Pakattu on

KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

Katolla kaksi avokanoottia, takakontti kattoa myöten täysi, peräkärryssä viisi maastopyörää.
Odotettavissa mukava reissu, pari päivää korpijoella, auto lähtöpaikalla, fillarit lopetuspisteeseen josta polkuja pitkin autolle. Kakarat ovat kasvaneet, alkaa farkkufabia käydä ahtaaks😏
Autoon tulee n. 1500km.
Hyvää juhannusta, myös trolleille😎

62

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää Juhannusta ja turvallista matkaa!

    • Ocu.1.8TSI.132kW.Webasto

      Ajelen iltapäivällä mökille kirkasvetisen järven rannalle. Sinne ovat tyttäretkin tulossa perheineen. Matkaa ei ole kuin 100 km. Sauna lämpimäksi ja uimaan. Hyvää Juhannusta kaikille!

    • Sitä samaa sinne myös. Välttelethän sitten motareita peräkärryinesi... tehdään liikenteestä sujuvaa.

      • Hyvällä.kalustolla

        Eihän se kärry siellä mitään paina, kun nelikolla liikutaan. Juhannusruuhka on kutenkin edessä myös motarilla.


      • AasialainenHeiluri

        Toivottavasti Yaris pysyy kaista Iivonen välissä ja vauhti suurimpana sallittuja, eli mittarissa 15km/h yli. Puuskittaista tuulta luvassa, joten sinulla on tiedossa tuskien ja hikinen taival.


      • AasialainenHeiluri kirjoitti:

        Toivottavasti Yaris pysyy kaista Iivonen välissä ja vauhti suurimpana sallittuja, eli mittarissa 15km/h yli. Puuskittaista tuulta luvassa, joten sinulla on tiedossa tuskien ja hikinen taival.

        Kiitos, yritetään pysyä tiellä. Tuo sivutuuliherkkyys on fakta, jonka kanssa joutuu nyt elämään. Max sallitun nopeuden ylitys on mulla 8kmh, gps:llä tarkastettu. Eli vakkarissa on 128kmh motarilla jos ruuhkalta pystyy ajamaan. Lähtö vasta huomenna aamulla.


      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Kiitos, yritetään pysyä tiellä. Tuo sivutuuliherkkyys on fakta, jonka kanssa joutuu nyt elämään. Max sallitun nopeuden ylitys on mulla 8kmh, gps:llä tarkastettu. Eli vakkarissa on 128kmh motarilla jos ruuhkalta pystyy ajamaan. Lähtö vasta huomenna aamulla.

        Aamusella myös "sirkus" liikkeelle. Cruiseen 84


      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
        Hyvällä.kalustolla kirjoitti:

        Eihän se kärry siellä mitään paina, kun nelikolla liikutaan. Juhannusruuhka on kutenkin edessä myös motarilla.

        Ei ole nelikko ja kyllä tuo kuorma naftan kulutuksessa näkyy vaan hyvin on voima riittänyt😊 Onpa tuolla kiivetty Glossglognerin solan kautta Itävallasta Italiaan, silloin kärryssä oli lisäksi moottoripyörä.


      • Grossglockner-Pentti
        KQLMEKAKARAAJARAKKIorig kirjoitti:

        Ei ole nelikko ja kyllä tuo kuorma naftan kulutuksessa näkyy vaan hyvin on voima riittänyt😊 Onpa tuolla kiivetty Glossglognerin solan kautta Itävallasta Italiaan, silloin kärryssä oli lisäksi moottoripyörä.

        Vaivautuisit Pentti edes sen verran että tarkistaisit vieraskielisten sanojen kirjoitusasun. Vaan pikkujuttuhan tämä on kaiken valehtelujesi seassa.


      • koeta_muistaa
        Grossglockner-Pentti kirjoitti:

        Vaivautuisit Pentti edes sen verran että tarkistaisit vieraskielisten sanojen kirjoitusasun. Vaan pikkujuttuhan tämä on kaiken valehtelujesi seassa.

        Ei ole kohteliasta kuittailla ärräviasta.


    • Otemporaomores

      Tyyppi toivottaa hyvää juhannusta lukijoille, kaikille, kahdeksan poistettua viestiä.
      Kas.

      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

        Niin... Joulu ja juhannus, yksinäisyys lienee pahimmillaan 😐
        Jos nämä uskaltautuisivat ulos... Siellä on muitakin ihmisiä...
        Juttuseuraa whatever...
        Muutakin kuin vain internet.


    • Kolmesataa tuhatta ajettu Fabia farmari ei todellakaan ole mikään pillumagneetti, vaan trollimagneetti! :D

      • Tuossa se taas nähdään, kuinka paljon ajettu Skoda houkuttelee trolleja kuin hunaja kimalaisia.

        Kyllä trollia nyt harmittaa niin, että pitää panna jo ihan homokorttikin peliin! :D

        :D
        :D
        :D


      • Sarkasmi.sakari

        Kippasi on niin läpimätä, ettei siinä magneetit kiinni pysy.


      • Sarkasmi.sakari kirjoitti:

        Kippasi on niin läpimätä, ettei siinä magneetit kiinni pysy.

        Sarkasmi on sinussa vahva.

        Eikä kippani Skoda... ; )


      • Kaikki.säälii.sua

        Eikö sinulla ole mitään aktiiviteettia työttömän skodistin elämässä.


      • Sairas.kaveri

        Keksii juttuja myös toyotan sivuilla 24/7.


      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
        Kaikki.säälii.sua kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään aktiiviteettia työttömän skodistin elämässä.

        Ei, ei ole.


    • HUPS.TOTUUS.PALASI

      Hymiö homo..
      Moniongelmainen perimä
      Uuden skodan koeajo
      Yms
      Kaikki tallessa.

      Totuus palaa aina takaisin..

    • Trollihan vallan kimpaantui!

      Hyvä. ; )

    • Rakas.onneton

      Ei mitään hätää..hymiö homo kärähti nyt pahoin.
      Mikä saa kaverin noin sekaisin.
      Skodasta.
      Home
      Melu
      Häpeä
      Rahan meno
      Naapureiden viha.
      Tai joku muu.

      Kerro ihmeessä.
      Kun se sun skoda on valitettavasti suomen tylsin seksittömin mitääsanomattomin itäruoska.
      Niinkuin sinäkin

    • Ocu.1.8TSI.132kW.Webasto

      Noh noh pojat ja tytöt. Nauttikaa keskikesän juhlasta. Toivottavasti Webastoa ei tarvitse sentään käynnistää radiokauko-ohjaimella. Tosin hyvä käyttää sitä vähän kesälläkin ihan toimivuuden varmistamiseksi.

      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

        Kyllä sitä kerran - kaks kuukaudessa kannattaa käyttää.
        Hyvää juhannusta 😊


      • EnKokeilisi

        Ei vepasto käynnisty. Liian kuumalla voi kaasuuntunut venäläinen lentopetrooli räjähtääkin.


      • Hornet
        EnKokeilisi kirjoitti:

        Ei vepasto käynnisty. Liian kuumalla voi kaasuuntunut venäläinen lentopetrooli räjähtääkin.

        Bensawebasto ei käynnisty venäläisellä eikä suomalaisella lentopetroolilla eli kerosiinilla. Ei käynnisty autokaan.
        Kerosiini kaasuuntuu huonommin kun polttoöljy.


      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
        KQLMEKAKARAAJARAKKIorig kirjoitti:

        Kyllä sitä kerran - kaks kuukaudessa kannattaa käyttää.
        Hyvää juhannusta 😊

        tässä itse vastasin omaan kommenttiini toisella nimimerkilläni joita minulla riittää joka lähtöön ja olempa jo 6 nimimerkkiä rekisteröinyt nimiini että saan peukuttaa omia kommenttejani. hihiii :)


    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

      No jopas🤣
      Ei o peikonpoikasella helppoa 😂

      • Hönölä.joka.junaan

        Melkoisen onneton luuseri tuntuu olevan.


    • vajakanootti

      On se räkyttäjän osa maailmassa todella tyly. varsinkin jos räkyttämiskyky on noin vajakin tasolla ettei kukaan jaksa edes vittuuntua.

      Hyvää jussia kaikille. Toisilla on kanootit katolla ja toisilta puuttuu inkkareita kanooteista. Huuomori auttaa moneen tilanteeseen.

    • Täällä saavuttu kohteeseen. Yllättävän vähän oli liikennettä. Nautiskelkaa, palju kutsuu!

      • Dkuevl

        Palju, karaoke, kroksit ja tallinnanristeily kuuluvat olennaisina osina skoda-lifestyleen.


      • Skodajulli
        Dkuevl kirjoitti:

        Palju, karaoke, kroksit ja tallinnanristeily kuuluvat olennaisina osina skoda-lifestyleen.

        Uskallatko itse laulaa karaokea Tallinnan risteilyllä?


      • Dkuevl kirjoitti:

        Palju, karaoke, kroksit ja tallinnanristeily kuuluvat olennaisina osina skoda-lifestyleen.

        Mistä sä ton Skodan taas tähän vedit? Mä olen Yaris kuski. Palju joo, Crocksit on feikit ja karaoke löytyy mökiltä kyllä. Yritä relata jo mies.


      • Itsmylife
        Dkuevl kirjoitti:

        Palju, karaoke, kroksit ja tallinnanristeily kuuluvat olennaisina osina skoda-lifestyleen.

        Ja ilman muuta kuuluu myös boonuskortti skoda lifestyleen!


    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

      eipä siitä juhannusmatkasta sitten mitään tullutkaan koska skodani moottori ja vaihteisto ei kestänyt kuin 150 metriä kotipihalta ja perästä runko niin mätä että vetokoukku tipahti tielle. no juhannus vietetään vuokralähiössä sitten.

    • Unimog

      ettei matka katkea kovin lyhyeen...

    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

      eihän minulla akkaa ole eikä lapsiakaan, kuka sitä nyt työttömän narsisti luuserin riesakseen ottaisi.

    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

      olen rekisteröinyt jo 6 nimimerkkiä itselleni että saan kaikilla nimimerkeilläni peukutettua näitä omia kommenttejani. sairastan vakavaa narsismia.

    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

      kuten jo kerroinkin ja jonka viestiketjun täältä on joku poistattanut, niin eihän siitä juhannusreissusta mitään tullut, skodastani hajosi moottori ja vaihteisto 150 metriä ajettuani ja vetokoukku tippui tielle koska runkoaisat skodastani olivat niin ruosteen heikentämät etteivät kestänyt viiden polkupyörän painoa peräkärrissä. olin juhannuksen kotona koneeni äärellä kuten tähänkin asti. ei minulla ole akkaa eikä perhettä, kunhan vain esitän niin. kuka sitä tämmöisen syrjäytyneen, pitkäaikaistyöttömän narsisti luuserin huolisikaan.

    • skodajokke

      Tottahan se on, että kellä onni on, se onnen kätkeköön. Ainakin netissä.

      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

        tämä skodajokkekinhan on minun yksi nimimerkkini niistä tuhansista. mitä mieltä olette, olenko sairas?


      • skodajokke
        KQLMEKAKARAAJARAKKIorig kirjoitti:

        tämä skodajokkekinhan on minun yksi nimimerkkini niistä tuhansista. mitä mieltä olette, olenko sairas?

        Sairas olet.


      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
        skodajokke kirjoitti:

        Sairas olet.

        aika moni minua on sairaaksi sanonutkin vuosien mittaan, käännän uhallani skodan tyyppiviat Toyotan syyksi, hihiii.


      • ystävän.neuvo
        KQLMEKAKARAAJARAKKIorig kirjoitti:

        aika moni minua on sairaaksi sanonutkin vuosien mittaan, käännän uhallani skodan tyyppiviat Toyotan syyksi, hihiii.

        Miksi zkodaholisti et kuuntele ihmisiä ympärilläsi? Jos monet ovat sanoneet sinua sairaaksi, niin miksi et sitten hakeudu hoitoon?


      • Onko tämäkin sinun käyttämä nimimerkki?


    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

      Kaskas, yhdeksän(9) postausta vakiintunutta nickiäni käyttäen 😏, kaikin mokomin, hyvä ni Mari, eh?
      Kotona ollaan, hyvä reissu 1480km, keskikulutus seiskan pintaan, ei paha tuolla kuormalla.

    • yhdys.sana

      "NIIN LIIKENTEESÄ AJAMINEN ON SUORANAISTA ITSE MURHAA"

      Kenes ajattelit itse murhata?

    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

      Farkkufabia on yllättävän hyvä reissupeli, pitkä akseliväli(pidempi kun neloskoppa golf variant) ja jämäkkä alusta takaa suuntavakauden myös kattokuormalla, lyhyehkö peräylitys on mainio kärrynvedossa.

    • Sarkasmi.sakari

      On suorastaan törkeää väittää, jonkun varastavan nimmareita. Miten se olisi mahdollista? Maksettu kehuja käyttää sen sijaan montaa nimmaria, se on fakta joka on yleisesti tiedossa Utin ABCllä.

    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

      aika heikko kestoinenhan tuo fabia olikin, 150 metriä pääsin kotipihalta juhannus aattona ennen kuin moottori ja vaihteisto kosahti ja vetokoukku tippui tielle koska skodani runkopalkit olivat niin mädät.. siinä sitä vuokralähiön pihassa vähän aikaa ihmeteltyäni tokaisin että passaa kotiin jäädä itse tehtyä kiljua ryyppäämään. Toyotan ostoon on lähdettävä lähipäivinä jos vanhemmat antaa rahaa kun viikon päästä on vasta työttömyyskorvaukset maksussa.

    • Työttömän.innolla

      kyllähän tämänkin ketjun aloitus on sellaista oksennusta että oksat pois..
      Ihmetellä täytyy tuota selostelun intoa,sitä nimittäin riittää aamusta iltaan ja joka ikinen päivä.
      Onpa jopa laulujakin kirjoitellut ja halunnut olla pienenä tyttönäkin.

      • Otemporaomores

        Jos ainoa kontakti ulkopuoliseen maailmaan on internet niin ymmärrettävä kommentti.
        On kuitenkin teoriassa mahdollista että on olemassa ihmisiä jotka liikkuvat luonnossa, osa jopa lapsineen.


    • Isott

      Holistilla taas väpättää ja kertoo omia Toyota kokemuksiaan vaihtaa vain automerkin ja juttua piisaa.

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe