Moi! Onko jollain kokemusta tai suosituksia hyvästä tekovaginasta? Ajattelin ostaa huomenna ja mennä ulos kokeilemaan.
Spermat tekovaginaan
14
984
Vastaukset
- kokeilija43
ne on kaikki sellaisia että niiden suunnitelija ei oo oikeata vaginaa nähnytkään. eli eivät tunnu aidolta
- voehyvääpäivää
No nyt tuli sellasta huttua taas että saa huomata asuvansa takapajulassa. Fleslight on tehty niin tarkasti pillua vastaamaan kuin keinotekoisesti on mahdollista, osa malleista tehdään muotista.
Ovat nähneet varmaan enempi vaginoita mitä sinä kaapissa kasvanut tuulipuku.
Mulla seksinukke -kirjoittele :)
tvanna kirjoitti:
p-kymenlaakso
Okei, ite uudeltamaalta. Olishan se kiva kyllä joskus toteuttaa
- bitop-btm
Olen reilu 50 v bi-mies ja haluaisin nussia seksinukkea niin että toinen mies katsoo, kaikki muukin kiinnostaa. Olen jkl.
- ilikelookandcum
mäkin voisin nussia sitä jos joku katsoo
m.34v
Eilen ostin tekopillun! Huh kun on tavara tiukka...saa tulla kokeilemaan
- iwantfuck
Minne?? T.m34
Minulla on ollut fleshlight sidottuna parkkipaikan pöytään kiinni,olihan kiihottavaa työnnellä siihen.Vielä parempaa olisi kun joku ensin lainaisi sitä ja saisin katsella vieressä ja sitten työntää siihen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122715
- 1072082
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221887Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2171644Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41615Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1131216- 621049
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126993- 64986