Mikä olet? Minä olen INTP.
https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustyypit
MBTI tyypit
58
1739
Vastaukset
- Aasinajaja
INFJ-T
Aasinajaja. - Protagonisti
Vaikuttava vakuuttaja.
- Councelor
INFJ
- Knainen
Hah, olen täällä tehnyt tämän saman testin pari tai kolme kertaa kun joku linkannut testin tänne ja aina saan saman tuloksen
“Puolustaja”
(ISFJ-a)
https://www.16personalities.com/fi/isfj-persoonallisuus - Ikuinenoptimistiaina
INFP-A
- Tnainen
Hah. Ei nuo testit mitään kerro!
- Jokuvaaaan
Voi olla. Joka tapauksessa sama tulos kun ennenkin, kai sitä vastaa samalla tavalla.
Mä koen että en ole ihan sellainen kun testi väittää, jotain kyllä on samaakin. - Tnainen
Jokuvaaaan kirjoitti:
Voi olla. Joka tapauksessa sama tulos kun ennenkin, kai sitä vastaa samalla tavalla.
Mä koen että en ole ihan sellainen kun testi väittää, jotain kyllä on samaakin.Netti on täynnä testejä ja kuka niitä jaksaa kelata läpi? On muutakin tekemistä kuten palstailla!
- nnnnn---
Jos joku elämäänsä suurempi älykkö yrittää mut joskus rekrytoida ton testin tuloksen perusteella, kieltäydyn kohteilaasti ja nauran seläntakana makeasti. Toi on NIIN vanhanaikainen tapa koota tiimiä tai työyhteisöä. Kertoo jotain se, että mun isäkin on alkanut puhumaan tuosta testistä (ei varsinaisesti yritysmaailman aaallonharjalla ratsasta hän, kaikella kunnioituksella ja rakkaudella). Toki jos joku tarjoaa päälle 6k kuukausipalkkaa, niin oon ihan mikä persoonallisuustyyppi vaan!!! Tää nyt huomiona tähän väliin. Teen varmaan testin kuitenkin taas myöhemmin viihdyttääkseni itseäni viinipäissäni. Pus kaikille ja hyvää juhannusta <3
- Kiinnostaa
Mitä isäs tekee työkseen?
- nnnnn---
Kiinnostaa kirjoitti:
Mitä isäs tekee työkseen?
Hän leikkii yritysjohtajaa, koska ego ei kestä siirtyä eläkeläis-statuksen alle, vaikka se olisi kaikilla mittareilla (myös taloudellisesti) ehdottomasti järkevin ratkaisu. Äläkä ymmärrä väärin, kunnioitan isääni. Hän on ahkerimpia ja reiluimpia ihmisiä joita tiedän.
- sepäsolenkin
INTJ-A
- neljäprossaa
INFP-A
- Inni
Vastaako yksi lähes kaikki kun on näe kuin vastauksissa IN alkua
- Councelor
Tai sitten introvertit on toivottomia haaveilijoita rakkauden saralla ja viihdytään netissä, toisin kuin sosiaaliset ekstrovertit. Me ei saada aikaiseksi irl. Introvertin flirtti on tuijotuskilpailu vakavalla naamalla.
- intja-tyyppi
Councelor kirjoitti:
Tai sitten introvertit on toivottomia haaveilijoita rakkauden saralla ja viihdytään netissä, toisin kuin sosiaaliset ekstrovertit. Me ei saada aikaiseksi irl. Introvertin flirtti on tuijotuskilpailu vakavalla naamalla.
Juuri tuo. Miksei mies ymmärrä että mun hiljainen tuijotus ja arka moikkaus on ihailua 😆
- Councelor
N-tyypit on muutenkin sellaisia intuitiota käyttäviä "musta tuntuu"-tyyppejä. Big picture.
Ässät taas käytännöllisempiä ja tarkempia pienten yksityiskohtien kanssa. - intjatyyppi
Jaa-a enpä tiedä. Mun intuitio taitaa olla kadoksissa. En kyllä pidä tuosta lokeroimisesta. Ajankulua.
- bossbososbossss
JOHTAJA
(ESTJ-A)- kysymysssiltaan
Oletko mies vai nainen?
- bossbossbosss
Nainen
- kysymysssiltaan
bossbossbosss kirjoitti:
Nainen
Oletko ns. boss ass bitch? Itse juuri INTP-miehenä pidän ESTJ naisia todella kuumina.
- iuyh9877ug
väitteliä ainakin kun viimeks tein testin mut se englaniksi silloin
- wr34t4344
EI sentäs mulla avautu semmoinen taika luukku jossa oli vielä lisää hahmoja, sieltä sain että paras, ja yks homo sai että on ihmis paska kun näin takaa mitä se teki, niin sielä oli vielä lisää punaisia hahmoja kun oikein huonot pisteet tulee ja oli luki analyysi että olet täyttä ihmis kuonaa ja meemaan rakoon
- Pinjuska
INTJ-T
En tiedä kuinka luotettavia MBTI-testit tai yleensäkään nettitestit ovat, mutta olen saanut INTJ-vastauksen kolmesta eri testistä (kahdesta suomenkielisestä ja yhdestä enkunkielisestä). Toiset testit puhuvat Ajattelijasta tai Arkkitehdistä kun kuvataan INTJ-tyyppiä, ja kuvaus sopii kaikkinensa aika hyvin minuun.
