Murrosikä 11 vuotiaalla

11v_tyttö

Eli siis oon 11v tyttö ja oon alkanu miettiä et onkohan mitenkään mahdollista että mulla ois alkamassa murrosikä, koska siis mulla on alkanu rintojen kasvu ja valkovuotoakin tulee aika paljon ,mun mieliala vaihtelee koko ajan ja on pojatkin ehkä hieman seksuaalisesti alkanut kiinnostaa.Olen myös alkanut kasvaa aika kovaa vauhtia.Kiitos jos vastaatte

3

710

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valesor

Iteitekkin oon yks toista vuotias poika ja vähän sama juttu

• 11vgirly

Moi mun mielestä toi kuulostaa normaalilta ja me kaikki ollaan yksilöitä joten murrosikäkin on erilainen meillä kaikilla mutta määkin oon 11 v tyttö ja mulla on myös murrosikä alkanu ihan miten sattuu nimittäin mulla alko valkovuodot vähän ennenko täytin 11 ja nyt mul on jo menkat alkanu ja pituutta on tullu paaaljon viime aikana mutta mun rinnat ei oo viel alkanu kunnol kasvaa onko se normaalia ja onko mulla murrosikä alkanut vaikka mun rinnat ei kasva menkat alko puoltoist viikkoo sitten auttakaa

• MäOonCool

Murrosikä alkaa noin 10-15 vuotiaana. Menkat alkavat keskinmäärin 1-2 rintojen, ja karvojen kehittymisen jälkeen. Itselläni alkoi 10vuotiaana, ja mul alko 8 vuotiaana rintojen sekä karvojen kkasvu. Ja 1-vuotta ennen menkkoja oli valkovuotoa. Nenkat alkavat yleensä 11-15 vuotiaana, joillakin jo 8-9 vuotiaana. Joillakin vasta 17-vuotiaana, ja jos ei vieläkään niin kannattaa ottaa yhteyttä ja olla yhteydessälääkäriin. Nämä adiat myös riippuvat tytön kheosta, koska me kaikki tytöt olemme erilaisia. Ja nyt 13-vuotiaana voin sanoom et tyttönä oleminen voi myös olla rankkaa. Sillä me tytöt koemme paljon, sillä meillä on ennen murrosikää ilman näitä, sitten tulee murrosikä, pojat kiinnostaa, menkat alkavat, tulemme fiksummiksi ja vähän aikuisemmiksi, kaverit muuttuvat ja suhteet ihmisiin muuttuvat, sitten oma kämppä ja muutto, ja sitten olemmekin aikuisia. Vähän niikuin pojilla, mutta pojilla ei oo osaa näist asioista, ja joissaki näis eri tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1967
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1355
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1108
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      103
      930
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      781
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      14
      568
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      544
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe