Helsinkissä nuortenillassa viime perjantaina, kehotettiin suhtautumaan varovaisesti näihin keskusteluihin mitä täällä on. Parasta ottaa nää jutut huumorilla ja suurella sydämellä...jos oikeesti joku tärkee juttu mietityyää ni paras kysyy seuroissa/kylässä.
Nuortenillassa
9
1502
Vastaukset
- olet oi-
keassa.
- ioni
Täällä sentään ihmiset yrittävät antaa jonkinlaisia vastauksia. Seuroissa jos kysyt, niin vastaukset vaikeisiin kysymyksiin ovat ympäripyöreitä latteuksia.
Totta että huumorii pitää olla mukana mutta kannattaa vaikka viettää paljo aikaa iltakylissä, niissä saa hyvii kavereita joitten kans voi tehä sitte yhessä jutella ja polttaa vaikka kumia kaupungilla. Parempi se on ku tää palsta vaikka oonki koukussa tähän.
Minusta ei kumin poltto ole ollenkaan hyvä. Siinä saattaa sekä itselle että muille aiheuttaa vaihingon. Joku jää esim. auton alle. Ja se ei sitten enää olekaan kivaa...
Mutta se, että kumpiko olis pahempi; täällä kinastella vaiko polttaa se pitkään kinasteltu tupakin pötkö? Se, mikä tulee ihmisestä ulos se pahentaa ja turmelee ihmisen, ei se mikä menee sisään, hengellisesti näin. Ruumiin harjoituksestakin tosin on hyötyä, vähän.
- elikkä kinastelijat lopettakaa täällä kirjoittelu!Leenu.n kirjoitti:
Minusta ei kumin poltto ole ollenkaan hyvä. Siinä saattaa sekä itselle että muille aiheuttaa vaihingon. Joku jää esim. auton alle. Ja se ei sitten enää olekaan kivaa...
Mutta se, että kumpiko olis pahempi; täällä kinastella vaiko polttaa se pitkään kinasteltu tupakin pötkö? Se, mikä tulee ihmisestä ulos se pahentaa ja turmelee ihmisen, ei se mikä menee sisään, hengellisesti näin. Ruumiin harjoituksestakin tosin on hyötyä, vähän.
- elikkä kinastelijat lopettakaa täällä kirjoittelu!Miten niin minä olen kinastelija??? Itsehän rupeat minun kanssa kinastelemaan kumin poltosta mutta en lähden siihen mukaan! Kumin poltto ei aiheuta mitään vaaraa en jaksa alkaa selittää mitä se tarkoittaa. kun ei naiset auto asioista yleensä välitä tajuta =)
- höhlä
Esa.Meikäläinen kirjoitti:
Miten niin minä olen kinastelija??? Itsehän rupeat minun kanssa kinastelemaan kumin poltosta mutta en lähden siihen mukaan! Kumin poltto ei aiheuta mitään vaaraa en jaksa alkaa selittää mitä se tarkoittaa. kun ei naiset auto asioista yleensä välitä tajuta =)
Esa-veli, olet varmasti monesti kuullut nuortenilloissa siitä, miten liikenneturvallisuus on tärkeä asia ja siinäkin halutaan osoittaa kuuliaisuutta esivallalle. Kumin polttaminen ei ole sitä.
Esa.Meikäläinen kirjoitti:
Miten niin minä olen kinastelija??? Itsehän rupeat minun kanssa kinastelemaan kumin poltosta mutta en lähden siihen mukaan! Kumin poltto ei aiheuta mitään vaaraa en jaksa alkaa selittää mitä se tarkoittaa. kun ei naiset auto asioista yleensä välitä tajuta =)
ku nauraa!
Minäkö kinastelisin kumin poltosta?
Mä tajuan auto-asioista jotain sentäs. Höh, kun olen osannut vahingossa korjatakin autoa... Kerran kun jotain ihmeääntä alkoi kuulua auton alta. Kas, laitoin piuhan kiinni ja ääni loppui :)
- armahdus
Itsekin Raamattua lukian pääsee hyviin ratkaisuihin.
Porukassa tulee aina esille "yhteinen omatunto" ,joka saattaakin olla se kaikkein tuomitsevin ja ankarin muoto "uskovaisuutta",koska kukaan ei uskalla heittäytyä Jumalan armoon sellaisenaan kuin olemme, vaan mielellämme menemme tekovanhusrkauteen ihmisen teoin pyhittääksemme itsemmee. - ...
.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297