Onkohan joku vienyt ilkeyksissään Unto Eräharjun jätesäkin muovinkeräyspisteen viereen? Eläimet ovat kovasti levitelleet jätesäkillisen sekajätettä ja papereita, joissa kyseinen nimi komeilee.
Roskia K-Kaupan pisteellä
6
646
Vastaukset
- Insinöörinaivot
Kyllä noita untoja riittää.Kun ei saa millään mahtumaan,jätetään sitten viereen.
Saatanan vasenkätistä porukaa.Pahviaivot ei sen vertaa sano.että iso pahvilaatikko,kannattaa
edes nähän pilkkoa,jotta olisi edes pienet edellytykseet,saada se mahtumaan paalaajaan.
Sitä tukkimatta.Mutta se on jonkun pahviaivoille aiva liian vaikea työ.- Vaionkosittenkin
Niinpä ja jos tavara on niin iso, esim. lasinen valaisinkupu, hiiligrilli, remonttireiskan saavit ym törkyä, niin ne kuuluu viedä rouskikseen eikä paperinkeräys pisteisiin, sitten jos ei pahvilaatikko mahdu aukosta niin sen voi sotkua rikki ja sitten ei muuta kuin aukosta sisään, simsalabim. Ei voi olla niin vaikeeta ???!!!
- järkijättänytsukupolven
Niin oli sotkuttu ,ja sitten olikin puristin jumissa,ei oo sullakaan homma ihan handussa.
- enminämuttanemuuuut
Ei ollut laatikkoa rullattu, ihan ehjä paffelooda oli. Hittolainen mitä urpoja Paimiolaiset on.
- käynytkin
Liedossa.
- haloopahvipuristin
Varsinainen järjenjättiläinen.Mitä helvettiä,sun Liedot tähän liittyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1015467
- 2664708
- 484632
- 653352
- 502748
- 562409
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234