Haluaisin metsäretkille SIpoo/Porvoo mukavaa noin kuusikymppisestä miehestä. Myös polkupyörällä tai autolla meno metsään onnistuu. Ja plussaa on jos mustikoiden kerääminen onnistuu! Uinti. Myös veneretket saaristoon kiinnostavat mukavassa seurassa.
Päiväseuraa vailla, ja metsäkävelyt ihan parasta.
Päiväretkille metron varrelta
4
175
Vastaukset
- haluatkopatukkaa
Oletko itse mies vai nainen, täällä tuntuu samaa sukupuolta olevat hakevan pääsääntöisesti seuraa toisistaan seksin merkeissä.
- Metsäretket
No, voihan sentään.
Täälläkin vain noita vastaajia.
Olen noin kuuskymppinen nainen ja tykkään kulkea metsässä ja kerätä marjoja. Ja välillä vain kulkea metsässä. - pridekulkueessakäynyt
Metsäretket kirjoitti:
No, voihan sentään.
Täälläkin vain noita vastaajia.
Olen noin kuuskymppinen nainen ja tykkään kulkea metsässä ja kerätä marjoja. Ja välillä vain kulkea metsässä.Äh pieleen meni, minä jo luulin saavani seuraa.
- Metsäretket
No, minä sentään pääsin metsään ja mustikoitakin löysin!
Eipä sitä tunnetta voi toisille siirtää; mutta upeaa kun pääsee luontoon ja kuulee metsän huminan ja mikä ihana tuoksu! Metsäntuoksu on ihan parhaimmillaan näin heinäkuussa. Mustikoita löytyi Sipoonkorvesta, mutta ei yhtään retkiseuraa!
En murehdi seuran puutetta, mutta olisihan se ollut mukava jakaa hieno kokemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379