Yksinäisyys

Itse olen yksinäinen, niin tämä jauhaminen PERHE keskeisyydestä, heidän kuulumisiset tärkeitä. Kysyykö kukaan mitä meiltä joilla ei jostain syystä ole ystäviä ei sukulaisia KUULUUMISIA, EI kysytä. Menen töihin , ei ole mitään kerrottavaa. Sukupuoli rooleista kyllä puhutaan / jauhetaa, olisiko aikaa miettiä yksinäisyyttä?
Mitä mieltä olette. !!!
Ilmoita

6 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Joo perheistä keskustellaan ja katotaan kieroon ja ilmaistaan että yksinäisille se on varmaan kamalaa nää pyhät. Onhan ne kyllä joskus vaikeita eli nyt.
Ilmoita
Perhe keskeisyydellä korostetaan että on tärkeämpi, parempi ihminen kuin perheettömät.

Harvat ne perheensä kanssa juhlapyhiä viettävät vaan miettivät kuumeisesti mihinkä tuupata kakarat että pääsisisi juhlimaan. Monet pariskunnat erillään ja mukulat tuupattuna isovanhemmille. Ei se kuulemma tunnu juhlalta viettää kitisevien kersojen kanssa kotona vaan tavalliselta arjelta.

Kaupunki on täynnä juhannus juhlia niin ei itselläni ole koskaan ollut ongelma juhlapyhät vaan kun on tullut ikää niin ne eivät enään kiinnosta, on jo niin monet juhannusjuhlat nähty ja juhlittu. Kesällä voi juhlia silloin kuin huvittaa eikä vain jonain pakko juhannuksena.
Ilmoita
Älähän huoli...
Meidän juhannus:
- Pakkaamista
- V*tummoinen kiire lähteä
- Kauppareissu (Siellä on kaikki tekohymyilevät stessiLiisat+ vaimo ostamassa niin "trendikästä" ja pahaa kasvishöttöä.
- Mökille
- Töitä mökillä (sauna, puut, kunnostukset ym.), lapset huutaa, jotain unohtui, vaimo stressaa
- Sukulaisten kanssa vietetään aikaa ja esitetään onnelista ja hyvin toimeentulevaa. Vaimon ja kälyn tekohymy päällä. Meidän lapset on kiltisti, mutta kälyn kakarat huutaa ja mesoaa.
- Sama toisinpäin ja kotiin.
Jäisin mielummin kotiin yksin, mutta en voi!
Ilmoita
Maailma ei ole joko tai versiota. Yksinäisten ja perheellisten välissä on myös lapsettomat pariskunnat.

Ei ole onneksi lapsia kitisemässä, mutta juhannus on lopulta yksi viikonloppu muiden joukossa. Mökkiä ei ole, joten kotona ollaan. Toisesta korvasta sisään, toisesta korvasta ulos koko juhla.

En näe siinä näin aikuisiällä mitään ihmeellistä. Pelkkä lisätekosyy juopotella hiukan enemmän ja ostaa hiukaan kalliimpia ruokia, ei sen enempää eikä vähempää.
Ilmoita
Sama täällä.tässä syön karkkia ja oon pitkällään,auto pihassa mut ei tee mieli edes mihkään lähteä kun on yksin
Ilmoita
Juhannus on pelkkä ruokakauppiaiden epävirallinen salajuoni yllyttää asiakkaita eli kansalaisia ylensyöntifestivaaleihin, ja tunnetusti heikot ovat helpoimpia uhreja; lapsiperheet ja "sukuloijat". Makkaraa, majoneesipitoista perunasalaattia, jälkiruokaa, kaljaa, jäätelöä, lisää makkaraa, grillifilettä, viinaa, limsaa...
kaloria kalorin perään ja kassakone kilisee. Järkevimmät meistä seisoo hiljaa paikallaan ja antaa koko puljauksen tuulen mennä yhtä nopeasti kuin tulikin. Jos elämässä pitääkin joskus juhlia syöpöttelemällä juhlallisemmin, jonkun veen almanakan päivämääränkö sen yht äkkiä pitäisi antaa määrätä ?
Samalla rahalla kun joku lapsiperhe ylensyö 3 päivää putkeen, kävisi vaikka vanhemmat kahdestaan hotellilomalla oikeasti nauttimassa tai tankkaisi auton 3 kertaa.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Yksinäisyys

Itse olen yksinäinen, niin tämä jauhaminen PERHE keskeisyydestä, heidän kuulumisiset tärkeitä. Kysyykö kukaan mitä meiltä joilla ei jostain syystä ole ystäviä ei sukulaisia KUULUUMISIA, EI kysytä. Menen töihin , ei ole mitään kerrottavaa. Sukupuoli rooleista kyllä puhutaan / jauhetaa, olisiko aikaa miettiä yksinäisyyttä?
Mitä mieltä olette. !!!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta