Naiselle hyvää huomenta! :)
Kohta töihin 👣 no joo.🚘
Alkava viikkoa ja maanataita aamua
5
218
Vastaukset 5
- polkuautolla.kuittaa
tai 🚗..... eikä millään🚀!
- Peräkontti
Hyvää huomenta, 🚘💺💻📄📂
Kiitos! ☺
..niin että toihin autolla istua mukavasti titokoneen ääreen kirjottaa raportteja ja tallentaa ne kansiohin.- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....
Huomenta....
Nääkx kuinka aikainen oon...
Ei tollaisia töitä voi tehdä ..mä en ainaskaa...nukahtaisin puoles tunnis...
Mun täytyy nähdä elämää ...ihmisiä...saada puhua.....
Päiväkin kuluu...miten ihmees jotkut voi istuu jossain pienes kopis koko päivän ..naputella konet....läheiseni joutui..kerran..samanlainen kuin mä...
Sai oman huoneen yliopitosta...ens ajatteli et tulee hulluks..yksin huonees..no kyl se meni...
Polkuauto kiva....rakettikin..mut lentäis ..nevadan huitsiin...paluu ei niin varmaa....
No johonkin meet...töihin tai ei....
Ole häpihäpi....tsau...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀641104- 861016
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19966Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R60906Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209731- 63606
- 38579
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39535Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,38496