istun hiljaa
Katson niin kaunista ja hiljaista merta
Hiljaisuus on vallannut kaiken
Muutama lintu laulaa hiljaisesti usvaisessa maisemassa
Taivas sinertää hieman tummien pilvien takaa ja uusi päivä on valkenemassa muutaman tunnin kuluttua
Sytytän röökin ja oranssi tulen leimahdus valtaa auton hetkellisesti
Yöperhonen lentelee edessä ja katseeni jumittuu perhoseen
Mietiskelen itsekseni elämää ja onko missään mitään järkeä
Vesi näyttää pelottavalta, niin pelottavalta että muutama hiuksen ohut ihokarva nousee pystyyn
Rööki loppuu ja tiputan sen ikkunasta, samalla nojaudun kylmää ja kovaa lasia vasten. Yritän pitää mieleni kasassa mutta helppoa se ei ole. Olen yrittänyt kaikkeni, antanut kaikkeni ja toivon että se riittää sinulle. Olet niin kaunis ja älykäs. Olen tässä ja nyt. Juuri tässä hetkessä istun autoni penkillä ja mietin sinua kun olet siellä, maailman toisella puolen. Kaikki kääntyy viellä paremmaksi, usko minua rakkaani. Kohta näemme ja tulen olemaan onnellisempi kuin koskaan. Haluan sut juuri nyt tuohon vierelle istumaan, pitämään kädestä kiinni ja sanomaan että rakastat minua. Olen epävarma itsestäni että riitänkö, en kuitenkaan halua olla ketään muu kuin olen. Yhdestä asiasta olen kuitenkin varma, rakastan sinua enkä koskaan päästä irti. Vaikka koko maailma menisi sekaisin olen silti täällä. Rakastamassa sinua.
Istun vain hiljaa
9
2370
Vastaukset
- Aluevesillä
Olet taas vaarallisilla vesillä asian suhteen. Joku päivä se toteutuu.
- tuohonsulaa
Itkettävän kaunista..
- Goodmorn
Mukavaa että pidät itsestäsi, minäkin pidän itsestäni ja. . Sinusta
- Niinkaunistakuulla
Kaunista, rakastuin, hämmästyin ja ajattelin miten ihanasti kirjoitettu. Hyvää Juhannusta
Toivossa on hyvä elää! - kukase
Haluaisinpa olla tuossa viereen istumassa . Miksi en minä - miksi en minä ???
Hei sinä! Todella kauniisti olet kirjoittanut :) Saanko kysyä mistä kumpusi näin ihana kirjoitus? NettiSaapas Helsinki -Kaarina
- Rooney
Mä olen Alex mä haluan nainen kaunis
- kiusaaja69
tapa itsesi ja sitten tapa itsesi uudelleen ja vielä tapat itsesi uudelleen
Erittäin hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381