Kirjoitatteko

Gaaalluuuu

tänne totta ??????????

17

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knainen

      En aina. Joskus suojaudun trollien jekuilta kirjoittamalla valetta ja joskus sekoitan trolleja kirjoittamalla ristiriitaisia eli kahta toisistaan päinvastaista faktaa jotta trollit menisi sekaisin eikä tietäisi kumpaa faktaa lähtee trollaan

      Välillä vakavoidun kirjoittaan vakavissani

      • MonetOvatTottakin

        Ei tietenkään. Treenaan roustaamista ja stand up- taideilmaisua.


    • Totuustorvi

      Maailma on totta

    • KunhanAikaaTappaa

      Tänne kertyy ne tekstit joita ei ilkeisi suoraan saajalle tekstata.
      Vapaamuotoiset anonyymit sanallisten patojen räjäytystalkoot ketään säästämättä.

    • Jokuvaanjostainjuu

      Kirjoitan. On jotenkin vapauttavaa.

    • nnnnn---

      Helpompaa täällä on olla rehellinen kun tuolla ulkomaailmassa....

    • riippuu_mistä_se_roikkuu

      Pääsääntöisesti. Tosin ehkä hieman liioitellen ja toisinaan kieli poskessa....

    • Helppo muistaa kun kirjoittaa aina totta. Valheita ei voi muistaa, mutta totuuden muistaa. Joten, kirjoitan totta.

      • totuustässä

        Tämäkin on T naisen nikki. Mikset vaihda nimeä kun oot tykästynyt K alkukirjaimeen?


      • totuustässä kirjoitti:

        Tämäkin on T naisen nikki. Mikset vaihda nimeä kun oot tykästynyt K alkukirjaimeen?

        Taasko SINÄ olet epäilemässä? En ole mikään T kirjain, eikä koko nimessäni ole yhtään T-kirjainta, joten lopeta!


      • kaikkitietää
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Taasko SINÄ olet epäilemässä? En ole mikään T kirjain, eikä koko nimessäni ole yhtään T-kirjainta, joten lopeta!

        Oot T !


      • kaikkitietää kirjoitti:

        Oot T !

        Tiedä vaan, mutta tiedä oikein ;o)))))))))), sillä edelleenkään en ole mikään T.
        Oleks jostain mulle mustis, ja kuvittelet että syön sun aamupuuron, vikittelen sinun ikäväsi kohdetta, vai mistä tuo vaino johtuu?


    • Elluhalloyb

      Melkein ain....
      Joskus vähän mukailen..koska muunneltu totuuskin on totuus...
      Välii täytyy suojella itseään ja muita...💫👍🍀

    • Rallye

      Aina👎

    • höhhöhhöö

      Saattaapi olla niin ja saattaapa olla toisinkin.

    • aitoriitta

      Aina totta.

    • nutshellmeg

      Totta maar aina välistä! 😆

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe