Tapaus Michael Jackson

PölötänVaan

ja ihon vaaleneminen. 90-luvulla kun olin lapsi ja teini, tämä Michael Jackson oli paljon Jyrkin ja suomen virallisten hittilistojen kärjessä. Hän myös oli paljon lehdissä. Silloin suosikki nimisessä lehdessä oli kohu-uutisia Jacksonista kun häntä epäiltiin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Samaan aikaan oli monia kohuja hänen muuttuvasta ulkonäöstä sekä hengitysmaskin käytöstä julkisuudessa.

Katsoin jonkun Jacksonin musavideon ja alkoi kiinnostaa hänen elämänsä enemmän, koska tuolloin kun otsikoita suosikista luin 90-luvulla olin ala-asteella koulussa enkä kovin hyvin muista enää lukemiani.

Michael Jackson sanoi että hän sairasti sairautta joka hiljakseen vaalentaa hänen ihoaan, mutta samaan aikaan hän käy kuitenkin kauneusleikkauksissa muuttamassa kasvojensa ulkonäköä...

Tämä kiintoisa seikka saa minut ainakin epäilemään koko sairautta ja itse uskon että Michael Jackson vaalensi ehkä kauneusleikkauksien avulla ihoaankin kasvoista.

Kun katson vaikka tämän linkin kuvaa Jacksonista..

https://fi.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson

niin hän on vielä sen näköinen että hän varmaan sai naisia. Mutta 90-luvun loppupuolella hän oli jo shemalen näköinen ja tuskinpa hetero naiset naiseksi meikattua miestä kokee seksuaalisesti vetävänä. En minä ainakaan. Tietty upporikas Jackson sai varmaan pyrkyreitä ja julkisuuden janoisia kainaloon siivellään hyötynään Jacksonin elämästä ja rahoista.

Miksi niin monet julkut ryhtyy tuohon ulkonäkönsä muokkaukseen? Rahako syynä? Kun sitä on kuin roskaa niin voi sitten käyttää kaikkeen tuhaankin ja pilata oman ulkonäkönsä siinä samalla?

Niin siis minusta Jackson pilasi kauneusleikkauksin ulkonäkönsä ihan täysin.

8

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänäpäivänä

Sitä vasta tapahtuukin... eikä vain julkkis piireissä. Ulkonäön muokkausta siis.

• PölötänVaan

Minusta suurimmaksi osaksi se että porukka alkaa muokkaamaan omaa ulkonäköään keinotekoisesti tekee niistä rumempia. Ikää kun tulee ne leikkaukset alkaa näkyä aina vain selvemmin ja rumalla tavalla.

Ihmiset ovat jollain tavalla "kerro kerro kuvasti..." persoonia nykyisin. Peilailee ja kun näkee jossain naamassa tai kropassa pienen virheen saa sydänkohtauksen ja maksaa tuhansia kärsien viikkojen kivuista jotta olisi kivempi peilailla.

Olen joskus miettinyt miksi jotkut julkut näyttää niin jotenkin oudoilta vanhenetessa ja toiset taas vanhenee kauniisti. Eilen katselin illasta telkkarista jotain sarjaa joka ei oikeasti kiinnostanut minua pätkääkään. Olin vain niin väsynyt etten jaksanut nousta kääntään kanavaa. Siellä oli tämä näyttelijä Hannele Lauri.

Hän oli nuorena kaunis nainen, mutta häntä katsellessa mietin miksi hänen kaikki tuo meikki määrä näyttää naamassa kamalalta. En tiedä miltä kevyemmällä meikillä näyttää mutta minusta hänen meikkinsä vanhensi häntä. En ole hänen julkisuutta seurannut joten en tiedä onko hän tehnyt kauneusleikkauksia mutta hänen kasvoista tuli mieleen että ihan niin kuin ihoa olisi yritetty keinotekoisin leikkauksin kiristää ja ryppyjä saada siloiteltua.

Itsekseni mietin jo 17 vuotiaana että minä en aijo olla sellainen nainen joka lykkää ryppyjen sekaan aina vain kovemman kerroksen hyvin peittävää meikkivoidetta. Haluan vanhentua arvokkaasti. Enkä yritä pukeutua mihinkään teinivaatteisiin jos olen 50 vuotias sillä ne vaatteet ehkä imartelee 18 vuotiaita mutta ei välttämättä enää mitään 50 vuotiaan naisen vartaloa.
        Kamalinta katsoa kun nainen ei ymmärrä ikäänsä ja sitä mitä se vaatii meikiltä ja vaattteilta että ikääntyisi arvokkaasti.

Se nyt on ihmisen tarina vaan että vuosia kun tulee se ulkonäkö alkaa rapistumaan. Toisetei halua sitä hyväksyä vaan taistelee vastaan leikkauksin, meikkikerroksin ja teinipukeutumisin.

On myös paljon 50 vuotiaita naisia jotka näyttää hyvältä ja ilman mitään leikkauksia tai Tuksumaisia mekkoja. He ovat ikäänsä sopivalla tavalla pukeutuneet mutta niin etteivät näytä vielä miltään mummolta vaatteissaan

• Fani

Niin, MJ todettiin ruumiinavauksessa hänen sairastavan vitiligoa joka vaalentaa ihon. Tietenkin hieman outoa että hän vaaleni niin tasaisesti.. 🤔

• Fan

Michaelin asunnosta löytyi vaalentavia voiteita jolla hän vaalensi tummia kohtia.Niin siitä varmaan johtuu niin tasainen vaalentuminen.

• mikajaakonpoika

Ja mieletön määrä erilaisia pillereitä joilla oli ruokkinut itseään varmaankin noin 1kg erilaisia huumaavia pillereitä päivässä.

Minulle on kyllä tuo mysteeri tuo Mika Jaakonpoika, eli michael jackson, että: minkä takia pitää yrittää vaalentaa ihoa jne.

Sama mysteeri on itselleni käsittää miksi joku haluaa ostaa tyttöjen käytettyjä alushousuja.

Erilainen ajattelutyyli pitää olla sitten kyllä aivan täysin.

• PölötänVaan

Saattaahan tuo tottakin olla, mutta kuva jonka hänestä olen saanut julkisuuden kautta on ollut se että hän on kärsinyt tummaihoisuudesta ja kokenut rasismia. Hävennyt ihonsa väritystä. Siihen päälle kun laittaa seikan että hänellä on rahaa ja on sitä paljon kasvojensa muokkauksiin käyttänyt.

Julkisuudessa ensin kauneusleikkauksia kieltänyt ja myöhemmin niitä myöntänyt.

Ja viimeisenä niittinä viimeistelemään asioita myöntänyt julkisuudessa että on lisätäkseen menestystään laittanut otse itsestään liikkeelle valheellisia skandaaliuutisia.

Nämä seikat yhdessä laittaa minut suhtautumaan koko väitettyyn sairauteen skeptisesti.

• Anonyymi

Michaelilla on ollut omat syynsä käydä kasvoleikkauksissa. Hänen ihonsa vaaleneminen oli tosin harvinaisen ihosairauden syytä. Lisäksi hänellä syttyi hiukset kuulemma tuleen kesken mainosvideon kuvaamisen joskus 90-luvulla. Sekin lie vaikuttanut ulkonäön muokkaamiseen. Uskon Michaelin muuttuneen ulkonäön olleen todella monen tekijän summa.

• Anonyymi

Totta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe