Kirjoitan office 365 wordilla kirjaa. Haluaisin itse muotoilla kirjan ja tekstin ulkoasun. Päädyin kirjoittamaan A5 kokoista kirjaa, mutta jos asettelun laittaa asetuksista kirjataittoon, niin sehän on puolet siitä, se yksi sivu siis.
Noh, nyt olen laittanut sen kirjataitolla A4 kokoon, ja yksi sivu ainakin näyttää nyt A5 kokoiselta. Onko se?
Onko mitään muita ohjeita, tai jotain mitä tulisi ottaa huomioon? Fontti ja sen koko? Kannattaako tekstin sijoittelua / marginaaleja säätää jokin huomioon ottaen, vai onko parempi pitää ne oletusasetuksissa? Haluaisin siis, että voin kirjoittamisen ohella muotoilla tämän kirjan jo julkaistavaan muotoon.
Ohjeita tekstiohjelman muotoilua varten
sorkkaisarauta
1
179
Vastaukset
- itsevaltias
Kustantaja hoitaa kirjan "muotoilun."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079