Kangaslampi SFC

Nastola

Onko joku käynyt kys. alueella? Kannattaako poiketa?

7

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerwoarea

      Kyllähän siellä nyt käydä voi, mutta en siellä itse ainakaan pidempään viihtyisi.

    • Omatoimialue

      Kangaslammen alue on omatoiminen.

      Jokainen siistii jälkensä ja osallistuu yhteisten tilojen puhtaanapitoon
       siivoustarvikkeita ja wc-paperia on varastossa
       Liukkaat paikat hiekoitetaan itse
       alueella voi omatoimisesti leikata ruohoa, haravoida, pinota polttopuita, kantaa polttopuita mölytupaan ja
      puuvajaan, pilkkoa puuvajan luona olevia pöllejä
       Alueen puita tai kasvustoa ei saa kaataa eikä vahingoittaa
       Jokainen opastaa uusia kävijöitä, jos isäntävuorolaista ei ole
       Jokainen perehdyttää perheenjäsenensä ja vieraansa alueen sääntöihin
       Jätteet lajitellaan olemassa oleviin jätesäiliöihin
       jokainen huolehtii ongelmajätteet (paristot yms) itse asianmukaisiin keräyspisteisiin
       jäteastiat tyhjennetään kesäisin 2 viikon välein, talvella kerran kuukaudessa
       Viimeisenä alueelta poistuva tarkistaa, että yleisistä tiloista on valot sammutettu, ikkunat suljettu, ovet lukittu, ylimääräiset
      lämmitykset kytketty poispäältä
       peruslämmitys jätetään päälle toimistorakennukseen sekä huoltorakennukseen
       Viimeisenä alueelta poistuva lukitsee puomin
       puomin voi pitää suljettuna ja/tai lukittuna myös silloin, kun alueella on väkeä
       Jos leiriytyjä huomaa jotain epäkohtia, puutteita tai muuta majoittumisen kannalta olennaista tai turvallisuuteen vaikuttavia
      asioita, on niistä ilmoitettava viipymättä hallituksen jäsenelle tai alueisännälle
       loka-auto tilataan tarvittaessa
       talvella alueen tiestön auraus sovitaan lumitilanteen mukaan, yleensä perjantaiksi

      • Paikkalapaikalla

        Vietin Kangaslammella 8-10.6 viikonlopun ja petyin. En saanut vastinetta rahoilleni. Odotin karaokea ja muutakin viihde-ohjelmaa, mutta eipä ollut sellaista. Lisäksi jouduin mukaan alueen kunnostus töihin vaikka olin vain vierailija.


      • KeravaSFC

        Jos karaokea kaipaat niin Kumian karaokebaarissa joka pe ja la ilta sitä on tarjolla. Viihde-ohjelmaa taas löydät Pajulahden urheiluopistolta. Me emme pakota täällä vieraita talkoo/kunnostus töihin vaan ainoastaan vaunupaikan puhtaanapito ja siitä huolehtiminen on vieraan vastuulla.


    • Onseomatoimista

      Alueella ei ole varsinaista isäntää joka minua ainakin ihmetytti valtavasti. Alueelle tultaessa ei ollut vastaanottoa vaan itse joutui täyttämään saapumisilmoituksen. Saunankin sai lämmittää itse kun alueella ollut muita halukkaita saunojia. Alue muistutti Sulkavan Lohikosken myllyä.

      • Mitä-iniset

        Jokaisella Sfc alueella on isäntä joka on vastuussa alueelle tulevista vieraista. Viikonloppu isäntä on toki sitten taas ihan eri asia.


    • Sauna-all_on-in

      Elokuussa olisi tarkoitus Kangaslammella poiketa, mutta epäilyttää vähän tämä sauna juttu.

      "Saunamme sijaitsee toimiston ja mölytuvan välittömässä läheisyydessä tarjoten kuitenkin näköeristetyt ja rauhalliset tilat saunomiseen"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe