Näin niin ihanaa unta sinusta. Vietimme yhdessä lomaa saaristossa veneillen. Miten aurinkokin tuntui lämpimämmältä kuin koskaan. Lähelläsi oli niin hyvä olla. Unessa kiedoit vahvat käsivartesi ympärilleni, suutelimme rantakalliolla. Olimme aivan kahdestaan. Kävimme kävelyllä paikassa jossa oli rannassa punainen vaja. Painoit selkäni vajan seinää vasten, pujotit kätesi niskani taakse ja kummarrusten suutelemaan minua. Miten hellä, mutta voimakas suudelma oli. Kehoni värisi tunteesta, joita tunsin. Mä niin halusin sinua. Rannassa Aallot liplattivat veneen kylkeä vasten ja katsoimme auringonlaskua toistemme kainaloissa. Uni oli niin toden oloinen, että en olisi halunnut herätä. Miten toivon, että tuolla unella olisi mahdollisuus toteutua. Toivon todella. Antaisitpa mahdollisuuden minulle. Meille, olla me.
Mulla on ikävä sua nytkin, vaikka emme kovin hyvin edes toisiamme tunne. Sinussa vain on se jokin, joka saa minut tuntemaan itseni naiseksi ja tunteen että luonasi haluaisin olla kokoajan <3.
Unta vain...
21
695
Vastaukset
- Miehenmielipide
Kaunis uni, toivottavasti koet sen vielä oikeassakin elämässä. Jos sinulla on noin kauniita tunteita jotain miestä kohtaan, niin miksi et kerro sitä hänelle?
- SinulleMies
En enää kerro tunteitani hänelle. Olen kyllä kevään aikana kertonut ja hän torjui minut. Hyvin selkeästi kertoi, että tuntemukseni ovat yksipuoliset. En tiedä johtuiko siitä että elän parisuhteessa vai tunsi minut todella vastenmieliseksi. Hän voi milloin tahansa ottaa minuun yhteyttä jos nöin haluaisi. Itse en pysty häntä koskaan unohtamaan. Hänessä tiivistyy minun unelmani miehestä. Miehestä jolle haluaisin olla hyvä ja rakastaaa sekä huolehtia ja hoivata. Nyt siis voin vain haaveilla ja nähdä unia. Ikävöidä.
- Miesvastaaakateellisena
Surullista että jollakin on varaa päästä näin kauniisti kirjoittava nainen käsistään. Osuisispa omalle kohdalleni nuo tunteet.
- Nukuhyvinöitä
Hienosti kirjoitettu jollekin....
- olikotuo
Uni viimeyönä? Mietin vaan kun yöllä valvoessa joku vaivasi ajatuksiani... sellaisella tavalla mikä on tässä kesäkuun aikana harventunut..
- SinulleMies
Oli edellisyönä. Viime yönä näin unta, että hän kertoi minulle autossa istuessamme että haluaa vain minut ja on pahoillaan että on niin arka. ( Ei hän oikeasti aralta vaikuta...) joten turhia mutta ihania hetkiä unen maailmassa.
- olikotuo
SinulleMies kirjoitti:
Oli edellisyönä. Viime yönä näin unta, että hän kertoi minulle autossa istuessamme että haluaa vain minut ja on pahoillaan että on niin arka. ( Ei hän oikeasti aralta vaikuta...) joten turhia mutta ihania hetkiä unen maailmassa.
En ole unissani/kuvitelmissani autossa koskaan ollut hänen kanssaan... mutta muilta osin tuo täsmää täysin omiin ajatuksiin.
- Rinnakkaistodellisuus
Unet ja tarinat sekoittuvat, toisinaan hyvin todentuntuisesti, kuin vaihtoehtoinen ratkaisu sille valveilla olon elämälle.
Sain puhelun jossa mies pyyteli toisen ihmisen puolesta anteeksi, todeten miten pahoillaan hän on, seuraan liittyi aiemmin tapaamani seurueen loput vekkulit nuorehkot miehet, joille totesin tehän olette siihen itse ihastuneita kun puhuitte siitä aikaisemmin kaiken aikaan, miksi toimitte "puhemiehinä"? Vekkulit nuorehkot miehet kiemurtelevat vastauksia pyöritellen, kuten heillä tapana on, ihastuneina haavekohteisiin mutta sitä peitellen, kun eivät vielä ole varmuutta onnen tavoittelussa saavuttaneet (sivulause, ei liity tarinaan mitenkään, kuten eivät vekkulit nuorehkot miehet yleensäkään, sillä heillä ei vielä ole kompetenssia olla kilpailijoita soihdinmenoissa, vaikka kovasti yrittäisivät).
Tarina, josta lukijat voivat miettiä unien ja todellisuuksien rajapintoja, viedä tarinaa lisää sivulauseisiin, jotka eivät liity keskipisteiden elämään, pyrkiä toimimaan kustannustoimittajan tavoin, elämän tarina ei ole riittävän hyvä, sitä pitää muokata tuosta ja tuosta.
Sitä valtaa toisilla ihmisillä ei kuitenkaan pitäisi olla toisten tarinoihin, pyrkiä muokkaamaan sitä omien mieltymysten mukaiseksi (editori).- Viimeinennaulamenoss
Varmasti elämässä ei kolme vekkulia miestä riitä, sähköpostit hällä treffikutsuja täynnä, lähialueen kukkakaupat tyhjinä innokkaiden lähestyjien huomionosoituksista.
Nyt yli-innokkaat sivustaseuraajat toteavat rivien välistä mustasukkaisuuden pistoksia, leikiksi lyömistä. Muuta pakkomielteen omaisia puuttumisia, ylianalysointeja
Ei, happamana vaan täällä kirjoitellaan, (freudilainen lipsahdus) näppäimistöä lyöden kuin viimeistä naulaa arkkuun.
- KirjoitanNyt
Minä näin toissayönä myös suutelu unia, mutta sellaisesta miehestä, johon tunnen kaverillisia tunteita. Olin järkyttynyt herätessä.
Hän ajoi autoa ja minä suutelin häntä hänen ajaessaan. Pitkiä ja lyhyitä, kokeilin ja testasin. Purin ja näykin myös kaulaa :D
Mies vain jatkoi ajamista hah hah. Minä aloin nostamaan toista jalkaani, että hajareisin hänen syliinsä..silloin heräsin, että ei helvetti, mitä täällä oikein tapahtuu!! Huh huh, järkytyin.
Vieläkin on kumma olo, jos mietin sitä unta. Hänen huulensa tuntuivat älyttömän hyviltä ja se tunne miltä kaikki tuntui, hui eikä meillä edes ole mitään ihastumista tms. Unten tiet ovat arvaamattomat :)
Aloittajalle toivon, että tilanteesi selkiytyisi. Mukavaa kesää!- AinaSamaLässytys
Luulen että sinulla on, mutta kiellät sen itseltäsi, kuten monet tekee.
- KirjoitanNyt
AinaSamaLässytys kirjoitti:
Säikähdin melko paljon kyllä. Vieläkin huulet sykkivät kun mietin sitä tunnetta. Ei niin saisi olla, eikä voi olla. Täytyy ottaa vähän etäisyyttää kyseiseen henkilöön, ettei enää järkytä nukkumistani :D
Pelottavia kokemuksia, meni jotenkin syvälle se tunne, niinkuin unet joskus menenvät ja hämmentävät.
Vielä tunteiden kieltämisestä. En usko, että ihminen kykenee täydelliseen kieltämiseen, jos hän on rehellinen itselleen. Ehkä voi olla epävarma joskus tunteistaan, mutta voiko täydellinen kieltäminen onnistua? - Jotainvieläsyvempää
AinaSamaLässytys kirjoitti:
Yksittäisiin lauseisiin takertujat, jotka alkavat painottamaan omaa näkemystään, hyvin voimakkaasti.
Voi olla montaa mieltä. Yhdessä tarinassa olin tatuoidun nuorehkon naisen seurassa, jossa ne tatuoinnit hyppi silmille, kuin alleviivatakseen jotakin, mitä ei juurikaan ollut tullut havainnoitua. Tarina oli sellainen että olimme saman pöydän äärellä, mutta tilannetta häiritsi hyvin tunkeileva mies, joka suoraan ehdotteli tälle tatuoidulle naiselle temppuja, ja samalla haastoi minua tappeluun, kun rupesin puolustamaan naista, mies veti aseen esille ja tähtäsi, rupesin miettimään kuumeisesti vaihtoehtoja, kestääkö egoni edes perääntyä vai oliko tämä nyt tässä ja otan kuulan kallooni. Heräsin aseen piipun muistikuva mielessäni.
Kaikkeen sitä perhana voi joutua. Vai joutuiko? - LifeIs
KirjoitanNyt kirjoitti:
Säikähdin melko paljon kyllä. Vieläkin huulet sykkivät kun mietin sitä tunnetta. Ei niin saisi olla, eikä voi olla. Täytyy ottaa vähän etäisyyttää kyseiseen henkilöön, ettei enää järkytä nukkumistani :D
Pelottavia kokemuksia, meni jotenkin syvälle se tunne, niinkuin unet joskus menenvät ja hämmentävät.
Vielä tunteiden kieltämisestä. En usko, että ihminen kykenee täydelliseen kieltämiseen, jos hän on rehellinen itselleen. Ehkä voi olla epävarma joskus tunteistaan, mutta voiko täydellinen kieltäminen onnistua?Kyllä ihminen, jopa valehtelee itselleen useimmiten.
- KirjoitanNyt
LifeIs kirjoitti:
Kyllä ihminen, jopa valehtelee itselleen useimmiten.
Mielelläni lukisin esimerkin tuosta, jos jollain olis antaa, kun nyt ei sytytä.
Sori aloittaja, kun kirjoitan näin paljon aloitukseesi. - Seuraavassakirjassajuoni
Jotainvieläsyvempää kirjoitti:
Yksittäisiin lauseisiin takertujat, jotka alkavat painottamaan omaa näkemystään, hyvin voimakkaasti.
Voi olla montaa mieltä. Yhdessä tarinassa olin tatuoidun nuorehkon naisen seurassa, jossa ne tatuoinnit hyppi silmille, kuin alleviivatakseen jotakin, mitä ei juurikaan ollut tullut havainnoitua. Tarina oli sellainen että olimme saman pöydän äärellä, mutta tilannetta häiritsi hyvin tunkeileva mies, joka suoraan ehdotteli tälle tatuoidulle naiselle temppuja, ja samalla haastoi minua tappeluun, kun rupesin puolustamaan naista, mies veti aseen esille ja tähtäsi, rupesin miettimään kuumeisesti vaihtoehtoja, kestääkö egoni edes perääntyä vai oliko tämä nyt tässä ja otan kuulan kallooni. Heräsin aseen piipun muistikuva mielessäni.
Kaikkeen sitä perhana voi joutua. Vai joutuiko?"Se oli viritetty ansa, mies ei edes halunnut temppuja toisen naisen kanssa, vaan tapella, mitellä, muistan hahmottaneeni jo etukäteen viritelmän, että kiinnittää liikaa huomiota minuun, tiesin miten tilanne tulee etenemään.
Tässä ei tule käymään hyvin"
Anteeksi, kysyy kustannustoimittaja, oliko nämä tarinat siis omaelämänkerrallisia, tosia? Kun kustannussopimusta allekirjoitettiin.
Tottakai, odotas kun kerron sotakokemuksistani.
- Joltaintoiselta
En aiemmin nähnyt hänestä unia. Aamulla näin, ainakin kaksi eri unta. Olivat muuten todella kauniita unia. Olisikohan niin, että tiedostamaton olisi alkanut prosessoimaan häntä elämästäni pois? Ei löydy oikein enää verukkeita joihin tarttua, alkaa olla selvääkin selvempää, ettei näiden kokemusten jälkeen palata mihinkään, tai aloiteta mitään uutta.
Uutena tuttavuutena olen saanut ahdistuksen, joka herättää, juuri kun olen saanut nukahdettua. Valtavalla voimalla tulee mieletön puristus rintaan, tuskainen kauhun tunne, josta kestää vähän aikaa toeta. Odotan aikoja parempia. - Niilläjaksaataas
Ne on kivoja unia kun saa olla lähellä ja hieman kosketella....
- Joltaintoiselta
No mulla oli ihan seksiäkin kaiken muun hempeän lisäksi. Ei se ole kivaa, kun kaipaus vaan lisääntyy. Vie multa voimat, kun todellisuus on toista.
- KirjoitanNyt
Joltaintoiselta kirjoitti:
No mulla oli ihan seksiäkin kaiken muun hempeän lisäksi. Ei se ole kivaa, kun kaipaus vaan lisääntyy. Vie multa voimat, kun todellisuus on toista.
Komppaan tätä. Unessa muka tuntuu hyvältä ja kaikki se hempeys hämmentää sit pari päivää, pistää pään sekaisin, vaikkei mitään todellisuudessa haluaisikaan. Huulet vaan tykyttää töröllää saakeli!!
Miksi mä juuri vois olla se, niin miksi en?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035