Onko kenellekään muulla tullut ahdistusta kyseistä lääkkeestä? Itse olen käyttänyt ja vuosia ja uskoisin että on hidastanut hiusten lähtöä.
Nyt kuitenkin on jo vuoden jatkunut ahdistus joka alkoi mielialalääkekokeilun jälkeen joka lääke ei selvästi sopinut johtajan kupolille.
Mitään selkeää syytä ahdistukselle en keksi. Onko teoriassa edes mahdollista että Fina aiheuttaisi ahdistusta? Ei viitsi ihan turhaa tuota lopettakaan ja kokeilla vaikuttaako kun hiukset tippuu silloin myös päästä.
Finasterid ja ahdistus
4
527
Vastaukset
- Finailija
Finan yksi sivuoireita voi olla masennus. Jos se ei mene kuukaudessa oho, niin miettisin että sopiiko lääke sinulle. Useimmilla sivuoireet helpottavat ajan myötä.
- Jerrrrrry
Siis olen käyttänyt varmaan 6 vuotta ja viimeisenä vuotena mennyt pahempaan suuntaan ahdistus. Toki ennen tätäkin on jotain masentuneisuutta/ahdistusta ollut.
Yllättävän paljon löytyy kohtalonveljiä kun googlettaa finasteridi ja anxiety. Tutkimustuloksiakin näyttäisi olevan paljon finan ja masentuneisuuden/ahdistuksen osalta. Pitänee lopettaa tämä ja katsoa auttaako.- rger54
Ei tuossa varmaan mitään järkevää mahdollista syytä ole että fina aiheuttaisi ahdistusta. Hiustenlähtö sinänsä varmasti aiheuttaa ahdistusta. On niin monta muuta tekijää, että laskisin finan huoletta pois laskuista. Ja jos vielä tehoaa niin finan lopettaminen voisi aiheuttaa ahdistusta jos tukka lähtee, tai pelkkä pelko siitä että nyt hiukset lähtee kun finan lopetti.
- idiootit
Musta tuntuu, että finan käyttäjät panevat liioitellusti kaikki oireensa finan syyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482