      • jootuumataanvaan

        Eli nyt minun tarvitsisi vain laittaa itseni haavoittuvaiseksi ja lähettää täysin sokkona sinulle viestiä? Kerro jotain sinusta.


      • sinäkinvoisitvälistä

        Mä olen tehnyt sen jo kerran :)


      • sevaanonniin
        Entäsjostuumattais kirjoitti:

        Ei saa kiusata. Olen aika nopea vetäytymään kolooni takaisin.

        En minä kiusaa :)


      • Entäjostuumattais
        jootuumataanvaan kirjoitti:

        Eli nyt minun tarvitsisi vain laittaa itseni haavoittuvaiseksi ja lähettää täysin sokkona sinulle viestiä? Kerro jotain sinusta.

        No ei nyt ensimmäisessä viesissä tarvitse itseään kokonaan paljastaa. Ajatus ja idea kaikkein tärkein. Haluatko keskustella riittää.


      • jootuumataanvaan
        Entäjostuumattais kirjoitti:

        No ei nyt ensimmäisessä viesissä tarvitse itseään kokonaan paljastaa. Ajatus ja idea kaikkein tärkein. Haluatko keskustella riittää.

        Haluanhan minä. Pitää varmaan rueta suunnittelemaan viestiä.


      • jokusivusta
        Entäsjostuumattais kirjoitti:

        Ei saa kiusata. Olen aika nopea vetäytymään kolooni takaisin.

        Siis pitäisikö tässä lisää viestittää!? :o en taida kehdata. Vaikka mieli tekis... vastasin vaan koska sinun vastauksissasi oli jotain tuttua.


      • jootuumataanvaan
        Entäjostuumattais kirjoitti:

        No ei nyt ensimmäisessä viesissä tarvitse itseään kokonaan paljastaa. Ajatus ja idea kaikkein tärkein. Haluatko keskustella riittää.

        Kävin vakoilemassa hänen someaan. Hän näyttäisi viimeaikaisten kuvien perusteella olevan suhteessa. Joten enpä laita mitään viestiä.


    • Fjfdhxg

      Heti kun ehdotat jotain aikaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe