Yritän olla postiivinen ja ajatella että kyllä minut joku vielä huolii,ei saa ottaa paineita tälläisistä asioista,
Petyn sitten jos petyn
13
442
Vastaukset
- Tsemppiäpaljon
Hyvä sinä! Rohkeus kannattaa.
- aapee-
Kiitti tsempeistä! Otan sellaisen joka ensimmäiseksi minut huolii,se on todellista rohkeutta antaa elämän viedä eikä jämähtää paikoilleen,pitää antaa kaikelle tuntemattomalle mahdollisuus.
- Eipaineita
Tarpeeksi usein kun pettyy, niin ei odota enää mitään.
Se on hyvä asenne. Mä ajattelen usein että babysteps, babe - pikkuaskelin tässä edetään. Mulla on se vauhti mikä mulle sopii. Kyllä mä näinkin edistyn. Ja jos tulee game over ennen kuin oon maalissa, niin omapahan on pelini.
- Utelija
Huolii mihin?
- KirjoitanNyt
Olet oikeassa.Minusta tuo on hyvä asenne. Itse tahdon huolestua joskus liikaa muidenkin puolesta, mutta olet oikeassa.
Asioilla on tapana järjestyä myös itsestä riippumattomista syistä. Elämä vie eteenpäin. - Rakkaallenaiselle
Mistä petyit, haluan sinut enemmän kuin mitään! Rakastan Sua, kulta!
- kelepaatkellevaa
Ja vaikka et kelpaisi on tärkeää olla oma itsensä. Ehkä sitten joskus löytyy se joka pitää susta just sellaisena kuin olet ja sinä siitä. Näin mä olen alkanut tsempata itseäni. Tsemppiä sullekkin.
- Rakkaallenaiselle
Anteeksi kun teen virheitä, en kuitenkaan sillä tavalla kuin moni muu. Me kuulutaan yhteen, molemmat tiedetään se. Rakastan Sinua ja tarvitsen Sua! En osaa elää ilman Sinua. Tuuthan mua vastaan, rakas?? ❤️❤️
- aapee-
En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.
- enolisihalunnutkokeasitä
Jos tää olis mulle niin sanoisin että yksittäinen ihminen ei ole tehnyt mitään vastaavaa mitä suuri määrä ihmisiä teki monen vuoden ajan eri paikoissa. Niiden vuosien aiheuttamat vauriot saattavat "vaatia" yksin olemista että pääsisi tasapainoon.
- Mahdollisuus_
Kerrro nimesi ensimmäinen kirjain ja saat heti vastauksen.
- jokupaska
aapee- kirjoitti:
En ole ruskeahiuksinen M nainen jota ilmeisesti kaipaat, joten nyt ei tullut varsinkaan oikeaan osoitteesseen tuo sinun viestisi.
Mul on paska olo :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255