Hennan juna asema

Joukkoliikenne

Moi,mielenkiinnolla seurannut junan ja bussin yhteistyötä,hennan asemalle hki tuleva juna matkustajat ehtivät hyvin kyytiin,mutta lahdesta päin tuleva juna kun tulee asemalle niin bussi lähtee samoin tein liikenteeseen ja matkustajat jäävät nuolemaan näppejä tämän tapahtuma on toistunut usein.21.6-18 klo:16:30 juna tuli ajoissa ja saman tien bussi lähti.matkustajat ihmeissään.ps halpaa huvia seurata hullun kurista tapahtumaa.Joukko liikenne kunniaan heh.

21

1528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaaon

Mitään järkeä jäädä Hennassa junasta jos tulee Lahdesta. Saman tien junalla Mänttälään ja sieltä taksilla Orimattilan keskustaan.

• Köyhät.kyykkyyn

Mitään järkeä mennä junalla. Taksilla vaan suoraan minne haluaa. Sulosointua korville tuollainen köyhien valitus.

• jokatavallatärkiää

Mie en ota kantaa alotukseen vaan siihen että Hennan aseman parkkitiloja pitää saaha lisää ja nopiaan. Siellä on vielä nyt tilaa mutta tulevaisuuvessa voi tulla parkeista pulaa jos kaikki omakotitalojen asujat tuovat autonsa asemalle kun ei omalle tontille mahdu.
      Nyt joku puolue heti tekemään asijasta aloite. Kokoomus ainakin jota mie aina äänestän enkä persuja vaikka naapuri niin luulee.

• Tusental

Juna mä just. Se oli siinä. Viimeinen sammuttaa valot.

• Jonne918

Mutustele sinä mummo vaan niitä rusinoita

• neljähenkeämatkassa

Mitä kautta on nopea mennä Henna asemalle kun menemme eläkeläiset tansseihin Helssinkiin kun kehräämöllä ei ole ilta päivisin kesällä tansseja. Tietää varata poltto ainetta tankkiin riittävästi.

• JonnetMäärää

Heinolan kautta kierrätte ja menette takaisin kotiin. Senkin iljettävät rusinan mutustelijat. Vanhukset haisee.

• sitäniintoivon

Onko hän sama joka valitaan Vuoden Orimattilalaiseksi 2018?

• halvathuvit

Sinä olet se sama typerä vakiovalittaja täällä. Esiinnyt eri ihmisinä. Typeryyden huippu. Kirjoitustyyli paljastaa sinut aina.

• Demolition_derby
        halvathuvit kirjoitti:

Sinä olet se sama typerä vakiovalittaja täällä. Esiinnyt eri ihmisinä. Typeryyden huippu. Kirjoitustyyli paljastaa sinut aina.

Kuori mummo perunoita.

• kuulinkylillä

Pitääkö paikkansa että Hennaan tulisi asema ravintola?

• Suaonkusetettu

Kaikkea mitä kuulee ei pidä uskoa. Oletko hieman yksinkertainen.

• kuulinkylillä
        Suaonkusetettu kirjoitti:

Kaikkea mitä kuulee ei pidä uskoa. Oletko hieman yksinkertainen.

Mitä tarkoittaa olla yksinkertainen? Osaako joku selvittää sitä. Onko joku täällä toistaan parempi?

• Kusetus

Tonne luvattiin et tänä vuonna taas tontteja myytäisiin. Paskat. Hennalla on kusetettu kuntalaisia urakalla vieläkään ei joillain mene jakeluun että hullun hommaa

• kehityskehittyy

Nyt kai suunnitellaan ettei Kouvolasta tulevat bendoliino junat pysädy Lahdessa vaan Hennassa jossa on enemmän ilmaista parkki tilaa. Se on aika iso juttu Hennan kehitykselle.

• Anonyymi

Mihin pitäs laittaa vetoomus jotta saisi Inter city junan pysähtymään Hennassa? Nykyset z junat ovat liian hitaita.

• Anonyymi

Eiköhän ne pian pysähdy Hennassa ja eivät Lahdessa kun tulevat kouvolasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne pian pysähdy Hennassa ja eivät Lahdessa kun tulevat kouvolasta.

Tehtiin Markun, Pasin ja Kallen kanssa juna Hennassa. Oli mukava olla letkan keskellä!

• Anonyymi

Käyttäkää hyvät ihmiset Hennan juna asemaa ettei sitä lopeteta. Miten Kalle Jokinen
      Henna idean isä kestää aseman lopettamisen. Ou nou.

• Anonyymi

Anna ihmisten elää niin kuin he itse haluavat. Ihminen kun voi olla vain yhdessä paikassa samaan aikaan. Omituinen liike suunta siis vähentää kulkua siellä missä se olisi luonnollista ja tarvittua.

• Anonyymi

Onneksi Kärköläläiset, Lahtelaiset ja jopa Heinolalaiset käyttävät Hennan asemaa. Ilmainen parkki paikka houkuttelee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe