sain sädehoitoa vasemmalle puolelle rinnan poiston jälkeen. Keuhkoembolia ja sydämen vajaatointa nyt lisävaivana.
Sydämen vajaatoiminta rintasyöpähoidon seurauksena
3
245
Vastaukset
- balsami
Onko muita saman kohtalon kokeneita? Sädehoito vahingoitti sydänlihasta.
- voieiiiiiiiiii
moi.milloin nää hoidot oli? minullakin vasen rinta poistettu ja kaikki syto/sädehoidot tehty jo 8 vuotta sitten,nyt kokoajan ryvin n.s.keuhkot pihalle,viime syksystä asti ollut jatkuva yskä ja räkätauti.miten se sydämen vajaatoiminta tuli esiin?
- soukkalainen
Olen 64-vuotias nainen. Sydämen vajaatoiminta diagnosoitu v. 2002. Lääkkeenä Orloc ja Candextil. Töissä edelleen reskontranhoitajana. Tällä hetkellä olen sairauslomalla 7.3.2018 vasemman rinnan poiston jälkeen aggressiivisen rintasyövän takia. Viimeinen eli 6. sytostaatti oli eilen. Seuraavaksi alkaa sädehoito 25 kertaa. Olen tietty huolissani miten se vaikuttaa sydämen vajaatoimintaani, mutta mitkä ovat vaihtoehdot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167