Kangaslampi SFC

Nastola

Onko joku käynyt kys. alueella? Kannattaako poiketa?

7

1991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerwoarea

Kyllähän siellä nyt käydä voi, mutta en siellä itse ainakaan pidempään viihtyisi.

• Omatoimialue

Kangaslammen alue on omatoiminen.

Jokainen siistii jälkensä ja osallistuu yhteisten tilojen puhtaanapitoon
       siivoustarvikkeita ja wc-paperia on varastossa
       Liukkaat paikat hiekoitetaan itse
       alueella voi omatoimisesti leikata ruohoa, haravoida, pinota polttopuita, kantaa polttopuita mölytupaan ja
      puuvajaan, pilkkoa puuvajan luona olevia pöllejä
       Alueen puita tai kasvustoa ei saa kaataa eikä vahingoittaa
       Jokainen opastaa uusia kävijöitä, jos isäntävuorolaista ei ole
       Jokainen perehdyttää perheenjäsenensä ja vieraansa alueen sääntöihin
       Jätteet lajitellaan olemassa oleviin jätesäiliöihin
       jokainen huolehtii ongelmajätteet (paristot yms) itse asianmukaisiin keräyspisteisiin
       jäteastiat tyhjennetään kesäisin 2 viikon välein, talvella kerran kuukaudessa
       Viimeisenä alueelta poistuva tarkistaa, että yleisistä tiloista on valot sammutettu, ikkunat suljettu, ovet lukittu, ylimääräiset
      lämmitykset kytketty poispäältä
       peruslämmitys jätetään päälle toimistorakennukseen sekä huoltorakennukseen
       Viimeisenä alueelta poistuva lukitsee puomin
       puomin voi pitää suljettuna ja/tai lukittuna myös silloin, kun alueella on väkeä
       Jos leiriytyjä huomaa jotain epäkohtia, puutteita tai muuta majoittumisen kannalta olennaista tai turvallisuuteen vaikuttavia
      asioita, on niistä ilmoitettava viipymättä hallituksen jäsenelle tai alueisännälle
       loka-auto tilataan tarvittaessa
       talvella alueen tiestön auraus sovitaan lumitilanteen mukaan, yleensä perjantaiksi

• Paikkalapaikalla

Vietin Kangaslammella 8-10.6 viikonlopun ja petyin. En saanut vastinetta rahoilleni. Odotin karaokea ja muutakin viihde-ohjelmaa, mutta eipä ollut sellaista. Lisäksi jouduin mukaan alueen kunnostus töihin vaikka olin vain vierailija.

• KeravaSFC

Jos karaokea kaipaat niin Kumian karaokebaarissa joka pe ja la ilta sitä on tarjolla. Viihde-ohjelmaa taas löydät Pajulahden urheiluopistolta. Me emme pakota täällä vieraita talkoo/kunnostus töihin vaan ainoastaan vaunupaikan puhtaanapito ja siitä huolehtiminen on vieraan vastuulla.

• Onseomatoimista

Alueella ei ole varsinaista isäntää joka minua ainakin ihmetytti valtavasti. Alueelle tultaessa ei ollut vastaanottoa vaan itse joutui täyttämään saapumisilmoituksen. Saunankin sai lämmittää itse kun alueella ollut muita halukkaita saunojia. Alue muistutti Sulkavan Lohikosken myllyä.

• Mitä-iniset

Jokaisella Sfc alueella on isäntä joka on vastuussa alueelle tulevista vieraista. Viikonloppu isäntä on toki sitten taas ihan eri asia.

• Sauna-all_on-in

Elokuussa olisi tarkoitus Kangaslammella poiketa, mutta epäilyttää vähän tämä sauna juttu.

"Saunamme sijaitsee toimiston ja mölytuvan välittömässä läheisyydessä tarjoten kuitenkin näköeristetyt ja rauhalliset tilat saunomiseen"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe