Petyn sitten jos petyn

MitäSitäPotemaan

Yritän olla postiivinen ja ajatella että kyllä minut joku vielä huolii,ei saa ottaa paineita tälläisistä asioista,

13

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiäpaljon

Hyvä sinä! Rohkeus kannattaa.

• aapee-

Kiitti tsempeistä! Otan sellaisen joka ensimmäiseksi minut huolii,se on todellista rohkeutta antaa elämän viedä eikä jämähtää paikoilleen,pitää antaa kaikelle tuntemattomalle mahdollisuus.

• Eipaineita

Tarpeeksi usein kun pettyy, niin ei odota enää mitään.

• Se on hyvä asenne. Mä ajattelen usein että babysteps, babe - pikkuaskelin tässä edetään. Mulla on se vauhti mikä mulle sopii. Kyllä mä näinkin edistyn. Ja jos tulee game over ennen kuin oon maalissa, niin omapahan on pelini.

• Utelija

Huolii mihin?

• KirjoitanNyt

Olet oikeassa.Minusta tuo on hyvä asenne. Itse tahdon huolestua joskus liikaa muidenkin puolesta, mutta olet oikeassa.
      Asioilla on tapana järjestyä myös itsestä riippumattomista syistä. Elämä vie eteenpäin.

• Rakkaallenaiselle

Mistä petyit, haluan sinut enemmän kuin mitään! Rakastan Sua, kulta!

• kelepaatkellevaa

Ja vaikka et kelpaisi on tärkeää olla oma itsensä. Ehkä sitten joskus löytyy se joka pitää susta just sellaisena kuin olet ja sinä siitä. Näin mä olen alkanut tsempata itseäni. Tsemppiä sullekkin.

• Rakkaallenaiselle

Anteeksi kun teen virheitä, en kuitenkaan sillä tavalla kuin moni muu. Me kuulutaan yhteen, molemmat tiedetään se. Rakastan Sinua ja tarvitsen Sua! En osaa elää ilman Sinua. Tuuthan mua vastaan, rakas?? ❤️❤️

• aapee-

En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.

• enolisihalunnutkokeasitä

Jos tää olis mulle niin sanoisin että yksittäinen ihminen ei ole tehnyt mitään vastaavaa mitä suuri määrä ihmisiä teki monen vuoden ajan eri paikoissa. Niiden vuosien aiheuttamat vauriot saattavat "vaatia" yksin olemista että pääsisi tasapainoon.

• Mahdollisuus_

Kerrro nimesi ensimmäinen kirjain ja saat heti vastauksen.

• jokupaska
        aapee- kirjoitti:

En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.

Mul on paska olo :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      24
      3144
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      773
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      540
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe