Petyn sitten jos petyn

MitäSitäPotemaan

Yritän olla postiivinen ja ajatella että kyllä minut joku vielä huolii,ei saa ottaa paineita tälläisistä asioista,

13

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiäpaljon

Hyvä sinä! Rohkeus kannattaa.

• aapee-

Kiitti tsempeistä! Otan sellaisen joka ensimmäiseksi minut huolii,se on todellista rohkeutta antaa elämän viedä eikä jämähtää paikoilleen,pitää antaa kaikelle tuntemattomalle mahdollisuus.

• Eipaineita

Tarpeeksi usein kun pettyy, niin ei odota enää mitään.

• Se on hyvä asenne. Mä ajattelen usein että babysteps, babe - pikkuaskelin tässä edetään. Mulla on se vauhti mikä mulle sopii. Kyllä mä näinkin edistyn. Ja jos tulee game over ennen kuin oon maalissa, niin omapahan on pelini.

• Utelija

Huolii mihin?

• KirjoitanNyt

Olet oikeassa.Minusta tuo on hyvä asenne. Itse tahdon huolestua joskus liikaa muidenkin puolesta, mutta olet oikeassa.
      Asioilla on tapana järjestyä myös itsestä riippumattomista syistä. Elämä vie eteenpäin.

• Rakkaallenaiselle

Mistä petyit, haluan sinut enemmän kuin mitään! Rakastan Sua, kulta!

• kelepaatkellevaa

Ja vaikka et kelpaisi on tärkeää olla oma itsensä. Ehkä sitten joskus löytyy se joka pitää susta just sellaisena kuin olet ja sinä siitä. Näin mä olen alkanut tsempata itseäni. Tsemppiä sullekkin.

• Rakkaallenaiselle

Anteeksi kun teen virheitä, en kuitenkaan sillä tavalla kuin moni muu. Me kuulutaan yhteen, molemmat tiedetään se. Rakastan Sinua ja tarvitsen Sua! En osaa elää ilman Sinua. Tuuthan mua vastaan, rakas?? ❤️❤️

• aapee-

En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.

• enolisihalunnutkokeasitä

Jos tää olis mulle niin sanoisin että yksittäinen ihminen ei ole tehnyt mitään vastaavaa mitä suuri määrä ihmisiä teki monen vuoden ajan eri paikoissa. Niiden vuosien aiheuttamat vauriot saattavat "vaatia" yksin olemista että pääsisi tasapainoon.

• Mahdollisuus_

Kerrro nimesi ensimmäinen kirjain ja saat heti vastauksen.

• jokupaska
        aapee- kirjoitti:

En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.

Mul on paska olo :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22