Finasterid ja ahdistus

Jerrrrrry7

Onko kenellekään muulla tullut ahdistusta kyseistä lääkkeestä? Itse olen käyttänyt ja vuosia ja uskoisin että on hidastanut hiusten lähtöä.

Nyt kuitenkin on jo vuoden jatkunut ahdistus joka alkoi mielialalääkekokeilun jälkeen joka lääke ei selvästi sopinut johtajan kupolille.

Mitään selkeää syytä ahdistukselle en keksi. Onko teoriassa edes mahdollista että Fina aiheuttaisi ahdistusta? Ei viitsi ihan turhaa tuota lopettakaan ja kokeilla vaikuttaako kun hiukset tippuu silloin myös päästä.

4

530

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finailija

Finan yksi sivuoireita voi olla masennus. Jos se ei mene kuukaudessa oho, niin miettisin että sopiiko lääke sinulle. Useimmilla sivuoireet helpottavat ajan myötä.

• Jerrrrrry

Siis olen käyttänyt varmaan 6 vuotta ja viimeisenä vuotena mennyt pahempaan suuntaan ahdistus. Toki ennen tätäkin on jotain masentuneisuutta/ahdistusta ollut.

Yllättävän paljon löytyy kohtalonveljiä kun googlettaa finasteridi ja anxiety. Tutkimustuloksiakin näyttäisi olevan paljon finan ja masentuneisuuden/ahdistuksen osalta. Pitänee lopettaa tämä ja katsoa auttaako.

• rger54

Ei tuossa varmaan mitään järkevää mahdollista syytä ole että fina aiheuttaisi ahdistusta. Hiustenlähtö sinänsä varmasti aiheuttaa ahdistusta. On niin monta muuta tekijää, että laskisin finan huoletta pois laskuista. Ja jos vielä tehoaa niin finan lopettaminen voisi aiheuttaa ahdistusta jos tukka lähtee, tai pelkkä pelko siitä että nyt hiukset lähtee kun finan lopetti.

• idiootit

Musta tuntuu, että finan käyttäjät panevat liioitellusti kaikki oireensa finan syyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1877
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    5. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      505
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe