Hei! Kysyisin kokemuksia Face2face Finland OY:sta . Työtarjouksen sain, mutta en ole varma katumyyjän työstä(perseestä varmaan). Jos joku on tehnyt, paljonko oli palkka?
Face2face Finland OY myyntiedustaja
12
9797
Vastaukset
- dingo
Palkka on semi ok, varsinkin jos osaat myydä paljon. Mutta muuten kaumarkkinointi on perseestä.
- Ruhtinaallinenkokemus
Otitko paikan vastaan? Itse olin töissä viime vuonna 3 ruhtinaallista päivää, ei ollut yhtään omaa jutua pysäytellä lentokenttäständillö jengiä ja ärsyttää matkahulinaa. :D Alkoi vaan ahdistaa. Oikeet tyypit varmasti osaisi ja palkkaus oli muistaakseni jotain 1000 € pohja?
- Hendrix
Sain just myös työtarjouksen sieltä. Oliko myynti haastavaa?
- Anonyymi
En ikinä saanut edes minulle luvattua takuupalkkaa
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Ihan hyvä palkka ja siinä myös takuupalkka. Tulee opettu tosi paljon jos on halu oppii.
- Anonyymi
Ei kannata lähteä jos ei halua perusfeissarihommaa, eivät tee muuta kuin sitä.
- Anonyymi
Kiva kokemus itsellä tosi mukava porukka ja hyvä koulutus. 1700e takuupalkka oli jees. Jos myynti ei kiinnosta ei ehkä sun homma.
- Anonyymi
Ihan paska lafka kusettavat vaan rahaa
- Anonyymi
Paska paikka, paska palkka. Lounaat syötiin jossain kauppakeskuksen parkkihalleissa mitä ikinä löytykin, tonnin pohjapalkka + provikka ja työtunteja ihan hemmetisti ellet oo supermyyjä. Vapaa aikaakaan ei jää kun kokoajan liiderit soittelee ja antaa kotitehtäviä. Ulkona ollaan säässä kuin säässä, toki oli hyvät työvaatteet.
- Anonyymi
Tekeekö tämä firma muuta kun feissarityötä?
- Anonyymi
Paskaa duunia. Ei ole rahan arvoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690