Sanotaan että MBTI-testit ovat aikansa eläneitä ja vanhentuneita, mutta itse katson että tämä testi on viihdyttävä ja voi omalla tavallaan kertoa miksi teet asioita tietyllä tavalla. En ehkä olisi innoissani kuitenkaan jos tämä testi olisi jonkun firman rekrytointikeino ja ratkaisisi ottavatko minua töihin vai ei...- Pinjuska
Ja vielä tiedoksi että suomalaisen luonnetyypin mukaan INTJ-tyyppejä on keskimäärin vain 3,5%. Naisia 2,5% ja miehiä 4,5%. Lähde Vesa Routamaa – Katse naamion taa -kirja
Prosentit ovat suomalaisilla hieman korkeammat kuin mitä keskimäärin koko maailman väestöllä on.
- Naiselta
Loogikko (INTP-T)
- Testinmukaan
Loogikot ovat melko harvinaisia. Heitä on vain kolme prosenttia väestöstä,
- Pinjuska
Testinmukaan kirjoitti:
Loogikot ovat melko harvinaisia. Heitä on vain kolme prosenttia väestöstä,
Suomalaisen luonnetyypin mukaan INTP-tyyppejä on keskimäärin vain 1,8%. Naisia 1,4% ja miehiä 2,2%. Lähde Vesa Routamaa – Katse naamion taa -kirja
- Naiselta
Pinjuska kirjoitti:
Suomalaisen luonnetyypin mukaan INTP-tyyppejä on keskimäärin vain 1,8%. Naisia 1,4% ja miehiä 2,2%. Lähde Vesa Routamaa – Katse naamion taa -kirja
Aika vähän sitten meitä naisia.
Kyllä tästä (seuraavasta kappaleesta) mut tunnistaa, vaikka leikkimielisesti testin otinkin.
”Loogikkopersoonat rakastavat kaavoja ja analysoivat mielellään tarkkaan sanottua ja sanomatta jäänyttä, minkä vuoksi loogikolle ei kannata lähteä valehtemaan. Tämän vuoksi on ironista, että loogikon sanoma pitäisi aina ottaa pienellä varauksella. Tämä ei tarkoita sitä, että he olisivat epärehellisiä, mutta loogikot ovat taipuvaisia jakamaan ajatuksia, jotka eivät ole täysin kypsyteltyjä ja pikemminkin testaamaan ajatustensa ja teorioidensa kaikupohjaa toisten kanssa kuin keskustelemaan heidän kanssaan.”
- Ihanmuooo
INFJ-A asianjaja sopii hyvin mulle. Alle yksi prosentti väestöstä. Oks toi paikkaansa pitävä muka.
- Qwerttu
Ei toi prossa voi pitää paikkaansa kerta mullekin tuli sama INFJ-A. Sitä luonnesepustusta en jaksanut lukea niin en tiiä kertoiko se mun piirteistä!
- Pinjuska
Koko väestöstä INFJ-tyyppejä on keskimäärin 1,46% (miehiä 1,3% ja naisia 1,6%). Suomessa INFJ-tyyppejä on keskimäärin 1,1% (miehiä 1,0% ja naisia 1,2%).
- tasoittajahansitten
Entä jos on kaikkien kirjaimien mies, kostaja kuten Equalisator.... silloin abcdefg...
- elämienpoisajaEQ
Katsokaa elokuvat: ensimmäinen Equalisator...jne, tasoittavat pelejä julmilla tavoilla EQ2 taisi tulla juuri en ole ehtinyt sitä vielä katsoa..
- CharlesBronson
Köyhän miehen Death Wishejä.
- olitkosipoontappajia
Näin se vähän on kun ei voi kouluttaa upseereja, totta puhut vaikka oletkin rotta, MIKÄ ON SINUN SOTILASARVOSI TÄLLÄ HETKELLÄ?
- seikkailijaolen
vaikka ei uskoisi ISFP-T :))))))))))
- sellainentulos
JOHTAJA”
(ESTJ-A - Out1b
Olin i/entj. Nyt i/enfj. J melkein p.
Eli muuttuu tuo 10v aikana. Sitten joku merkonomi hr kysyy mikä ja millainen olet? Vastaus:joukko persoonallisuus kerrostumia. Opittuja ominaisuuksia jotka muuttuvat tilanteen mukaan. 3% tai 5% vähemmistö. Lapsena e. Varhaisaikuisena e. Työelämässä i. Nyt vähän e. Tehnyt ruumiillista työtä, sitten akateemista. Tietäisi itse.
Nyt miettii että nämä ovat tehty johtajien leikkikaluksi joilla äo alle 120. En usko enää, kahvinporot hyviä - vitullinenmiäs
En niinku ainakaan mikään vitun kuivuneiden vanhojen patujen kottikärry niin niinku sä saatana kusiaivo!
- Miesboss
Mitä vattua! Olen johtaja ESTJ-A. En kyllä pidä itteeni johtajan.
- laitointestin
InterversionalNationalisitTemporalPerversions = olisi... INTP :)
nyt pelottaa mitä tapahtuu kun mustia miehiä muutti taloon, kulkevat ja tekevät töitään, mutta tietävät että on kallis talo.... joku aika kaunis musta tyttö tervehti peräti, sanoi "terve".
... pitäisi tietää että näillä paikoilla ei polkupyöriä varastella pihastakaan sitten, kun itse joku kkk-juttua, laitetaan testiksi että varastavatko...
Hyvät leikkipaikat on joo lapsille, mutta pelkästään valkoisille... - syhennelyhenteitä
Tuossa olisi legendaariselle gallup-keksintöjä keksiä uusia kirjainyhdistelmiä ;D
JTM = Juuri Nyt Mä ajattelin... - kirjainihmiset
ABC-ihminen tässä hei, mitä kuluu... oikeastaan olenkin ABCDEFG-ihminenkin jo!
- Tyypitys
Infj myös täällä. Kyseessä on tyyppi joka ei tee aloitetta, koska on hyvin herkkä torjunnalle. Tuli mieleen kun täällä niin monta saman tyypin edustajaa.
Noihin tyyppeihin ei pidä kuitenkaa liikaa tukeutua. Niitä on hyvä käyttää apuna omien heikkouksien vahvistamiseen.- ostapartavaahtoa
ATM = AuTomated Money machine - ei myöskään kannata tutustua koska heillä on liikaa rahaa jotta joku harmaa-heikki jolla on partakin ajamatta kun menee töihin ei ole varaa ajaa partaansakaan..
- luulejnihastuvanikohta
... varoitus eräästä tytöstä, ja sekäsilmälasipäisestä-.ekspertin näköisestä ihmisestä:
tällä tytöllä ei aivan ole kaikki mutterit oikeissa suunnissaan, kuten ei varmastikaan tällä silmälasipäisellä insinöörilläkään... konepeltiauki ajelee hahah. Pientä harjoittelua vielä tällä jos ajelee konepelti auki, ihmettelin kyllä.
Tuhosivat jonkun toisen auton vielä jollain jutulla... joo ylikersanteille eikä autoharrastajille voi laittaa mitään moottorineuvoa nyt ainakaan 200000 vuoteen käyttöön, ainakaan automekaanikoille, niille varsinkaan... tonnien laskut tulee.
Mutta jos tuo joku tyttö, sillä tavallakin hassu ja mukava... en tiedä. - ferraricalifornia
Palsalla onkin aika hyvä nimi sinänsä "ikävä rakkautta".
Mutta että löytyykö palstalta mitään oikeata rakkautta kuten oikeasta elämästä, en osaa sanoa. INFP-A eli sovittelija. Sopii kyllä kuin nenä päähän meikäläiseen. En tiedä voiko tällaiset luokittelut pitää paikkaansa?
- sadeviittataikaviitta
Tuossa olikin hauska juttu erään tytön kanssa että entä jos tulee sade... Sadeviitta jostain kaupasta.... vähän inside-Corvette -juttuja, ai aivan Mustangin tarviste tietää, kun niin lusmu on autoineen :D
sadeviittataikaviitta kirjoitti:
Tuossa olikin hauska juttu erään tytön kanssa että entä jos tulee sade... Sadeviitta jostain kaupasta.... vähän inside-Corvette -juttuja, ai aivan Mustangin tarviste tietää, kun niin lusmu on autoineen :D
Outoa.....todella outoa.
- Ko_
“Arkkitehti”-persoonallisuus
(INTJ-A / INTJ-T)
😏✌- Ko_
“Arkkitehti”-persoonallisuus
(INTJ-T)
Tätä persoonallisuustyyppiä edustaa vain kaksi prosenttia väestöstä, ja erityisen harva heistä on nainen, vain n. 0,8 prosenttia väestöstä.
Mieli =Introvertti 65%
Energia =Intuitiivinen 80%
Luonto =Logiikkakeskeinen 60%
Taktiikat =Suunnitteleva 63%
Identiteetti =Varovainen 89%
Korjaus edell. 😏✌
Tämä testi on ihan sama minulle, ei merkka mitään ..
- örkkitässäterve
Olen ABDC -ja olen aika iloinen nyt, toisaalta oikea nimeni onkin OGRE, välillä voi olla myös BEAR, LION, yleisin tuntomerkkini on reaalinen elämä.
- Ko_
Just, 👍 reaalinen elämä on tärkeä, ei mikään muu
- Sovittelevanainen
Sovittelija. INFP-T. Niin mua!!! :D :D
- kirjainhirviöt
Onko joku FACE-tyyppi? Salainen agentti. F.A.C.E?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833805
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322669Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251451Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71434Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731408Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284