Mistä asunto Jyväskylästä?

AnnaF

Olen tulossa opiskelemaan syksyllä ja en tiedä kaupungista vielä mitään. Kaikki vinkit muunkin kuin asuntojen ympäriltä tervetulleita!

14

326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tännevaann

Pupparissa on elo rattoisaa ja kämppiä löytyy pilvin pimein

• OvetAenaAaki

Puparin pilviveikko juuri toivotti tervetulleeksi matalaan korsuunsa

• Johanneksena

Kyllä jyväskylässä löytyy asuntoja vuokrattavaksi vaikka kuinka paljon. Yliopiston vuokraussivulla,torissa sopimusta pikimiten tekemään.

• EnAnnaF

Näyttävät täällä kehuvan usein tuota Kankitietä. Onkohan siellä siistejä yksiöitä? Tulee tuosta kangesta tietysti kaikenlaista mieleen.

• sielläviihtyyvarmasti

no nehän ovat ihan luksusta ja edullisiakin, jos vertaa jva:n kämppiin

• G-mies
        sielläviihtyyvarmasti kirjoitti:

no nehän ovat ihan luksusta ja edullisiakin, jos vertaa jva:n kämppiin

Kyllä, asukkaatkin ovat Kankitiellä huomattavasti älykkäämpiä kuin JVA:n luukuissa.

• juoneetaivonsa
        G-mies kirjoitti:

Kyllä, asukkaatkin ovat Kankitiellä huomattavasti älykkäämpiä kuin JVA:n luukuissa.

ehkä jotkut, olleet joskus

• Anonyymi

Hei! Kankitiellä on vain alkoholistien asuntoja. Älä missään nimessä kysy edes sieltä. Olen jo eläke-iässä ja toivotan tervetulleeksi uudet opiskelijat joko Kortepohjaan, Keskustaan, Lutakkoon ja ehkä Kuokkalaan.

Kortepohja on kaunis luonnoltaan ja uusia asuntoja rakennettu tänä vuonna. Monen ikäisiä ihmisiä asuu sulassa sovussa, joten tänne vaan.

AP

• paljasjalkainen-JKL

Helpompi on kysyä niitä huonoja alueita. Niihinkin kyllä tulee vittuilua ja paskanjauhantaa, mutta... Sen sanon ettei missään nimessä kannata mennä keltinmäkeen, pupuhuhtaan, kangasvuoreen tai varikon alueelle. Laita tuohon hakuun "jyväskylän asuinalueet" niin tulee useita ketjuja mistä saa tietoa.

• Opiskelija

Katso jyu tori. Siellä on paljon opiskelija-asuntoja. Koas vuokraa soluasuntoja myös. (Yksiöihin on pitkä jono). Voit katsoa kohteita netissä.
      Tori.fi-palvelussa on runsaasti asuntoja.

• Opiskelija

Facebookissa on Vuokra-asunnot Jyväskylä- ryhmä. Sieltä löytyy hyvin asuntoja.
        Kannattaa liittyä myös Jyväskylän puskaradio nyt-ryhmään sekä roskalava Jyväskylä-ryhmään. Siellä kiertää paljon ilmaista tavaraa koko ajan.

• Opiskelija

Jyväskylä on tosi kiva kaupunki asua!
        Tervetuloa!!!

• Anonyymi

Minä olen ap. Yli kolme vuotta sitten hain kämppää ja sainkin alivuokralaishuoneen erään herrasmiehen luota. Olin silloin 18v poju. Oli mulla oma huone mutta vuokraa vastaaan nukuin herrasmiehen kansa samassa sängyssä.

• Anonyymi

Olet siis osa-aikainen räpläysnukke...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79