Ex naapurinpoika ja minä

Hyvää_teki

Pitkän harkinnan jälkeen, päätin kertoa teille tositarninan viime Tammikuulta.


Viime Tammikuussa eräänä maanantai-iltana erään tuttavani poika soitti minulle hieman yllättäen. Poika esitteli itsensä kohteliaasti ja kesti pienen tovin puhelun alussa, ennen kuin tajusin tarkalleen, kuka tuo soittaja oli. Olimme vaimoni kanssa muuttaneet vajaa kaksi vuotta aiemmin pääkaupunkiseudulta Tampereelle, ja soittaja – siis Jani, oli edellisen asuinpaikkamme erään yksinhuoltajaäidin vanhempi lapsi. Pojan lisäksi hänellä oli myös tuolloin n.15-vuotias tytär. Äidin kanssa olimme keskustelleet kahvikupin ja lasillisten ääressä muutamia kertoja, ja pikku siidereissään hän oli tilittänyt mennyttä elämäänsä, niin kuin joskus on tapana synkän päivän päätteeksi, kunhan sopiva kuuntelija vain osuu kohdalle. Vaimollani oli vieläkin läheisemmät välit Janin äidin kanssa. Olivat chattailleet somessa ja soitelleet kuulumisia säännöllisen epäsäännöllisesti vielä Tampereelle muuttomme jälkeenkin. En ollut päivittäin tekemisissä Janin kanssa asuessamme Helsingissä, mutta toki hyvät huomenet ja muut sen sellaiset olin vaihtanut hänen kanssaan tuolloisen taloyhtiömme porraskäytävässä ja piha-alueella. Muutamia kertoja olimme Janin kanssa tavanneet myös taloyhtiömme lenkkisaunavuorolla, jolloin yleensä keskustelimme niitä näitä löylyjen lomassa. Joskus tarinointia jatkui saunan lauteilla jopa tunnin tai pari. Minulle oli jäänyt hänestä mielikuva fiksusta ja sporttisesta teinistä, jolla oli ns. jalat maassa, sekä kirkkaat ja johdonmukaiset tulevaisuudensuunnitelmat.

Itsensä esiteltyään ja pienen alkukeskustelumme jälkeen Jani kysyi, joko hän pian saisi tulla juomaan, ”ne oluet”, jotka olin kieltäytynyt tarjoamasta hänelle lenkkisaunassa tavatessamme, sillä hän oli tuolloin reippaasti alle 18-vuotias. Olin kuulemma luvannut tarjota kyseiset bisset hänelle heti, kun hän olisi täysi-ikäinen. Tuo päivä koittaisi Janin kertoman mukaan tulevana keskiviikkona. Naurahtaen totesin hänelle pitäväni lupaukseni. Kerroin asian sopivan oikein hyvin ja samalla kysäisin koska hän olisi tulossa. Jani vastasi vastakysymyksellä kysyen, mitä tekisimme vaimoni kanssa tulevana viikonloppuna? Kerroin Janille kysyväni asiaa vaimoltani, heti kun hän palaisi lähikaupasta – suunnilleen puolen tunnin kuluttua, ja lupasin soittaa takaisin hänen kännykkäänsä. Koska meillä ei ollut mitään ennalta suunniteltua, vierailu sopi mainiosti, joten soitin runsaan tunnin jälkeen Janille ja toivotin hänet alustavasti tervetulleeksi perjantai-iltana. Hän tulisi kuulemma junalla, ja lupasi ilmoitella tarkemmin, heti liput ostettuaan.

Vaimoni oli kuulemma tiennyt, että Jani saattaisi soittaa minulle täysi-ikäiseksi tultuaan. Hän oli hehkuttanut äidilleen ja siskolleen jo kaksi vuotta, kuinka hänelle on jo luvattu tarjota ensimmäiset kaljat heti 18-vuotissyntymäpäiviensä jälkeen. Toisena- , ehkä jopa painavampana syynä oli Janin tarve saada koko kesän mittainen kesätyöpaikka, jonka suhteen hän arveli minun voivan auttaa häntä kyseisessä asiassa. Vaimoni oli saanut kuulla tämän Janin äidiltä, heidän vaihtaessaan kuulumisia somessa. Janin äiti oli useasti kertonut vaimolleni, poikansa pitävän minua ok-kaverina. Tällaisen kuuleminen tuntui minusta luonnollisesti mukavalta. Kenestäpä ei tuntuisi?

Viikko kului työn merkeissä ja perjantain koittaessa päätin töiden jälkeen käydä kuntosalilla, ennen Janin noutamista Tampereen rautatieasemalta. Sain vielä viestin kännykkääni Janilta, jossa hän kertoi junansa saapumisajan ja kertoi tulevansa asemahalliin, pääovien lähelle. Toivoin, ettei hänen junansa olisi kovinkaan paljoa myöhässä, sillä vaimoni oli lupautunut ylitöihin yövuoroon kahdeksi peräkkäiseksi yöksi, ja hänet piti kuskata työpaikalleen, ennen puolta ilta yhdeksää.

Vihdoin Janin juna Helsingistä saapui, ja pienen tovin kuluttua tapasin Tampereen rautatieaseman pääovien vieressä tutunnäköisen ja hymyilevän nuoren miehen- kaksine laukkuineen. Hän oli muuttunut huomattavasti edukseen sitten viime näkemämme Helsingissä. Onnittelin häntä välittömästi ja kysäisin, miltä täysi-ikäisyys hänestä nyt tuntuu. Jani vastasi naurahtaen, että hänen olonsa ja tuntemuksensa olivat huomattavasti aikuismaisempia, - kypsempiä, kuin kolme päivää taaksepäin, jolloin hän oli vielä alaikäinen. Nauroimme molemmat ja lähdimme kävelemään kohti läheistä parkkihallia, jonne olin jättänyt autoni, tullessani Jania vastaan asemalle. Laukut autoon ja menoksi. Kysyin kotiin ajellessamme Janilta, mitä olutmerkkiä hän joisi, ja sain vastaukseksi hänen olevan oluen suhteen suunnilleen kaikkiruokainen. Olin varannut kolmea eri olutmerkkiä varastoon suunnilleen riittävästi, tai jopa vieläkin enemmän. Tarkoituksemme ei suinkaan ollut vetää mitään viikonlopunmittaista ränniä, mutta toki hyvä oli varautua mahdolliseen janoon. Vaimoni huomautti jo edellisenä päivänä minulle, ettei poikaa todellakaan tarvitse juottaa selälleen, ja ettei oman promillemääränikään tulisi olla puolikasta korkeammalla. Jatkuu alla.......

15

7986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää_teki

      Johtuiko ostamani oluen määrästä, vaimoni ilmoitti jäävänsä nukkumaan työpaikallensa lepotiloihin seuraavaksi päiväksi, sillä hän arveli voimakkaasti, etten olisi aamulla ajokunnossa, ja että tulevana päivänä, eli lauantaina hän ei kuitenkaan saisi nukuttua kotonamme. Olin tietysti olevinani pahoillani, mutta koska vaimoni oli mitä ilmeisimmin osaltaan myötävaikuttanut Janin saapumiseen vieraaksemme, päätin ottaa viikonlopusta irti minkä vain suinkin sain, - toki kohtuuden rajoissa kuitenkin.

      Kotiovellamme asiaan kuului vaimoni halaus kaikkine- ja molemminpuolisine tervetulotoivotuksineen ja kohteliaine small talkeineen. Näytin Janille hänen makuuhuoneensa ja oman WC:nsä. Kiikutin hänelle myös langattoman nettimme käyttäjätunnuksen ja salasanan, sillä huomasin hänellä mukana olevan läppärin. Vaimoni oli varannut ja valmistanut syötävää meille ainakin kahdeksi päiväksi, noin silmämääräisesti äkkiseltään laskien. Myös pöytä oli katettu ja päivällinen oli vallitsevasta kellonajasta johtuen muuttunut illalliseksi. Söimme kolmistaan ja vaimoni tyhjensi syötyämme pöydän ja tämän jälkeen valmistautui töihin lähtöön. Minä puolestani kysyin Janilta, kelpaisiko hänelle perusmallinen sähkösauna oluen kylkiäisinä? Hyvin kelpasi, joten asetin saunan lämpiämään ajastimella, ja näin saisimme kotiin tultuamme mennä suoraan saunaan. Jani lähti mukaamme viemään vaimoani töihin. Halusi kuulemma nähdä Tamperetta. Vaimoni työpaikalle päästyämme, vaimoni ohjeisti hymyillen Jania vahtimaan tekemisiäni ja juomistani. Jani lupasi tehdä vaimoni toivomusten mukaan ja heilutimme hänelle, hänen kävellessä sisälle työpaikkansa ovesta. Läpsäytimme Janin kanssa ylävitosen, sillä nyt mikään ei estäisi meiltä perisuomalaista sauna-olut-makkara-äijäiltaa.

      Kotiin saavuttuamme menimme kumpikin omiin makuuhuoneisimme riisu'utumaan, jonka jälkeen suoraan jääkaapin kautta saunaan. Olin ladannut muutaman puolen litran tölkin pakastimeemme, jo ennen päivällistä, joten meillä oli aloitusjuomiksi todella superhuurteiset oluet. Elämä hymyili ja me myös. Jani oli pitkänhuiskea, hoikka- ja tietyllä tapaa urheilullinen nuori kaveri. Hänen kropassaan oli lihaksia juuri sopivassa suhteessa. Käytökseltään ja jutuiltaan Jani oli ok, eli tuli ilmeisesti hyvin toimeen kaikkien kanssa, niin halutessaan. Meillä kemiat toimivat, niin kuin olivat toimineet jo Helsingissä asuessamme. Saunan lauteilla juttu luisti ja keskustelimme asiaa ja asian vierestä. Muistelimme menneitä ja kahden ensimmäisen oluen yhteydessä Jani kertoi itsestään ja perheestään asioita, joita en tiennyt aiemmin. Hänen menneisyytensä ei ollut niin hyvä, kuin olin kuvitellut aiemmin. Vanhempiensa toilailut ja avioero, pettymyksiä ihmissuhteissa, eli lyhytkestoisia ja ilmeisen ongelmallisia parisuhteita tuolloisten tyttöystävien kanssa ja sokerina pohjalla, hänen kaveripiirinsä ajautuminen kohti aineiden käyttöä. Viimeksi mainittu oli kuulemma se syy, miksi Jani ei halunnut juhlia 18. syntymäpäiväänsä kaveriensa kanssa. Aineet ja niiden käyttö eivät kuuluneet Janin elämään. Hän oli vältellyt heitä jo jonkin aikaa, aina viime vuoden loppupuoliskolta lähtien.

      Yritin piristää poikaa ja kehuin häntä ja hänen linjauksiaan elämästä ja sen arvoista. Huomasin Janin kasvoilta, että hän oli jotenkin helpottunut, saadessaan sympatiaa ja vastakaikua kertomukselleen ja mielipiteilleen. Käväisimme polttamassa tupakat ulkosalla, ja tunsimme, kuinka pohjolan tammikuu tunkeutui kaikessa kylmyydessään suoraan luihin ja ytimiin. Tupakat poltettuamme, palasimme kiireesti saunaan, ja hain meille pakastimesta vielä yhdet extrahuurteiset. Lauteilla jälleen istuskellessamme, keskustelumme ajautui seksiin. Jani alusti keskusteluamme, valitellen onnettomia ja vähäisiä kokemuksiaan seksistä. Päätin olla kehuskelematta omista seksikokemuksistani silloin, kun olin hänen ikäisensä ja hieman nuorempi. Jani kysyi minulta ilmeisesti kolmosoluen rohkaisemana, olinko koskaan runkannut? Vastasin täysin rehellisesti hänelle, ja kerroin tehneeni sitä ajoittain oikeastaan koko elämäni ajan, siis teinistä nykypäivään. Perustelin asian lyhyesti niin, ettei nuoruudessani aina ollut pillua tarjolla ja avioelämässäni olen monesti kokenut oman käden helpommaksi paineiden laukaisuksi, kuin vonkaamisen vaikkapa päätäsärkevältä vaimoltani. Kulli kouraan ja korkeuksiin – kiteytin hänen kysymänsä asian. Jani hymyili minulle lämpimästi ja tuntui ilmeisen miellyttävän vastaukseni jälkeen yhä välittömämmältä minun suhteeni. Aivan kuin hän olisi saanut juuri sen vastauksen, jonka halusikin kuulla. Katsoessani häntä, huomasin Janin kullin olevan lähes täydessä seisokissa. Eikä aivan pieni kalu ollutkaan. Äkkiä arvioituna 17-18 senttinen aikuisen miehen kyrpä, todellinen naisten unelma, ja vieläpä nuoressa & komeassa kropassa. Huomautin leikkimielisesti Janille, kuinka hänen nahkanekkunsa kaipaisi oman käden käsittelyä, ja Jani yritti painaa hieman nolostuneena jäykistynyttä melaansa piiloon jalkojensa väliin. Jatkuu...

      • Hyvää_teki

        Toppuuttelin Jania ja totesin, ettei hänen tarvitse nolostua, tai hävetä asiaa. Vastaavaa on tapahtunut minullekin joskus. Kehoitin häntä ihan vakavalla naamalla vetäisemään löysät pois, eli runkaamaan lastin, jotta saisimme jälleen keskittyä jutusteluun. Jani hölmistyi hieman, mutta kysyi silti, missä voisi sen tehdä. Tarjouduin menemään ulos tupakalle, jotta hän voisi rauhassa runkata paineensa pois, mutta Jani toppuutteli minua ja kertoi, ettei siihen olisi tarvetta. Lyhyen hiljaisuuden jälkeen jatkoimme keskustelua. Aiheeksi valikoitui aluksi minun työni ja siihen liittyen Janin kesätyömahdollisuudet. Jonkin aikaa edellä mainitusta aiheesta keskusteltuamme, juttu kääntyi Janin taholta jälleen seksiin. Eipä aikaakaan, kun hänellä jälleen seisoi komeasti. Naurahdin ja totesin Janille ”pikkuveitikan” jälleen heränneen, ja olin jo nousemassa lauteilta, kun Jani tarrasi käteeni ja pyysi istumaan. Hän painoi miehekkyyttään piiloon jalkojensa väliin oikealla kädellään ja taisipa poika hieman kirotakin, ilmeisen häpeissään stondiksestaan.
        Jani pyysi hieman nolostuneena, että jäisin saunaan, ja hetken aikaa vakuuteltuani, että hänen seisokkinsa ja sen hoitaminen oman käden kautta olisi minulle ihan ok ja kaikin puolin ymmärrettävää, hän tarttui elimeensä ja alkoi hitaasti vedellä edes takaisin. En aivan tarkkaan vieläkään osaa sanoa, mikä minut sai kiihottumaan tuosta näystä, mutta hetkisen kuluttua Jani huomautti pirullinen virne kasvoillaan, kuinka kyrpäni oli jäykistynyt mittoihinsa. Aistin jonkinmoista pikkutuhmaa vahingoniloa hänen huomautuksestaan ja kieltämättä tilanne oli minulle hieman hankala, eli kiusallinen ja vähintäänkin ainutkertainen. En koskaan aiemmin ole ollut saunan lauteilla kyrpä jäykkänä kenenkään miespuolisen kanssa. 18-vuotias pojankloppi ilkkui nyt vuorostaan 51-vuotiaalle äijälle siitä, kuinka minun tulisi ottaa kullini omaan käsittelyyn ja runkata paineeni pois. Päätin vastata haasteeseen ja tartuin kaluuni todella jämäkästi ja näytin pojalle mallia siitä, kuinka runkataan. Siinä sitä olitiin kaksistaan, kyrvät kourassa, testosteronin tuoksuessa ja matkalla johonkin täysin tuntemattomaan. Jonkin aikaa sooloina runkattuamme, Jani ehdotti että vaihtaisimme käsiä: - Hän runkkaisi minua ja minä häntä. Olin niin kiiman vallassa, että olisin suostunut mihin tahansa. Vastasin myöntävästi ja samalla Jani irroitti kätensä omasta kalustaan ja tarrautui kulliini kiinni. Tein saman toisinpäin, eli otin tukevan otteen hänen kyrvästään ja aloin runkkaamaan sitä kaikin käytettävissäni olevin taidoin. Poika voihki ja ulisi kiitettävästi nautintonsa kourissa ja samalla sain itse tuntea vieraan-, ehkä kuitenkin vielä hieman aran ja varovaisen käden kyrpäni varressa. Vähitellen hänen rohkeutensa lisääntyi ja oma hengitykseni kiihtyi, jolloin Jani sai edelleen lisää varmuutta ja itseluottamusta runkkaamiseeni. Tuntui todella hyvältä, kun hän veti tiukkoja ja rauhallisia edes-takaisin liikkeitä pitkin kovan kaluni vartta. Mahani pohjassa kouraisi useammankin kerran, kun tuo nuori komistus runkkasi melaani, samalla nauttien omasta runkkaamisestani hänen kalullaan.

        Koska kumpikaan meistä ei ollut vielä lauennut, ehdotin, että siirtyisimme pois löylyistä ja jatkaisimme sessiotamme pesuhuoneen pitällä saunapenkillä. Janille tämä sopi ja niin asetuimmekin pesuhuoneen penkille jatkamaan toistemme tyydyttämistä. Muutaman minuutin jälkeen, ehdotin janille jotakin uutta. Kääntyisimme 69-asentoon ja runkkauksen lisäksi, imisimme toistemme kyrpiä samalla runkaten toisiamme. Eipä tarvinnut kahta kertaa kysyä pojalta. Myöntävä vastaus tuli kuin tykin putkesta. Asetuin pesuhuoneen pitkälle penkille selin makaamaan ja Jani kurottautui päälleni vastakkaiseen suuntaan kääntyneenä. Siinä sitä lutkutettiin oikein olan takaa ja antaumuksella toistemme valtikoita. Tunne ja tunnelma oli epätodellinen ja erittäin kiimainen. Tällaista ei oikeastaan koskaan minun maailmassani saisi tapahtua, mutta vallitsevasta ylihekumallisesta tilanteesta irrottautuminen oli mahdotonta, - jopa vastenmielistä. Olimme Janin kanssa menneet kaikkien rajojen yli, eli meistä kumpikin nautiskeli touhuiluistamme, eikä meillä ollut pienintäkään aikomusta, tai edes halua lopettaa. Päinvastoin! Halusimme yhä vain lisää. Ilmeisesti Jani nautti nyt kokemastaan aivan täysillä, sillä hänen hengityksensä kiihtyi kiihtymistään ja lyhyen tehohoitoni jälkeen Jani todella laukesi äänekkäästi kouristellen. Hän roiski täristen suuni täyteen spermaa. Sitä vain tuli ja tuli. Sain sylkäistyä osan pois, mutta osan jouduin nielemään. Jani lysähti päälleni makaamaan ja tunsin yhä hänen vapinansa. Poika oli mitä ilmeisimmin saanut kelvollisen orgasmin – ajattelin hiljaa mielessäni ja pidättelin samalla omaa tulemistani. Saamansa orgasmin johdosta, Jani keskeytti kullini imemisen juuri ennen kuin olisin lauennut. Jatkuu.....


      • Hyvää_teki

        Tämä luonnollisesti harmitti minua hieman, mutta toisaalta tiesin kuinka pidennetty- & tauotettu seksi takaisi minulle seuraavassa erässä vieläkin suuremman nautinnon.

        Jani kohottautui päältäni ja nousin istumaan pesuhuoneen penkille. Hän hymyili minulle ja kiitti, yhä edelleen hieman puuskuttaen. Poika ei mitä ilmeisimmin ollut vielä täysin tasaantunut saamastaan orgasmista. Hän istahti viereeni ja läpsäisi minua kevyesti:

        ”Kohta otetaan uusiksi, vai kuinka?” - hän tokaisi minulle, tyytyväinen virne kasvoillaan.
        ”Mikä ettei” - vastasin hänelle huokaisten, ja kerroin käyväni ulkona tupakalla ja hieman jäähdyttelemässä.

        Nappasin pyyhkeeni naulasta ja kietaisin sen lantiolleni. Kullini seisoi yhä, ja tämä näkyi selvästi pyyhkeeni alta. Jani tuli ulos kanssani ja pyysi saada savuketta. Tarjosin sen hänelle, ja polttelimme yhdessä aina välillä toisillemme hymyillen.

        Palasimme takaisin saunaan ja lämmittelyn lomassa jatkoimme keskustelua. Jani avautui minulle nyt hieman syvällisemmin omista seksikokemuksistaan ja mieltymyksistään. Kertomansa mukaan hän ei ollut-, eikä edes halunnut olla homo. Naiset kiinnostivat yhä häntä, mutta muutamat viime vuosien raskaat pettymykset juuri naisten, tai oikeammin: Tyttöjen suhteen, olivat muokanneet tuon nuoren miehen seksuaalista identiteettiä. Jani kertoi minulle, kuinka hänellä oli ollut yksi miellyttävä seksikokemus oman ikäisensä pojan kanssa noin kolme vuotta taaksepäin. Tämä ajoittui suunnilleen samoihin aikoihin, hun hän alkoi käydä lenkkisaunassa Helsingissä asuessani. Tuon poikien välisen seksikokemuksensa hän oli hankkinut sen jälkeen kun hänen silloinen tyttöystävänsä oli pettänyt häntä parikin eri kertaa, erään Janin kaverin kanssa. Janin teinisuhde päättyi kuulemma siihen paikkaan ja hän otti ns. aikalisän tyttöihin. Hän kertoi minulle, kuinka hänen ensimmäinen ja ainoa m2m-seksisessionsa oli sinällään hieno ja mutkaton kokemus. He olivat eräänä iltana kaverinsa kanssa saaneet idean harrastaa kokeilumielessä poikaseksiä keskenään kaverinsa kotona, kun tämän vanhemmat olivat olleet yötä poissa kotoa. He olivat päättäneet runkata yhdessä, ja olivat lopuksi päätyneet suihinottoihin toisiltaan. Kaikki oli tapahtunut suunnilleen samalla tavalla, kuin mitä Janin ja minun välillä äsken tapahtui, mutta tuolloin he eivät kaverinsa kanssa olleet saunassa. Kuluneen yön jälkeen asiaan ei kuitenkaan enää oltu palattu, sillä molemmat totesivat ettei homma voisi toimia. Jani lisäsi kertomaansa, kuinka kokemus sinällään oli ollut hyvin nautinnollinen ja huomattavasti vapautuneempi ja suoraviivaisempi, kuin hänen muutamat seksikokemuksensa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Jani kertoi tämän tapahtuneen extempore ns. ”runkataanko tässä ja nyt – joo – otatko suihin – aah – kiitti ja moi” - kaavalla, eli simppeliä paineidenpoistoa, ilman parisuhdepohjustuksia ja turhia kohteliaisuuksia. Tuo ajatusmalli Janin kertomana, sai minut nauramaan, mutta samalla minun oli myönnettävä, että noinhan se saattaa jopa toimia. Erään elämän perustarpeen tyydyttäminen tehdään hyvin yksinkertaisella tavalla ja ilman turhaa valikointia.

        Jani kertoi oma-aloitteisesti aloittaneensa lenkkisaunassa käynnin sen jälkeen, kun hän huomasi minun käyvän siellä iltalenkkien jälkeen. Hän oli omien sanojensa mukaan halunnut aikuisen miehen ja teinipojan välistä keskustelua ja samalla silmäillä ja vertailla meitä varsin intiimissä ympäristössä. Olin luonnollisesti hieman hämilläni, sillä en tiennyt oliko Jani jo tuolloin katsellut ja tutkaillut minua potentiaalisena seksikumppanikanditaattina? Hän kertoi kuinka oli tuolloin muutaman kerran katsellut minua saunan pesuhuoneessa, suihkuun pääsyä odottaessaan, ja samalla huomannut minulla olleen lievän seisokin. Koska saunassa oli tuolloin ollut eräs kolmas osapuoli, eli naapurirappukäytävän pikkupoika isänsä kanssa, ei Jani voinut edes yrittää mitään muuta kuin katselua. Tämän kiusallisen tilanteen hän oli kokenut omaksi tappiokseen. Kroppani oli kuulemma erittäin ok ja puoliksi seisova kaluni oli saanut hänet kiinnostumaan minusta fyysisesti. Osan tuosta selityksestä hyväksyin, sillä vaikka en olekaan mikään adonis – sanan varsinaisessa merkityksessä, ei minussa iästäni huolimatta ole yhä edelleenkään läskiä. Kroppani on normaali keski-ikäisen miehen hyvin hoidettu ja kiinteä kroppa, eli täytän ulkoisesti miehen mitat...aivan kaikessa. Rehellisesti on kuitenkin todettava, kuinka kroppani ylläpito ja läskittömyys vaativat muutamana päivänä viikossa ihan oikeata liikuntaa ja kuntoilua.

        Otimme vielä lyhyet löylyt, jonka jälkeen menimme vuorollamme suihkuun. Lyhyt kuivattelu pesuhuoneessa ja tämän jälkeen pyyhkeet lantioillamme pois saunasta. Juotuamme vielä yhdet pienet bisset, päätimme pitää pienen breikin oluesta ja mietimme mitä seuraavaksi. Lyhyen pohdiskelun jälkeen Jani ehdotti menemistä hänen makuuhuoneeseensa jatkamaan siitä, mihin jäimme saunassa. Hän meni vuoteellensa makaamaan, minun jäädessä oviaukkoon seisomaan. Olin yhä hieman hämilläni,...jätkuu..


      • Hyvää_teki

        Olin yhä hieman hämilläni, sillä en uskonut, että Jani olisi halunnut tosissaan uutta seksisessiota kanssani. Kysyin ovensuusta, mitä hän oikeastaan haluaisi minusta?

        ”Jos nyt alkuun saisin sun munaa oikein huolella, niin katsotaan sen jälkeen, mitä seuraavaksi haluan” - hän vastasi pilke silmäkulmassaan ja hymyili.

        ”Niin ja älä huoli...mä en voi tulla paksuksi...vaikka en syökään pillereitä” - hän nauraa räkätti ja viittoi mua tulemaan sängylleen.

        Kyseessä ei ollut mikään pila, sillä Janin kulli oli jälleen niin komeasti jäykkänä ja mitoissaan, ettei pojan haluista voinut erehtyä. Tässä kohtaa myös minulla jälleen seisoi ja todella jämäkästi. Enää minua ei tarvinnut suostutella. Olin päättänyt mennä juuri niin pitkälle kuin olisi tarvis. Kysyin Janilta miten hän haluaisi nautiskella vaatimattomasta melastani, johon hän heitti vastakysymyksenä, jotta saisiko hän sen voideltuna anukseensa, sillä halusi kokeilla, miltä aikamiehen kyrpä tuntuisi hänen sisällään. Jani kaivoi laukustaan ostamansa liukuvoidetuubin ja alkoi sivellä sitä kulliini. Käänsin Janin makuulle selälleen ja laitoin yhden tyynyn hänen ristiselkänsä alle. Vaistomaisesti hän nosti jalkojaan hieman ylemmäksi. Minä puolestani otin liukkaria oikean käden sormiini ja aloin raottaa ja voidella Janin persettä. Kysyin siinä touhuillessani, oliko Janilla aiempaa kokemusta siitä mitä kohta tulisi tapahtumaan, ja hän kertoi salaa joskus kokeilleensa äitinsä pienehköä dildoa. Hämmästyksekseen hän oli pitänyt siitä, vaikka kuulemma kipeää oli silikonijorma tehnyt. Hinkatessaan liukkaria kulliini se turposi entisestään ja oli nyt niin juhlakunnossa, että verisuonet näkyivät kohollaan koko kyrvässäni. Tämä sai Janin entistä innokkaammaksi. Sain sormeiltua Janin anusta hieman avoimemmaksi, vaikka poika hieman jännittikin. Onneksi hänellä oli kuitenkin aitoa halua jatkaa, sillä nyt minun teki oikeasti mieli panna häntä. Aloitin puristamalla terskaani niin pieneksi kuin vain mahdollista ja samalla ohjaskin kullini Janin ryppyreiälle. Painoin supistuneen terskani nopeasti Janin hieman venytettyyn anukseen ja aloin hitaasti työntää kaluani syvemmälle. Jani puhisi ja puuskutti sekä jarrutteli työntöliikkeitäni aina kun hän tunsi, ettei kestäisi enempää. Vähitellen kivun hälvetessä hänen oli kuitenin helpompi antaa periksi ja sain painettua kullini täysin hänen sisäänsä. Nyt aloitin varoen hänen panemisensa ja kerroin samalla kuinka laskisin koko lastini hänen sisälleen. Jani runkkasi omaa kaluansa samalla, kun panin häntä lähetyssaarnaaja-asennossa tahtiani kiihdyttäen. Jani nautti aivan täysillä, sillä hänen hengityksensä rytmi kiihtyi samalla kun hän runkkasi kaluaan yhä kovemmin. Seuraavaksi muutin asentoani niin, että hieman ylöspäin käyrän kullini pää, eli terska osui hänen eturauhasensa tietämille. Siirsin Janin alle asettamaani tyynyä niin, että sain hänen perseensä vielä enemmän koholleen. Nostin Janin jalat hartioilleni ja nyt minua ei pidätellyt enää mikään. Jani oli kiimasta aivan sekaisin ja tarttui minua pakaroista vetäen kulliani yhäs syvemmälle. Hän mumisi kovaäänisesti jotakin mistä en saanut selvää. Keskityin panemisessani Janin eturauhasen hierontaan kyrvälläni, eikä aikaakaan kun hän laukesi karjaisun kera. Ensimmäiset kaksi ruiskausta hän ampui omiin kasvoihinsa, seuraavien lentäessä hänen rinnalleen ja litteälle mahalleen. Jatkoin hänen panemistaan ja poika sopersi täydessä huumassa jotakin samalla kun hänen kyrpänsä pumppasi yhä lisää spermaa. Tuo kaikki oli minulle liikaa, enkä pystynyt pidättelemään enää itseäni. Viimeisillä työnnöilläni painoin niin pohjaan asti kuin ikinä oli mahdollista ja ruiskutin mällini syvälle Janin kireään anukseen. Annoin mennä viimeiseen asti, Janin yhä vetäessä minua pakaroistani itseänsä vasten samalla voimakkaasti äännähdellen. Viimeisten spermatippojen lentäessä Janin uumeniin, jäin voimattomana makaamaan hänen päälleen, josta hetken kuluttua kiepsahdin hänen viereensä. Makasimme jonkin aikaa selällämme, aina välillä toisiamme katsoen ja nauraen. Hiljalleen hengityksemme tasaantui ja orgasmiemme aiheuttama vapina kaikkosi. Olimme kirjaimellisesti panneet itsemme lähes hengiltä. Vielä jonkin aikaa loikoilimme Janin sängyllä, kunnes ehdotin nukkumista, sillä olimme jo hyvän matkaa seuraavan vuorokauden puolella. Janille tämä tuntui sopivan, sillä omien sanojensa mukaan hänet oli nussittu tajuttomaksi. Käväisimme kumpikin vielä suihkussa ja nyt katselin Jania jo aivan eri tavalla, kuin mitä olin katsonut häntä aiemmin. Hän oli ollut minulle uskomattoman hyvä pano. Toivotin hänelle hyvät yöt ja menin nukkumaan omaan makuuhuoneeseemme. Minun ei tarvinnut odotella unta. Nukahdin lähes välittömästi.

        Tälle tarinalle on todellisuudessa tullut jatkoa pitkin kevättä ja alkanutta kesää. Yritän saada ne kirjoitetuksi juuri alkaneen kesälomani aikana.


      • Joskus-kirjoitellut
        Hyvää_teki kirjoitti:

        Olin yhä hieman hämilläni, sillä en uskonut, että Jani olisi halunnut tosissaan uutta seksisessiota kanssani. Kysyin ovensuusta, mitä hän oikeastaan haluaisi minusta?

        ”Jos nyt alkuun saisin sun munaa oikein huolella, niin katsotaan sen jälkeen, mitä seuraavaksi haluan” - hän vastasi pilke silmäkulmassaan ja hymyili.

        ”Niin ja älä huoli...mä en voi tulla paksuksi...vaikka en syökään pillereitä” - hän nauraa räkätti ja viittoi mua tulemaan sängylleen.

        Kyseessä ei ollut mikään pila, sillä Janin kulli oli jälleen niin komeasti jäykkänä ja mitoissaan, ettei pojan haluista voinut erehtyä. Tässä kohtaa myös minulla jälleen seisoi ja todella jämäkästi. Enää minua ei tarvinnut suostutella. Olin päättänyt mennä juuri niin pitkälle kuin olisi tarvis. Kysyin Janilta miten hän haluaisi nautiskella vaatimattomasta melastani, johon hän heitti vastakysymyksenä, jotta saisiko hän sen voideltuna anukseensa, sillä halusi kokeilla, miltä aikamiehen kyrpä tuntuisi hänen sisällään. Jani kaivoi laukustaan ostamansa liukuvoidetuubin ja alkoi sivellä sitä kulliini. Käänsin Janin makuulle selälleen ja laitoin yhden tyynyn hänen ristiselkänsä alle. Vaistomaisesti hän nosti jalkojaan hieman ylemmäksi. Minä puolestani otin liukkaria oikean käden sormiini ja aloin raottaa ja voidella Janin persettä. Kysyin siinä touhuillessani, oliko Janilla aiempaa kokemusta siitä mitä kohta tulisi tapahtumaan, ja hän kertoi salaa joskus kokeilleensa äitinsä pienehköä dildoa. Hämmästyksekseen hän oli pitänyt siitä, vaikka kuulemma kipeää oli silikonijorma tehnyt. Hinkatessaan liukkaria kulliini se turposi entisestään ja oli nyt niin juhlakunnossa, että verisuonet näkyivät kohollaan koko kyrvässäni. Tämä sai Janin entistä innokkaammaksi. Sain sormeiltua Janin anusta hieman avoimemmaksi, vaikka poika hieman jännittikin. Onneksi hänellä oli kuitenkin aitoa halua jatkaa, sillä nyt minun teki oikeasti mieli panna häntä. Aloitin puristamalla terskaani niin pieneksi kuin vain mahdollista ja samalla ohjaskin kullini Janin ryppyreiälle. Painoin supistuneen terskani nopeasti Janin hieman venytettyyn anukseen ja aloin hitaasti työntää kaluani syvemmälle. Jani puhisi ja puuskutti sekä jarrutteli työntöliikkeitäni aina kun hän tunsi, ettei kestäisi enempää. Vähitellen kivun hälvetessä hänen oli kuitenin helpompi antaa periksi ja sain painettua kullini täysin hänen sisäänsä. Nyt aloitin varoen hänen panemisensa ja kerroin samalla kuinka laskisin koko lastini hänen sisälleen. Jani runkkasi omaa kaluansa samalla, kun panin häntä lähetyssaarnaaja-asennossa tahtiani kiihdyttäen. Jani nautti aivan täysillä, sillä hänen hengityksensä rytmi kiihtyi samalla kun hän runkkasi kaluaan yhä kovemmin. Seuraavaksi muutin asentoani niin, että hieman ylöspäin käyrän kullini pää, eli terska osui hänen eturauhasensa tietämille. Siirsin Janin alle asettamaani tyynyä niin, että sain hänen perseensä vielä enemmän koholleen. Nostin Janin jalat hartioilleni ja nyt minua ei pidätellyt enää mikään. Jani oli kiimasta aivan sekaisin ja tarttui minua pakaroista vetäen kulliani yhäs syvemmälle. Hän mumisi kovaäänisesti jotakin mistä en saanut selvää. Keskityin panemisessani Janin eturauhasen hierontaan kyrvälläni, eikä aikaakaan kun hän laukesi karjaisun kera. Ensimmäiset kaksi ruiskausta hän ampui omiin kasvoihinsa, seuraavien lentäessä hänen rinnalleen ja litteälle mahalleen. Jatkoin hänen panemistaan ja poika sopersi täydessä huumassa jotakin samalla kun hänen kyrpänsä pumppasi yhä lisää spermaa. Tuo kaikki oli minulle liikaa, enkä pystynyt pidättelemään enää itseäni. Viimeisillä työnnöilläni painoin niin pohjaan asti kuin ikinä oli mahdollista ja ruiskutin mällini syvälle Janin kireään anukseen. Annoin mennä viimeiseen asti, Janin yhä vetäessä minua pakaroistani itseänsä vasten samalla voimakkaasti äännähdellen. Viimeisten spermatippojen lentäessä Janin uumeniin, jäin voimattomana makaamaan hänen päälleen, josta hetken kuluttua kiepsahdin hänen viereensä. Makasimme jonkin aikaa selällämme, aina välillä toisiamme katsoen ja nauraen. Hiljalleen hengityksemme tasaantui ja orgasmiemme aiheuttama vapina kaikkosi. Olimme kirjaimellisesti panneet itsemme lähes hengiltä. Vielä jonkin aikaa loikoilimme Janin sängyllä, kunnes ehdotin nukkumista, sillä olimme jo hyvän matkaa seuraavan vuorokauden puolella. Janille tämä tuntui sopivan, sillä omien sanojensa mukaan hänet oli nussittu tajuttomaksi. Käväisimme kumpikin vielä suihkussa ja nyt katselin Jania jo aivan eri tavalla, kuin mitä olin katsonut häntä aiemmin. Hän oli ollut minulle uskomattoman hyvä pano. Toivotin hänelle hyvät yöt ja menin nukkumaan omaan makuuhuoneeseemme. Minun ei tarvinnut odotella unta. Nukahdin lähes välittömästi.

        Tälle tarinalle on todellisuudessa tullut jatkoa pitkin kevättä ja alkanutta kesää. Yritän saada ne kirjoitetuksi juuri alkaneen kesälomani aikana.

        Hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoisesti. Kirjoita ihmeessä lisää. Tänne ei liikaa ole tullut uusia tekstejä.
        Peukkua sulle.


      • marjukka41

    • Tykkäänkovasti2

      Kirjota ihmeessä äkkiä!
      Todella kiihottavaa luettavaa!

    • Wihtori100

      Paras lukemani tarina . Kirjoita ihmeessä lisää !! Kerronta parasta A-luokkaa. Hienoa.

    • Hyvin kerrottu...lisää vaan

    • matti_1977

      Upeaa kerrontaa! Kirjoita ihmeessä lisää kokemuksistasi. On hienoa lukea oikeita syvällisiä kokemuksia.

    • seksiä_se_on_vaan

      Lisää Tätä! Kerrankin joku tilittää oikeaa elämäänsä seksin suhteen. Olet hieno mies! Kirjoita lisää - meidän kaikkien iloksi.

    • Jiijii

      Hyvin kirjoitettu ja kiihottava tarina. Vaikkakin itseä enemmän nappaa samanlainen varattu normaali suunnilleen samanikäinen ukm 40-50 välillä.

    • Kiitos, kun kirjoitit! Sä oot selkeesti ollut tärkeä kaveri (ja oot edelleen(?)) tuolle nuorelle kundille.

    • samuli2

      Hieno kertomus / tarina, kiitos. Miten jatko?

    • äijäpanoja

      Helsvetti, mutta jo oli hienoa kerrontaa. Mikäli tarina on tosi...vaikka vain edes puoliksi, niin tätä lisää! Kunnon M2M-seksiä,-ilman turhaa neitimäisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe