Kaksi vuotta myyntä suoraan metsikköön ja lopputulos on tässä, ohjeistusta. Ilmotelkaahan ahkerasti, kyllä se kaljottelu loppuu kohta. Helsingissä yhden viinilasin tarjoileminen terassille teekupissa johtaa 300-1000 euron sakkoon ravintolalle. S-ryhmä saa tehdä mitä haluaa.
--
Hei xxxxx xxxxxxxxxx!
Olen saanut muutaman vihaisen sähköpostiviestin liittyen Eskolanmäen Saleen.
Aluehallintovirasto ei voi peruuttaa alkoholin vähittäismyyntilupaa, jollei meillä ole selvää näyttöä siitä, että alkoholia myydään selvästi päihtyneille tai alaikäisille.
Olen keskustellut asiasta poliisin kanssa. Heillä on Salen takana oleva ’metsäbaari’ erityistarkkailussa. Poliisin kertoman mukaan partioiden käydessä paikalla, mitään häiriötä ei metsässä ole ollut.
Keskustelin myös myymäläpäällikön sijaisen kanssa ja kerroin meille tulleista viesteistä. Pyysin heitä kiinnittämään erityistä huomiota omavalvonnallisiin toimenpiteisiin sekä siihen, ettei alkoholia myydä päihtyneille. Lupasivat oheistaa kassahenkilökuntaa.
Ystävällisin terveisin
Katariina Muotio
Katariina Muotio
Ylitarkastaja
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
PL 150, 13100 Hämeenlinna
Juopot juovat Salekaupan luvat?
1
299
Vastaukset 1
- tarpeeksisaanut
No kumpihan on halvempaa? Mennä teletappi baariin vai terassille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.387945- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei215756- 82696
- 70670
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581