Haluaisin metsäretkille SIpoo/Porvoo mukavaa noin kuusikymppisestä miehestä. Myös polkupyörällä tai autolla meno metsään onnistuu. Ja plussaa on jos mustikoiden kerääminen onnistuu! Uinti. Myös veneretket saaristoon kiinnostavat mukavassa seurassa.
Päiväseuraa vailla, ja metsäkävelyt ihan parasta.
Päiväretkille metron varrelta
4
227
Vastaukset
- haluatkopatukkaa
Oletko itse mies vai nainen, täällä tuntuu samaa sukupuolta olevat hakevan pääsääntöisesti seuraa toisistaan seksin merkeissä.
- Metsäretket
No, voihan sentään.
Täälläkin vain noita vastaajia.
Olen noin kuuskymppinen nainen ja tykkään kulkea metsässä ja kerätä marjoja. Ja välillä vain kulkea metsässä. - pridekulkueessakäynyt
Metsäretket kirjoitti:
No, voihan sentään.
Täälläkin vain noita vastaajia.
Olen noin kuuskymppinen nainen ja tykkään kulkea metsässä ja kerätä marjoja. Ja välillä vain kulkea metsässä.Äh pieleen meni, minä jo luulin saavani seuraa.
- Metsäretket
No, minä sentään pääsin metsään ja mustikoitakin löysin!
Eipä sitä tunnetta voi toisille siirtää; mutta upeaa kun pääsee luontoon ja kuulee metsän huminan ja mikä ihana tuoksu! Metsäntuoksu on ihan parhaimmillaan näin heinäkuussa. Mustikoita löytyi Sipoonkorvesta, mutta ei yhtään retkiseuraa!
En murehdi seuran puutetta, mutta olisihan se ollut mukava jakaa hieno kokemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140