Missä olet ?

Missämenet

Miksi sua ei näy missään?

29

5186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuaEiMääräillä

      Missä huvittaa...

    • Angelsecondclass

      Teroittelen veitsiä ja viillän tänään ranteet auki dramaattisesti kylpyhuoneessa. Siinä kun vuotaa kuiviin niin ehtii vähän katua, että mitä menin tekemään.

      Ei vaan läppä läppä... :D

    • Levottomatjalat

      Täällä oon ja jonnekkin taas meen, en paikallani mä pysyä voi.

    • sataasataa

      Ei ole näkynyt viimepäivinä ..... On jo ikävä, tule esiin mies!

      • Taustapieru--

        Tässähän minä 🤭

        Miten menee?


    • jalkapalloa

      katton ja teen samalla lähtöä. Japanihan pelaa yllättävän hyvin, meni 2-1 johtoon. 😲

      • kjähkjähkjähh

        kjäh kjäh 😛


    • Otin hatkat ja lähdin kauas pois.

    • Pohjan.tähden.alla

      Olen voinut viime päivät tosi huonosti. Sekä henkisesti että fyysisesti. Siitä syystä en ole enää jaksanut käydä siellä missä näimme aiemmin. En vain jaksa. Eihän kukaan jaksa loputtomiin. Eikä tarvitse.Toivon, että ymmärrät. Vaikka tuskinpa sinä minua täällä kaipailet.

      • käytsittenkuntuntuusiltä

        Voinpa kaipaillakin. Ei kannata ottaa lisästressiä siitä jos ei jaksa koko ajan olla menossa. Hyvä se on välillä latailla akkujaankin.


    • Tuttuakintutumpi

      Tismalleen samat sanat.

    • TälläisetSuunnitelmat

      Niinkun ketään täällä nyt kiinnostaisi mutta olen mökillä melkein koko kesän! Nimittäin jos olis tuttuja niin tietäisivät myös.

    • sivusta

      Samat sanat sinulle.

    • Näkyykyllä

      Missä pitäs näkyä?

    • Miesvain

      En oo tänne ehtiny kun oon lomailemassa kotikonnuilla. Vaikka ei täällä ketään tavoita, savumerkitki tehokkaampia.

    • naiseltakysyisin

      Enhän minäkään näe sinua missään! Missä sinä nykyään pyörit?

    • miksedeskäväsin
    • villevamppyyri

      Sitä olen ihmetellyt minäkin kun aamulla on kylppärin peiliä kattellut, ei näy missään...

    • Minäkö? Missä mun pitäs näkyä?

    • eisemeepois

      Miksihän en saa sua mielestä.. ei auta mikään, kaikki kokeiltu. Minkä loitsun teit, miten sait sydämen solmuun.. mies, mun rakas. Aina. Olet kipu joka ei katoa.

      • katoamatontajotain

        Olisin kyllä niiiin tyytyväinen jos hän, nainen, tuntisi noin. Koska minä itsekin tunnen noin.


    • Kotona odottelen kauniilta, leveälanteiselta kurvittareltani soittoa, textiviestiä tai soittoa

    • jossakinmissälie

      Täällä missä on vihreä auto parkissa ja musta pyörä telineessä :D Mutta huomenna luultavasti vaihdan maisemaa.

    • boxissa

      Enpä hirveemmn muuten liiku kuin töihin, kauppaankin vain 1-2 kertaa viikossa.

    • Söpötyttö9

      Koska olin just 3 pojan pantavana;) kohta oon varmaa raskaana

    • dreamin

      Pidän lomaa susta. Ja se harmaasilmä alkaa kyllä kiilata edelle. Tsori.

    • Tässä mä oon

    • Missäsmuualla

      Mustikoita poimimassa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe