Ei taida tänä juhannuksena tulla uusia leskirouvia markkinoille, kun ukot pysyvät poissa soutuveneestä. Joskus kuumina juhannuksina on 24 kpl ukkoa siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
Ensin oli älyttömän kaunis toukokuu, mutta heti kun olisi tarvittu edes hieman lämpöä ja auringonpaistetta, tuli myrsky ja kylmä kaatosade. Masentavaa...
Liian huono ilma veneestä kuseskelulle
13
278
Vastaukset
- Ehkä-muitakin
Onhan palstalla yksi lesken kaksi
- Heikunkeikku
Juhannukset ovat vaarallisia, jos hyvin kauniit ilmat juhannuksiin osuvat.
Sanoinkin muutamalle ihmiselle, että nyt ei varmaan niin paljon ihmisiä kuole hukkumalla, kun tämmöset ilmat tuli.
Mutta eipä sitä miesten kannattaisi soutuveneestä pissua seisten vaikka ilmat olisivat suotuisatkin. Eikö nyt nenäänsä pitkin vois vahdata ja järkeä käyttää, kun veneeseen menee, että ottaisivat jonkun pullon tai ämpärin mukaan ja siihen sitten pissuisivat. Istuaaltaankin onnistuis, kun vähän jotenkin asentoa tälläis siihen malliin:) - Psykoterapeutitar
Täällä aurinko paistaa, liput vienossa tuulessa liehuvat ja on ihana juhannusfiilis!
Hyvää juhannusta kaikille💖- dementix
Missä päin maailmaa on tuollaiset kelit. Kenties Australiassa?
- Aika-aikaa-kutakin
dementix kirjoitti:
Australiassa on keskitalvi!
Abogrinaaleilla on lannevaate kuurassa. Ne jotka on kussu siihen rättiin, niillä se on jäässä.
Kato pallokartasta. - Psykoterapeutitar
dementix kirjoitti:
Helsingissä❤️ Koko päivän olimme Korkeasaaressa, jossa vietti aikaa ihanana juhannuspäivänä muutama muukin😍
- Suomalainen.mies
Ei homman tarvii olla juhannus.
Läpi kesän tulee leskiä.
Unohtamatta syksyn ja kevään heikkoja jäitä, suomalainen mies on tyhmä itsepäinen idiootti.
Ei kaikki vaan ne hukkuvat, ja joillekin käy tuuri.
Harvemmin nainen hukkuu. - ei_sää_haittaa
On se hienoa katseltavaa, kun naiset näin Juhannuksena tekevät taikojaan ulkona. Alastomana kirmailevat pitkin mäkiä.
- lissää.silliä
Minäkin tässä olen lähdössä kauppaan hakemaan sillipurkkia. Mitähän jos repäsis juhannuksen kunniaksi ja jättäiskin vaatteet vähemmälle. Käytännössä taitaa olla sen verran vilponen tuuli että vetäis kananlihalle, joten taidan olla tylsä ja laittaa vatteet päälle.
- vfihimsf
-sisämaassakin tuulennopeus 32ja risatmetriä sekunnissa. keikuttaa kyllä isompiakin paatteja - merelläkin. Varmaan aaltopäitä kuohuva merikin vaatii hyvää tasapainoaistia kaikilta työntekijöiltä kuin matkustajiltakin.
- Taiten-tuikkien
Myös juosten ja liikkuvasta autosta kuseskelu on taitolaji. Niissä ei jää leskiä ellei joku kohdalle osunut tukehdu noroon.
- Heikunkeikku
Oli homma mikä tahansa, niin jos se on tehty juosten kustuna, niin vähäkö lopputulos on pilallinen. Juosten kustutyypit verrattuna hitaasti hyvä tulee, niin onhan siinä heevetin suuri ero. Tätä mieltä minä olen.
Heikunkeikku kirjoitti:
Oli homma mikä tahansa, niin jos se on tehty juosten kustuna, niin vähäkö lopputulos on pilallinen. Juosten kustutyypit verrattuna hitaasti hyvä tulee, niin onhan siinä heevetin suuri ero. Tätä mieltä minä olen.
Olen joskus kuullut sanottavan, että jokin homma on tehty "kuin juosten kustu", joka mielestäni tarkoittaa, että erittäin, erittäin huonosti tehty, tai jotenkin sinnepäin. Samoin olemme asian ymmärtäneet. Semmoset tekijät mistään kotosin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822