Eli siis oon 11v tyttö ja oon alkanu miettiä et onkohan mitenkään mahdollista että mulla ois alkamassa murrosikä, koska siis mulla on alkanu rintojen kasvu ja valkovuotoakin tulee aika paljon ,mun mieliala vaihtelee koko ajan ja on pojatkin ehkä hieman seksuaalisesti alkanut kiinnostaa.Olen myös alkanut kasvaa aika kovaa vauhtia.Kiitos jos vastaatte
Murrosikä 11 vuotiaalla
3
648
Vastaukset
- Valesor
Iteitekkin oon yks toista vuotias poika ja vähän sama juttu
- 11vgirly
Moi mun mielestä toi kuulostaa normaalilta ja me kaikki ollaan yksilöitä joten murrosikäkin on erilainen meillä kaikilla mutta määkin oon 11 v tyttö ja mulla on myös murrosikä alkanu ihan miten sattuu nimittäin mulla alko valkovuodot vähän ennenko täytin 11 ja nyt mul on jo menkat alkanu ja pituutta on tullu paaaljon viime aikana mutta mun rinnat ei oo viel alkanu kunnol kasvaa onko se normaalia ja onko mulla murrosikä alkanut vaikka mun rinnat ei kasva menkat alko puoltoist viikkoo sitten auttakaa
- MäOonCool
Murrosikä alkaa noin 10-15 vuotiaana. Menkat alkavat keskinmäärin 1-2 rintojen, ja karvojen kehittymisen jälkeen. Itselläni alkoi 10vuotiaana, ja mul alko 8 vuotiaana rintojen sekä karvojen kkasvu. Ja 1-vuotta ennen menkkoja oli valkovuotoa. Nenkat alkavat yleensä 11-15 vuotiaana, joillakin jo 8-9 vuotiaana. Joillakin vasta 17-vuotiaana, ja jos ei vieläkään niin kannattaa ottaa yhteyttä ja olla yhteydessälääkäriin. Nämä adiat myös riippuvat tytön kheosta, koska me kaikki tytöt olemme erilaisia. Ja nyt 13-vuotiaana voin sanoom et tyttönä oleminen voi myös olla rankkaa. Sillä me tytöt koemme paljon, sillä meillä on ennen murrosikää ilman näitä, sitten tulee murrosikä, pojat kiinnostaa, menkat alkavat, tulemme fiksummiksi ja vähän aikuisemmiksi, kaverit muuttuvat ja suhteet ihmisiin muuttuvat, sitten oma kämppä ja muutto, ja sitten olemmekin aikuisia. Vähän niikuin pojilla, mutta pojilla ei oo osaa näist asioista, ja joissaki näis eri tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286