Petyn sitten jos petyn

MitäSitäPotemaan

Yritän olla postiivinen ja ajatella että kyllä minut joku vielä huolii,ei saa ottaa paineita tälläisistä asioista,

13

468

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiäpaljon

Hyvä sinä! Rohkeus kannattaa.

• aapee-

Kiitti tsempeistä! Otan sellaisen joka ensimmäiseksi minut huolii,se on todellista rohkeutta antaa elämän viedä eikä jämähtää paikoilleen,pitää antaa kaikelle tuntemattomalle mahdollisuus.

• Eipaineita

Tarpeeksi usein kun pettyy, niin ei odota enää mitään.

• Se on hyvä asenne. Mä ajattelen usein että babysteps, babe - pikkuaskelin tässä edetään. Mulla on se vauhti mikä mulle sopii. Kyllä mä näinkin edistyn. Ja jos tulee game over ennen kuin oon maalissa, niin omapahan on pelini.

• Utelija

Huolii mihin?

• KirjoitanNyt

Olet oikeassa.Minusta tuo on hyvä asenne. Itse tahdon huolestua joskus liikaa muidenkin puolesta, mutta olet oikeassa.
      Asioilla on tapana järjestyä myös itsestä riippumattomista syistä. Elämä vie eteenpäin.

• Rakkaallenaiselle

Mistä petyit, haluan sinut enemmän kuin mitään! Rakastan Sua, kulta!

• kelepaatkellevaa

Ja vaikka et kelpaisi on tärkeää olla oma itsensä. Ehkä sitten joskus löytyy se joka pitää susta just sellaisena kuin olet ja sinä siitä. Näin mä olen alkanut tsempata itseäni. Tsemppiä sullekkin.

• Rakkaallenaiselle

Anteeksi kun teen virheitä, en kuitenkaan sillä tavalla kuin moni muu. Me kuulutaan yhteen, molemmat tiedetään se. Rakastan Sinua ja tarvitsen Sua! En osaa elää ilman Sinua. Tuuthan mua vastaan, rakas?? ❤️❤️

• aapee-

En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.

• enolisihalunnutkokeasitä

Jos tää olis mulle niin sanoisin että yksittäinen ihminen ei ole tehnyt mitään vastaavaa mitä suuri määrä ihmisiä teki monen vuoden ajan eri paikoissa. Niiden vuosien aiheuttamat vauriot saattavat "vaatia" yksin olemista että pääsisi tasapainoon.

• Mahdollisuus_

Kerrro nimesi ensimmäinen kirjain ja saat heti vastauksen.

• jokupaska
        aapee- kirjoitti:

En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.

Mul on paska olo :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1201
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      824
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10