Näköjään useilla Volkkaripalstoilla päivystää muutamia urautuneita vakiohölöttäjiä. He tunkevat joka viestiketjuun jotain samana toistuvaa hölinää öljynkulutuksesta.Joillakin Mazda, Huyndai, Toyota, Citroen ym. palstoilla ei näy samanlaisia, pakonomaisesti hölöttäjiä.
Eurooppalainen VW-konserni on ollut ylivoimainen ykkönen markkinoilla jo kymmenkunta vuotta. Todennäköisesti siitä tämä Toyotoilla ajelevien kauna ja kitka johtuu.
Sinänsähän tuo ei kovin kummoisesti haittaa. Eikä sitä kannata sen kummemmin noteerata, tai alkaa pikkunörttien kanssa sanasotasille. Yleensä kun tekee VW-aiheisen kysymksen, niin siihen saa täällä kohtalaisen hyvin myös toimivia vastauksia.
Nuo öljytikkuhöpöttäjätkin saavat omat terapeuttiset vakiohöpötyksensä siinä ohessa höpötellä. Autoalan väkivahvan markkinajohtajan lämpimässä kainalossa köllötellen.
Toistona höpöttäjät pesiytyneet VW-palstoille
7
178
Vastaukset
- haha.paska
Volkksrit korjataan nippusiteillä, tehtaan korjaus 😁
- ha.ha.uska
Nolo paikka K Autolle jäädä kiinni moisesta kusetuksesta, hyvä TM
- ha.pa.ha.pa
Mieletön puolustuspuhe paskalaadulle, vain super idiootti puolustaa volkkaria, täydellinen aivokääpiö tukee huijaria
- Höpöttäjä
Onko juhannuskossu jo korkattu? Ota vaan viinaa lisää, ei tunnu huijauskaan niin pahalta ja kusetussakotkin muuttuu melkein saatavilla!
- Mikä-on-pyrkimyksenä
Ajelin endellisellä Passatilla 14 vuotta, ja alla kuluneet 200 tuhatta kilsaa menivät ihan ongelmitta koko ajan. Luin kaikenlaiset öljynsyömisjutut ja DSG-vaihteiston ongelmat etukteen netistä läpi. Vaihto DSG-automaattiin oli todella pitkän harkinnan takana, että uskaltaako lähteä.
Nyt on vuoden verran mennyt 2012 mallin bensakärryllä ja automaatilla. Olen ollut täysin tyytyväinen myös tähän uudempaan VW-kiesiin tähän mennessä.
Onko muuten tuolla volkkarin haukkumisella ja natkutusella tarkoitus saada jotakin auton ostopäätöksiä Suomessa käännettyä muihin merkkeihin vai? Ainakaan saksalaiselle VW-tehtaan tuotantolinjoille saakka tämä napina tuskin kuuluu lainkaan.
Olen nuorempana ajanut Toyotoilla ja Mazdalla myös. Nyt on parikymmentä vuotta mennyt, maku ja tottumus ja prestige sanelee, että en osaisi ajatella Kauko-Idän auton hankkimista. Tai en myöskään ranskalaisen ostamista, tai epävarmaa jenkkiä.
Silloin jäljelle jäävät suunnilleen saksalaismerkit ja Volvo. Volkkarin olen tuntenut sen verran pitään, että Volvo tai Bemari ei oikein noussut ostolistalle. Siksi vaihto samaan sedan malliseen Passatiin oli lopulta aika ilmeinen.
En tosiaan olisi Toyotaa voinut ostaa tähän ikään enää, ei vaikka kuinka netissä nuoremmat kehuisi sitä, ja samalla volsua morkattaisiin. - Tepit
Se on täyspäivä trolli Holisti joka trollaa täällä sekä iltapäivälehdssä eri nimimerkeillä. Ei tarvi välittää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830