Murrosikä 11 vuotiaalla

11v_tyttö

Eli siis oon 11v tyttö ja oon alkanu miettiä et onkohan mitenkään mahdollista että mulla ois alkamassa murrosikä, koska siis mulla on alkanu rintojen kasvu ja valkovuotoakin tulee aika paljon ,mun mieliala vaihtelee koko ajan ja on pojatkin ehkä hieman seksuaalisesti alkanut kiinnostaa.Olen myös alkanut kasvaa aika kovaa vauhtia.Kiitos jos vastaatte

3

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valesor

Iteitekkin oon yks toista vuotias poika ja vähän sama juttu

• 11vgirly

Moi mun mielestä toi kuulostaa normaalilta ja me kaikki ollaan yksilöitä joten murrosikäkin on erilainen meillä kaikilla mutta määkin oon 11 v tyttö ja mulla on myös murrosikä alkanu ihan miten sattuu nimittäin mulla alko valkovuodot vähän ennenko täytin 11 ja nyt mul on jo menkat alkanu ja pituutta on tullu paaaljon viime aikana mutta mun rinnat ei oo viel alkanu kunnol kasvaa onko se normaalia ja onko mulla murrosikä alkanut vaikka mun rinnat ei kasva menkat alko puoltoist viikkoo sitten auttakaa

• MäOonCool

Murrosikä alkaa noin 10-15 vuotiaana. Menkat alkavat keskinmäärin 1-2 rintojen, ja karvojen kehittymisen jälkeen. Itselläni alkoi 10vuotiaana, ja mul alko 8 vuotiaana rintojen sekä karvojen kkasvu. Ja 1-vuotta ennen menkkoja oli valkovuotoa. Nenkat alkavat yleensä 11-15 vuotiaana, joillakin jo 8-9 vuotiaana. Joillakin vasta 17-vuotiaana, ja jos ei vieläkään niin kannattaa ottaa yhteyttä ja olla yhteydessälääkäriin. Nämä adiat myös riippuvat tytön kheosta, koska me kaikki tytöt olemme erilaisia. Ja nyt 13-vuotiaana voin sanoom et tyttönä oleminen voi myös olla rankkaa. Sillä me tytöt koemme paljon, sillä meillä on ennen murrosikää ilman näitä, sitten tulee murrosikä, pojat kiinnostaa, menkat alkavat, tulemme fiksummiksi ja vähän aikuisemmiksi, kaverit muuttuvat ja suhteet ihmisiin muuttuvat, sitten oma kämppä ja muutto, ja sitten olemmekin aikuisia. Vähän niikuin pojilla, mutta pojilla ei oo osaa näist asioista, ja joissaki näis eri tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      22
      2390
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      140
      2051
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1477
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1200
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      65
      1131
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1087
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      980
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      68
      962
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      48
      953
    10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      831
    Aihe