Marmaris-Icmeler

EkaakertaaIcmeler

Hei...toivoisin tietoa marmaris-icmeler välimatkasta...onko ihan turvallista kävellä iltasella, menee kulema rantatie.
Kertokaa muutakin tiedon arvoista ekakertalaiselle. Kiitos!

4

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistaasi

Terve, kuules ihan turvallista on liikkua paikkojen välillä. Tultiin nyt sieltä pois olimme 15 vuorokautta Marmariksessa. Kaikki olivat ystävällisiä ruoka hyvää ja lämpöä riitti. Icmeleriin on joskus kävelty mutta nyt mentiin autolla. Ranta oli siellä nyt hyvin hoidettu porukkaa oli kyllä paikalla kivasti ja vesi on siellä puhtaanpaa kuin marmariksessa. Ei ole meressä niin paljon "paskaa". Hyvää matkaa!

• Mmiirrth

Dolmus bussit menee noin 15 välein , nonstoppina makso jotain 2 liiraa , myös paattitaxi meriteitse kiva , välimatka n 6-8 kilsaa

• Marmas

Uskaltaa ihan loistavasti kävellä . Ja tosiaan oranssit dolmukset kulkee marmaris-icmelerin väliä usein ja maksaa 3tl. Venetaksi on sekin kokemus,maksaa noin 15tl. Kannattaa piipahtaa myös Turuncissa. Menee vaikka venetaksilla sinne ja tulee dolmuksella takaisin. Voin sanoa,että maisemat on uskomattoman upeat. Dolmukseen pääsee kyytiin oikeastaan mistä vain,ellei pysäkkiä ole ihan lähellä,ja samoin pois pääsee missä vain pyytämällä kuskia pysähtymään.

• EkaakertaaIcmeler

Kiitos infoista, ihanaa lähteä reissuun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe