Miksi näyttö suurenee ja pienenee jatkuvasti?

apuaaloittelijalle

Kun skrollailen koneella käyttäen vasemman käden nimetöntä ja keskisormea vierittämiseen niin näyttö saattaa yhtäkkiä suurentua 140 prosenttiseksi tai vastaavasti pienentyä 110 prosenttiseksi. Teenkö siis jonkin liikkeen näillä sormilla vahingossa (nipistän yhteen tai erikseen) jolloin näyttö suurenee tai pienenee? Siis onko kosketusnäyttö näin herkkä myös läppärillä?

Voiko koneen säätää jotenkin pysymään 120 prosentissa johon olen sen työkalupalkista säätänyt?

Toivottavasti tajusitte mutta ei ole kivaa kun tuo koko vaihtelee jatkuvasti. Muilla sormilla en osaa käyttää.

8

436

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaaloittelijalle

Siis ilmeisesti touchpadissa jotain vikaa tai se on liika herkkä. Jos kytken sen pois päältä niin toimiiko vierityskiekko silti?

• eiLENOVOAikinä

Juu LENOVOA en osta enää koskaan! Samanlainen vika tässä p.. Edellinen oli samanlainen. Sitten sitä lähetettiin korjattavaksi Saksaan ainakin 3 kertaa. Sitten sieltä löydettiin sitä sun tätä vikaa, joista tuli minulle lasku, kun ei koska kuulunut takuun piiriin. Että sellainen tämä LENOVO on.

• bööörb

selain muistaa zuumin joka sivulle erikseen

• Kyllä kai sormizoomaukset kosketuslevyllä saa asetuksista pois Windowseistakin?

• kätevää_sinänsä

Tarkoitat varmaan näytön kuvan suurenemista? Olisi perin kummallista jos näyttö suurenisi yhtäkkiä 140%.

• Sormitemppu

Näyttö suurenee, koska levennät kahden sormen väliä. Koita pitää sormet tiukasti yhdessä

• tarkista_asetukset

Touchpadille on monenlaista asetusta. Kannattaa tarkistaa.

• Sun sormet on kasvanu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe