Petyn sitten jos petyn

MitäSitäPotemaan

Yritän olla postiivinen ja ajatella että kyllä minut joku vielä huolii,ei saa ottaa paineita tälläisistä asioista,

13

452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiäpaljon

Hyvä sinä! Rohkeus kannattaa.

• aapee-

Kiitti tsempeistä! Otan sellaisen joka ensimmäiseksi minut huolii,se on todellista rohkeutta antaa elämän viedä eikä jämähtää paikoilleen,pitää antaa kaikelle tuntemattomalle mahdollisuus.

• Eipaineita

Tarpeeksi usein kun pettyy, niin ei odota enää mitään.

• Se on hyvä asenne. Mä ajattelen usein että babysteps, babe - pikkuaskelin tässä edetään. Mulla on se vauhti mikä mulle sopii. Kyllä mä näinkin edistyn. Ja jos tulee game over ennen kuin oon maalissa, niin omapahan on pelini.

• Utelija

Huolii mihin?

• KirjoitanNyt

Olet oikeassa.Minusta tuo on hyvä asenne. Itse tahdon huolestua joskus liikaa muidenkin puolesta, mutta olet oikeassa.
      Asioilla on tapana järjestyä myös itsestä riippumattomista syistä. Elämä vie eteenpäin.

• Rakkaallenaiselle

Mistä petyit, haluan sinut enemmän kuin mitään! Rakastan Sua, kulta!

• kelepaatkellevaa

Ja vaikka et kelpaisi on tärkeää olla oma itsensä. Ehkä sitten joskus löytyy se joka pitää susta just sellaisena kuin olet ja sinä siitä. Näin mä olen alkanut tsempata itseäni. Tsemppiä sullekkin.

• Rakkaallenaiselle

Anteeksi kun teen virheitä, en kuitenkaan sillä tavalla kuin moni muu. Me kuulutaan yhteen, molemmat tiedetään se. Rakastan Sinua ja tarvitsen Sua! En osaa elää ilman Sinua. Tuuthan mua vastaan, rakas?? ❤️❤️

• aapee-

En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.

• enolisihalunnutkokeasitä

Jos tää olis mulle niin sanoisin että yksittäinen ihminen ei ole tehnyt mitään vastaavaa mitä suuri määrä ihmisiä teki monen vuoden ajan eri paikoissa. Niiden vuosien aiheuttamat vauriot saattavat "vaatia" yksin olemista että pääsisi tasapainoon.

• Mahdollisuus_

Kerrro nimesi ensimmäinen kirjain ja saat heti vastauksen.

• jokupaska
        aapee- kirjoitti:

En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.

Mul on paska olo :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      560
      2211
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      408
      1816
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1640
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1428
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1206
    6. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      120
      1129
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1122
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      868
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe