Istun vain hiljaa

Sinä

istun hiljaa
Katson niin kaunista ja hiljaista merta
Hiljaisuus on vallannut kaiken
Muutama lintu laulaa hiljaisesti usvaisessa maisemassa
Taivas sinertää hieman tummien pilvien takaa ja uusi päivä on valkenemassa muutaman tunnin kuluttua
Sytytän röökin ja oranssi tulen leimahdus valtaa auton hetkellisesti
Yöperhonen lentelee edessä ja katseeni jumittuu perhoseen
Mietiskelen itsekseni elämää ja onko missään mitään järkeä
Vesi näyttää pelottavalta, niin pelottavalta että muutama hiuksen ohut ihokarva nousee pystyyn
Rööki loppuu ja tiputan sen ikkunasta, samalla nojaudun kylmää ja kovaa lasia vasten. Yritän pitää mieleni kasassa mutta helppoa se ei ole. Olen yrittänyt kaikkeni, antanut kaikkeni ja toivon että se riittää sinulle. Olet niin kaunis ja älykäs. Olen tässä ja nyt. Juuri tässä hetkessä istun autoni penkillä ja mietin sinua kun olet siellä, maailman toisella puolen. Kaikki kääntyy viellä paremmaksi, usko minua rakkaani. Kohta näemme ja tulen olemaan onnellisempi kuin koskaan. Haluan sut juuri nyt tuohon vierelle istumaan, pitämään kädestä kiinni ja sanomaan että rakastat minua. Olen epävarma itsestäni että riitänkö, en kuitenkaan halua olla ketään muu kuin olen. Yhdestä asiasta olen kuitenkin varma, rakastan sinua enkä koskaan päästä irti. Vaikka koko maailma menisi sekaisin olen silti täällä. Rakastamassa sinua.

9

2370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aluevesillä

      Olet taas vaarallisilla vesillä asian suhteen. Joku päivä se toteutuu.

    • tuohonsulaa

      Itkettävän kaunista..

    • Goodmorn

      Mukavaa että pidät itsestäsi, minäkin pidän itsestäni ja. . Sinusta

    • Niinkaunistakuulla

      Kaunista, rakastuin, hämmästyin ja ajattelin miten ihanasti kirjoitettu. Hyvää Juhannusta
      Toivossa on hyvä elää!

    • kukase

      Haluaisinpa olla tuossa viereen istumassa . Miksi en minä - miksi en minä ???

    • Hei sinä! Todella kauniisti olet kirjoittanut :) Saanko kysyä mistä kumpusi näin ihana kirjoitus? NettiSaapas Helsinki -Kaarina

    • Rooney

      Mä olen Alex mä haluan nainen kaunis

    • kiusaaja69

      tapa itsesi ja sitten tapa itsesi uudelleen ja vielä tapat itsesi uudelleen

    • Erittäin hyvää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe