englanti-panama

kyllätynyt

Ei voi olla kommentoimatta tätä ylen selostajaa joka yksipuolisesti selosti englanti -panama peliä kun peliä kuunteli niin tuli mieleen jääkiekon sm-liiga selostavat nämä nelosen toimittajat jotka eivät anna mitään arvoa muille vaan omille suosikeille erityisesti englannin 2 maalia olivat selviä paitsioita tekivät englantilaiset mitä tahansa kentällä niin tämä selostaja puolueelisesti totesi että ei mitään sääntöjen vastaisuutta ole tapahtunut. miten vero maksajien televisiossa voi olla tämän laisia selostajia jotka korostavat omia mieltymyksiä huomaamatta, pelin alussa jo huomasi missä mennään. eikö selostajien kuulu olla edes vähän tasapuolisia varsinkin kun veron maksajat maksavat palkan, mitähän tähän sanoisi tasa arvo valtuutettu.

0

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Töistä lomautettu Jasmiina äimän käkenä Big Brother -voitosta - 30 000 euroa rikkaampana kotiin!

Hämmentynyt Jasmiina voitti kireässä kisassa Big Brother Suomi -realityn. Jasmiina sai äänistä 50,1% ja Aki 49,9%. Voittiko mielestäsi oikea kisaaja?
        Big Brother
        189
        8014
      2. Esko Eerikäinen tuo kolumbialaisen äitinsä tv:seen: Pieni Esko tuli vain 10-vuotiaana yksin Suomeen

Tiesitkö, että pieni Esko lähetettiin Kolumbian vaaroista yksin vain 10-vuotiaana Suomeen? Lähtiessään Kolumbiasta Esko sai äidiltään muistoksi yhden
        Kotimaiset julkkisjuorut
        80
        6038
      3. Some liekeissä! Mikko Leppilampi jättää TTK:n - Kollegat ylistävät: "Huikea ja uniikki", "The best"

Mikko Leppilampi teki kyllä huikean uran Tanssii Tähtien Kanssa -juontajana, yhteensä 10 kautta. Mitä luulet, kuka mahtaa astua Leppilammen saappaisii
        Kotimaiset julkkisjuorut
        58
        3245
      4. Onnea Tanssii Tähtien Kanssa -kisan voitosta, Ernest Lawson!

TTK:n voitti pystymetsästä tanssiparketille tullut Ernest Lawson ja Anniina-ope. Valitsiko kansa oikein ja voittiko oikea pari, mitä mieltä olet? ht
        Suomalaiset julkkikset
        68
        2136
      5. Onko Saramon Pekka Kiira Korven nyksä?

Eikös Saramo lopettanut, Kiirahan sanoi, että ei ole urheilija ENÄÄ, voi olla entinen!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        9
        2089
      6. Pikkaraisen ulosanti instassa

Onko sillä kaikki kotona yläkerrassa... Miten lapsellisia kommentteja sillä on insta kuvissa. Laitan auringon nukkumaan. Mennään ostamaan kaunoluisti
        Kotimaiset julkkisjuorut
        256
        1476
      7. Kyllä noita sun silmiä

kattelis mielellään.
        Ikävä
        54
        1195
      8. Tässä täytyy olla jotakin erikoista

En voi ymmärtää muuten, miksi niin koukutat minua, ja minun kokemukseni on, että me kohtaamme jollakin syvällisemmällä tasolla. Eikä tunne muutu eikä
        Ikävä
        72
        1192
      9. Olen rakastunut suhun

Joten kerro miten mun pitää toimia, että saan sun tunteet selville ilman kiusaantunutta ilmapiiriä? 💘
        Ikävä
        63
        1186
      10. En vain pääse sinusta irti

Alussa yritin, yritin tosissani, mutta se kesti vain n. kuukauden, ja palasi vanhoille uomilleen. Olen pahoillani nainen. Olet linnoittautunut sydämee
        Ikävä
        68
        1094
      Aihe