Moi,mielenkiinnolla seurannut junan ja bussin yhteistyötä,hennan asemalle hki tuleva juna matkustajat ehtivät hyvin kyytiin,mutta lahdesta päin tuleva juna kun tulee asemalle niin bussi lähtee samoin tein liikenteeseen ja matkustajat jäävät nuolemaan näppejä tämän tapahtuma on toistunut usein.21.6-18 klo:16:30 juna tuli ajoissa ja saman tien bussi lähti.matkustajat ihmeissään.ps halpaa huvia seurata hullun kurista tapahtumaa.Joukko liikenne kunniaan heh.
Hennan juna asema
21
1528
Vastaukset
- rahaaon
Mitään järkeä jäädä Hennassa junasta jos tulee Lahdesta. Saman tien junalla Mänttälään ja sieltä taksilla Orimattilan keskustaan.
- Köyhät.kyykkyyn
Mitään järkeä mennä junalla. Taksilla vaan suoraan minne haluaa. Sulosointua korville tuollainen köyhien valitus.
- jokatavallatärkiää
Mie en ota kantaa alotukseen vaan siihen että Hennan aseman parkkitiloja pitää saaha lisää ja nopiaan. Siellä on vielä nyt tilaa mutta tulevaisuuvessa voi tulla parkeista pulaa jos kaikki omakotitalojen asujat tuovat autonsa asemalle kun ei omalle tontille mahdu.
Nyt joku puolue heti tekemään asijasta aloite. Kokoomus ainakin jota mie aina äänestän enkä persuja vaikka naapuri niin luulee. - Tusental
Juna mä just. Se oli siinä. Viimeinen sammuttaa valot.
- Jonne918
Mutustele sinä mummo vaan niitä rusinoita
- neljähenkeämatkassa
Mitä kautta on nopea mennä Henna asemalle kun menemme eläkeläiset tansseihin Helssinkiin kun kehräämöllä ei ole ilta päivisin kesällä tansseja. Tietää varata poltto ainetta tankkiin riittävästi.
- JonnetMäärää
Heinolan kautta kierrätte ja menette takaisin kotiin. Senkin iljettävät rusinan mutustelijat. Vanhukset haisee.
- sitäniintoivon
Onko hän sama joka valitaan Vuoden Orimattilalaiseksi 2018?
- halvathuvit
Sinä olet se sama typerä vakiovalittaja täällä. Esiinnyt eri ihmisinä. Typeryyden huippu. Kirjoitustyyli paljastaa sinut aina.
- Demolition_derby
halvathuvit kirjoitti:
Sinä olet se sama typerä vakiovalittaja täällä. Esiinnyt eri ihmisinä. Typeryyden huippu. Kirjoitustyyli paljastaa sinut aina.
Kuori mummo perunoita.
- kuulinkylillä
Pitääkö paikkansa että Hennaan tulisi asema ravintola?
- Suaonkusetettu
Kaikkea mitä kuulee ei pidä uskoa. Oletko hieman yksinkertainen.
- kuulinkylillä
Suaonkusetettu kirjoitti:
Kaikkea mitä kuulee ei pidä uskoa. Oletko hieman yksinkertainen.
Mitä tarkoittaa olla yksinkertainen? Osaako joku selvittää sitä. Onko joku täällä toistaan parempi?
- Kusetus
Tonne luvattiin et tänä vuonna taas tontteja myytäisiin. Paskat. Hennalla on kusetettu kuntalaisia urakalla vieläkään ei joillain mene jakeluun että hullun hommaa
- kehityskehittyy
Nyt kai suunnitellaan ettei Kouvolasta tulevat bendoliino junat pysädy Lahdessa vaan Hennassa jossa on enemmän ilmaista parkki tilaa. Se on aika iso juttu Hennan kehitykselle.
- Anonyymi
Mihin pitäs laittaa vetoomus jotta saisi Inter city junan pysähtymään Hennassa? Nykyset z junat ovat liian hitaita.
- Anonyymi
Eiköhän ne pian pysähdy Hennassa ja eivät Lahdessa kun tulevat kouvolasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne pian pysähdy Hennassa ja eivät Lahdessa kun tulevat kouvolasta.
Tehtiin Markun, Pasin ja Kallen kanssa juna Hennassa. Oli mukava olla letkan keskellä!
- Anonyymi
Käyttäkää hyvät ihmiset Hennan juna asemaa ettei sitä lopeteta. Miten Kalle Jokinen
Henna idean isä kestää aseman lopettamisen. Ou nou.- Anonyymi
Anna ihmisten elää niin kuin he itse haluavat. Ihminen kun voi olla vain yhdessä paikassa samaan aikaan. Omituinen liike suunta siis vähentää kulkua siellä missä se olisi luonnollista ja tarvittua.
- Anonyymi
Onneksi Kärköläläiset, Lahtelaiset ja jopa Heinolalaiset käyttävät Hennan asemaa. Ilmainen parkki paikka houkuttelee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549