Missä olet ?

Missämenet

Miksi sua ei näy missään?

29

5223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuaEiMääräillä

Missä huvittaa...

• Angelsecondclass

Teroittelen veitsiä ja viillän tänään ranteet auki dramaattisesti kylpyhuoneessa. Siinä kun vuotaa kuiviin niin ehtii vähän katua, että mitä menin tekemään.

Ei vaan läppä läppä... :D

• Levottomatjalat

Täällä oon ja jonnekkin taas meen, en paikallani mä pysyä voi.

• sataasataa

Ei ole näkynyt viimepäivinä ..... On jo ikävä, tule esiin mies!

• Taustapieru--

Tässähän minä 🤭

Miten menee?

• jalkapalloa

katton ja teen samalla lähtöä. Japanihan pelaa yllättävän hyvin, meni 2-1 johtoon. 😲

• kjähkjähkjähh

kjäh kjäh 😛

• Otin hatkat ja lähdin kauas pois.

• Pohjan.tähden.alla

Olen voinut viime päivät tosi huonosti. Sekä henkisesti että fyysisesti. Siitä syystä en ole enää jaksanut käydä siellä missä näimme aiemmin. En vain jaksa. Eihän kukaan jaksa loputtomiin. Eikä tarvitse.Toivon, että ymmärrät. Vaikka tuskinpa sinä minua täällä kaipailet.

• käytsittenkuntuntuusiltä

Voinpa kaipaillakin. Ei kannata ottaa lisästressiä siitä jos ei jaksa koko ajan olla menossa. Hyvä se on välillä latailla akkujaankin.

• Tuttuakintutumpi

Tismalleen samat sanat.

• TälläisetSuunnitelmat

Niinkun ketään täällä nyt kiinnostaisi mutta olen mökillä melkein koko kesän! Nimittäin jos olis tuttuja niin tietäisivät myös.

• sivusta

Samat sanat sinulle.

• Näkyykyllä

Missä pitäs näkyä?

• Miesvain

En oo tänne ehtiny kun oon lomailemassa kotikonnuilla. Vaikka ei täällä ketään tavoita, savumerkitki tehokkaampia.

• naiseltakysyisin

Enhän minäkään näe sinua missään! Missä sinä nykyään pyörit?

• miksedeskäväsin
    • villevamppyyri

Sitä olen ihmetellyt minäkin kun aamulla on kylppärin peiliä kattellut, ei näy missään...

• Minäkö? Missä mun pitäs näkyä?

• eisemeepois

Miksihän en saa sua mielestä.. ei auta mikään, kaikki kokeiltu. Minkä loitsun teit, miten sait sydämen solmuun.. mies, mun rakas. Aina. Olet kipu joka ei katoa.

• katoamatontajotain

Olisin kyllä niiiin tyytyväinen jos hän, nainen, tuntisi noin. Koska minä itsekin tunnen noin.

• Kotona odottelen kauniilta, leveälanteiselta kurvittareltani soittoa, textiviestiä tai soittoa

• jossakinmissälie

Täällä missä on vihreä auto parkissa ja musta pyörä telineessä :D Mutta huomenna luultavasti vaihdan maisemaa.

• boxissa

Enpä hirveemmn muuten liiku kuin töihin, kauppaankin vain 1-2 kertaa viikossa.

• Söpötyttö9

Koska olin just 3 pojan pantavana;) kohta oon varmaa raskaana

• dreamin

Pidän lomaa susta. Ja se harmaasilmä alkaa kyllä kiilata edelle. Tsori.

• Tässä mä oon

• Missäsmuualla

Mustikoita poimimassa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45281
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      176
      10821
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8498
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      2850
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1485
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1470
    Aihe