Karkin nimi on LAKUNAAMA.
Siis nyt on vuosi 2018 ja tuollainen nimi.
Järkytyin suuresti.
S-ryhmä myy rasistisia irtokarkkeja
8
505
Vastaukset
- valkonaama
Niin.
Urbaanisanakirjassa mainitaan myös mm. seuraavia sanoja:
- laku,
- lakua katuun,
- lakuainen,
- lakumuna,
- lakunaama,
- lakupekka,
- lakupelle,
- lakupetteri,
- lakusmurffi.
On tärkeää huomata että valkoisesta väristä saa käyttää aivan mitä ilmaisuja tahansa. Valkoinen rotu on kuitenkin häviävän pieni vähemmistö koko maailman populaatiosta ja meitä pitäisi suojella kaikin mahdollisin tavoin.- kyynhakkelus
Laku pif - forumissa= kumisilmä.
Oliko tuo aloitus vitsi?
Aikuinen ihminen ei voi olla ihan täysin vakavissaan tuollaisessa asiassa, mutta jos on, niin onhan meillä ammattiauttajia, joille voi sisintään purkaa kun ahistaa.- NakkiPystyssä
Globalistit haluavat että kaikki värit kielletään eikä ole olemassa kuin yksi rotu.
Sukupuolia sen sijaan laajennetaan ja niitä onkin viime tietojen mukaisesti 32.
Itse otan uuden henkilötodistuksen. Siinä kysytään mies, nainen vai muu?
Rastitan sen muun ja selvennykseen että olen uberfuhrer. Sitten sukupuolia on jo 33. - khcfsjagh
On tämä tyhmää nykyään. Mustaa ei saa mainita, mutta valkonaamaksi saa sanoa.
- johntravoltanserkku
Sekin on erikoista että noinkutsuttu n- sana on jotenkin kielletty?
Eipä siinä mitään,,itse kirjoitan näin n-sana tuohon kohtaan,,ja kaikki tietävät mitä sanaa tarkoitan,,,missä tuollaisen touhun järki? - heivaan
Paljonkohan maapallon väestöstä on ihan valkoihoisia. Olemmeko vähemmistö jota ei saisi syrjiä? Minkä kokoiselta alueelta se vähemmistö aina määritellään?
- kynekoloki
Maailman väkiluku on n. 7 600 000 000 joista valkoisia on korkeintaan 950 000 000.
Laskutapaan vaikuttaa hieman se että monet vaaleanruskeat haluaisivat että heidät laskettaisiin valkoisiksi. Esim. pääosa Etelä- Amerikan väestöstä eivät ole valkoisia.
Pingviinit sen sijaan ovat mustavalkoisia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81528- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1081088Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli184749Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253726- 81725
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633