tänne totta ??????????
Kirjoitatteko
17
663
Vastaukset
- Knainen
En aina. Joskus suojaudun trollien jekuilta kirjoittamalla valetta ja joskus sekoitan trolleja kirjoittamalla ristiriitaisia eli kahta toisistaan päinvastaista faktaa jotta trollit menisi sekaisin eikä tietäisi kumpaa faktaa lähtee trollaan
Välillä vakavoidun kirjoittaan vakavissani- MonetOvatTottakin
Ei tietenkään. Treenaan roustaamista ja stand up- taideilmaisua.
- Totuustorvi
Maailma on totta
- KunhanAikaaTappaa
Tänne kertyy ne tekstit joita ei ilkeisi suoraan saajalle tekstata.
Vapaamuotoiset anonyymit sanallisten patojen räjäytystalkoot ketään säästämättä. - Jokuvaanjostainjuu
Kirjoitan. On jotenkin vapauttavaa.
- nnnnn---
Helpompaa täällä on olla rehellinen kun tuolla ulkomaailmassa....
- riippuu_mistä_se_roikkuu
Pääsääntöisesti. Tosin ehkä hieman liioitellen ja toisinaan kieli poskessa....
Helppo muistaa kun kirjoittaa aina totta. Valheita ei voi muistaa, mutta totuuden muistaa. Joten, kirjoitan totta.
- totuustässä
Tämäkin on T naisen nikki. Mikset vaihda nimeä kun oot tykästynyt K alkukirjaimeen?
totuustässä kirjoitti:
Tämäkin on T naisen nikki. Mikset vaihda nimeä kun oot tykästynyt K alkukirjaimeen?
Taasko SINÄ olet epäilemässä? En ole mikään T kirjain, eikä koko nimessäni ole yhtään T-kirjainta, joten lopeta!
- kaikkitietää
YksK-Nainen kirjoitti:
Taasko SINÄ olet epäilemässä? En ole mikään T kirjain, eikä koko nimessäni ole yhtään T-kirjainta, joten lopeta!
Oot T !
kaikkitietää kirjoitti:
Oot T !
Tiedä vaan, mutta tiedä oikein ;o)))))))))), sillä edelleenkään en ole mikään T.
Oleks jostain mulle mustis, ja kuvittelet että syön sun aamupuuron, vikittelen sinun ikäväsi kohdetta, vai mistä tuo vaino johtuu?
- Elluhalloyb
Melkein ain....
Joskus vähän mukailen..koska muunneltu totuuskin on totuus...
Välii täytyy suojella itseään ja muita...💫👍🍀 - Rallye
Aina👎
- höhhöhhöö
Saattaapi olla niin ja saattaapa olla toisinkin.
- aitoriitta
Aina totta.
- nutshellmeg
Totta maar aina välistä! 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3401244- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244535702- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620