Onko joku käynyt kys. alueella? Kannattaako poiketa?
Kangaslampi SFC
7
1846
Vastaukset
- Kerwoarea
Kyllähän siellä nyt käydä voi, mutta en siellä itse ainakaan pidempään viihtyisi.
- Omatoimialue
Kangaslammen alue on omatoiminen.
Jokainen siistii jälkensä ja osallistuu yhteisten tilojen puhtaanapitoon
siivoustarvikkeita ja wc-paperia on varastossa
Liukkaat paikat hiekoitetaan itse
alueella voi omatoimisesti leikata ruohoa, haravoida, pinota polttopuita, kantaa polttopuita mölytupaan ja
puuvajaan, pilkkoa puuvajan luona olevia pöllejä
Alueen puita tai kasvustoa ei saa kaataa eikä vahingoittaa
Jokainen opastaa uusia kävijöitä, jos isäntävuorolaista ei ole
Jokainen perehdyttää perheenjäsenensä ja vieraansa alueen sääntöihin
Jätteet lajitellaan olemassa oleviin jätesäiliöihin
jokainen huolehtii ongelmajätteet (paristot yms) itse asianmukaisiin keräyspisteisiin
jäteastiat tyhjennetään kesäisin 2 viikon välein, talvella kerran kuukaudessa
Viimeisenä alueelta poistuva tarkistaa, että yleisistä tiloista on valot sammutettu, ikkunat suljettu, ovet lukittu, ylimääräiset
lämmitykset kytketty poispäältä
peruslämmitys jätetään päälle toimistorakennukseen sekä huoltorakennukseen
Viimeisenä alueelta poistuva lukitsee puomin
puomin voi pitää suljettuna ja/tai lukittuna myös silloin, kun alueella on väkeä
Jos leiriytyjä huomaa jotain epäkohtia, puutteita tai muuta majoittumisen kannalta olennaista tai turvallisuuteen vaikuttavia
asioita, on niistä ilmoitettava viipymättä hallituksen jäsenelle tai alueisännälle
loka-auto tilataan tarvittaessa
talvella alueen tiestön auraus sovitaan lumitilanteen mukaan, yleensä perjantaiksi- Paikkalapaikalla
Vietin Kangaslammella 8-10.6 viikonlopun ja petyin. En saanut vastinetta rahoilleni. Odotin karaokea ja muutakin viihde-ohjelmaa, mutta eipä ollut sellaista. Lisäksi jouduin mukaan alueen kunnostus töihin vaikka olin vain vierailija.
- KeravaSFC
Jos karaokea kaipaat niin Kumian karaokebaarissa joka pe ja la ilta sitä on tarjolla. Viihde-ohjelmaa taas löydät Pajulahden urheiluopistolta. Me emme pakota täällä vieraita talkoo/kunnostus töihin vaan ainoastaan vaunupaikan puhtaanapito ja siitä huolehtiminen on vieraan vastuulla.
- Onseomatoimista
Alueella ei ole varsinaista isäntää joka minua ainakin ihmetytti valtavasti. Alueelle tultaessa ei ollut vastaanottoa vaan itse joutui täyttämään saapumisilmoituksen. Saunankin sai lämmittää itse kun alueella ollut muita halukkaita saunojia. Alue muistutti Sulkavan Lohikosken myllyä.
- Mitä-iniset
Jokaisella Sfc alueella on isäntä joka on vastuussa alueelle tulevista vieraista. Viikonloppu isäntä on toki sitten taas ihan eri asia.
- Sauna-all_on-in
Elokuussa olisi tarkoitus Kangaslammella poiketa, mutta epäilyttää vähän tämä sauna juttu.
"Saunamme sijaitsee toimiston ja mölytuvan välittömässä läheisyydessä tarjoten kuitenkin näköeristetyt ja rauhalliset tilat saunomiseen"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882