Edellinen ketju ei enää aukene itselle, niin tänne voi tulla jännäämään ja kertomaan tuloksista! 🤗
Pääsykoe tulokset 2
200
29876
Vastaukset
- Hibhhg
Toivottavasti tänään tulisi!!
- Ramgu
Tulispa jo metropolian musiikin tulokset..
Tähän asti on pystyny oleen ajattelematta asiaa mutta nämä vikat päivät on tosi vaikea keskittyä yhtään mihinkään 😒 - Vive
OAMK edelleen odotuttaa vaan... :/ Näin jo viime yönä unta, että olin varasijalla 906 :D
- Fyssariksi
Eikä mitään ole kuulunut JAMKistakaan. Olin jo lähes unohtanut että hain opiskelemaan, kesä vei mennessään. Nyt harmittaa että viikko sitten muistin taas tilanteen ja olen seurannut tyhmänä somea ja opintopolkua!
- Maivaan
Ei kuulu mitään myöskään Turun AMK:sta...
- Heidi2
Helsingin yliopisto ja lastentarhanopettaja. 9. varasija :( Aikaisempia tuloksia kun katellut, niin ei ole 5. varasijan ulkopuolelta kyllä opiskelemaan päästy .
- S4m
Onko sulle oikeesti tullu jo HY:n LTO?! Millon?!
Ja nythän on LTO-paikkoja lisätty ja jos ei oo LO-puolta vielä julkastu, niin musta tuo ei kuulosta ihan mahdottomalta todellakaan! - Maivaan
Taitaa olla lopulta ihan vuodesra ja tuurista kiinni.
Itse hain Turun Ammattikorkeeseen viimevuonna. Päädyin varasijalle 3, ja sanottiin että varmasti pääsee sisälle.. no KUKAAN ei perunut paikkaansa. Sitä edellisenä vuonna kuulemma varasijoilta 1-6 oli menty sisälle..
- 11223344
Mä kans odottelen OAMK soten tuloksia kuumeisesti. Kokeet meni huonosti, mutta jospa olis vielä joku pieni mahdollisuus tulla valituksi... aika kuluu niin hitaasti.
- Maivaan
Onkohan Turun AMK julkaissut vielä minkään alan tuloksia? Viimevuonna taisi kyllä tulla just viimeisenä päivänä...
- Jepsus
OAMKin sote tuloksia täällä myös odotellaan. Ei vieläkään 😭😭
- Ramgu
Onko tänään päivittynyt kenelläkään varasijat tai tilanteet?
- Varasijalla
Mulle on päivittynyt ainaki varasija. Ollaan tällä hetkellä liiankin lähellä
- odottelua
Mulla näkyi aiemmin toisessa hakukohteessani varasija, nyt siinäkin näkyy vaan "opiskelijavalinta kesken" niinkuin ensimmäisessä hakukohteessa, eli jotain siellä on päivittynyt, vaikka mitään varsinaisia tuloksia ei. En tiedä mistä tuo johtuu
- mine
Just kirjoitin siihen ekaan ketjuun (toimii mulla hyvin?), että mulla oli aiemmin todistusvalinnalla päästy alempaan hakukohteeseen, ja se odotti ylempien varmistumista, niin se oli hävinnyt... JÄNNITTÄÄ!
- odottelua
Joo siis toivon et se johtuu siitä, että ykkösvaihtoehto olisi menossa läpi... Mutta en uskalla vielä oikeasti ajatella niin, kun en tiedä varmasti! Siis todellakin jännittää ja tuntuu tosi pitkältä ajalta odotella, jos torstaihin asti menee!
Mullakin toimii myös se toinen ketju, kirjoitin vaan tähän kun satuin tän ensin klikkaamaan auki - mine
Nii, mäkään en keksi muuta syytä ku että ne vaan ihan huvikseen ois nyt kaikki piilossa. :D Aika epätodennäköistä... Ei jessus että ottaa mahanpohjasta! Mulla tuo oli vielä sellanen, että tuntu etten oo pääsemässä. Ja kun toi todistusvalinta tuli, oon fiilistelly sitä, ja jätin itseasiassa pariin kokeeseen menemättäkin.
- Sepomapu
Onko kenelläkään tullut tuloksia Turun valtsikasta? Täällä lukee vain että kesken...
- Ärz
Ei oo tullut... tuli viimevuona vikana päivänä.
- Ärz
Miten sulla meni muuten koe? Oliko vaikea ?
- JHJjj
XAMK tuloksia tullut kellekkään???
- Jjj
Ei oo xamkista vielä kuulunu tuloksia
- Odotus2018onpitkä
Ei mullekaan tullu viel mitään. Jännän äärellä.
- adDdsf
Ei tännekään vielä mitään. :(
- LauraKiviranta
Oikis myös odotuttaa..
- Moikka123473
Valtsikka turku tullut
- juuuu
milloin?
- Odotusonpitkä
Tuliko sähköpostiin vai siihen opintopolkuun
- pääseekövaiei
Vaasan yliopiston kauppatieteiden tuloksia odottelen! Jännittää! Onko muille tullut jo sieltä tuloksia?
- eitiiävieläei
Nope, just kävin sekunti sit kurkkaamassa. Maisteriohjelmaan hain.
- Kcgklv
Täällä odotetaan kans Vaasan tuloksia. Hain ite ict-muuntokoulutukseen (ktm). Sais jo tulokset tulla.
- Leila91
Vamk odotuttaa :(
- Oottelija99
Sama juttu:/ Vieläkin lukee : " kesken" Vamk onko ikää julkassu etuajas tuloksii ja onko sinne ensikertalaisena mitää mahiksii päästä sisää sosiaali-ja terveysalal ?
- eijaksaodottaa
Onko kukaan saanut Turun yliopistosta vielä tuloksia?
- Xen
Olin saanut tänään aamupäivällä. Biolääkis pääsin sisään :)
- Päikkä
Ja mulle tänään yhteiskuntat. maisterihaun, pääsin opiskelemaan
- Ykslähärivaan
Onko sh metropolia ja diak joku jo saanut tiedon kouluun pääsystä?
Mulla lukee aina vaan "kesken"- blääh
Ei oo näkynyt metropolian vastauksia :/
- paskatsägä
Ahdistaa, jollekin on tullut metropoliasta jo koulupaikka optometriaan, ite hain samalle linjalle ja mulla lukee kesken. :( onkohan tää nyt vaan merkki siitä että mä en paikkaa saanu kun se ei oo tullu näkyviin niinku toisella tuli.
- sslssl
tää on myös hyvää aikaa pahantahtoisille trolleille ja hämmentäjille, joten varaudu pahimpaan mutta älä myy toivoa :)
- Jamkiin
Onko jamk tuloksia so ja terveyspuolelta vielä kenelläkään? Minulla 'kesken'.
- Läpimenttiin
UEF kauppatieteiden maisteriohjelman tulokset on tullut! Ainakin minulle.
- Aavass
Tää on sisällä myös! JIPII!
- Hjklöävgdd
Onnea teille! Mulla opiskelu avoimessa jatkuu. Ouluun jäin parin sijan päähän Itä-Suomeen oli reilummasti matkaa.
- Kokemustaon
Hjklöävgdd kirjoitti:
Onnea teille! Mulla opiskelu avoimessa jatkuu. Ouluun jäin parin sijan päähän Itä-Suomeen oli reilummasti matkaa.
Ei kannata luopua toivosta. Tilanne elää vielä, kunnes kaikki hyväksytyt vahvistavat paikkansa. Saatat hyvinkin päästä Ouluun.
- Hjklöävgdd
Kiitos tsempeistä. Katsotaan miten tilanne vielä muuttuu, toivotaan että käy hyvin.
- Aavass
Millähän perusteella nuo pisteet ovat muodostuneet? Itsellä oli neljässä hakukohteessa kaikissa kirkkaasti yli tuon alarajan, tuntuu hassulta! :D
- Pert
Onko Hamkista kuulunut mitään?
Hyvä, kun uusi ketju, mullakaan auennut edellinen!- Tuloskuningas
Mulla hamk tietojenkäsittelyn tradenomin kohdalta katos (todistus)pisteet, jonosija ja varasija. Kesken on kuten oli aiemminkin, mutta nyt vaan ei enää noita em. tietoja ole enää näkyvillä (siis F12 kikalla katsottuna.)
- Odottelija
Tuloskuningas kirjoitti:
Mulla hamk tietojenkäsittelyn tradenomin kohdalta katos (todistus)pisteet, jonosija ja varasija. Kesken on kuten oli aiemminkin, mutta nyt vaan ei enää noita em. tietoja ole enää näkyvillä (siis F12 kikalla katsottuna.)
Sama Haaga-Helian ja Laurean (valintakoeyhteistyö) tietojenkäsittelyn tradenomin kohdalla
- Tuloskuningas
Odottelija kirjoitti:
Sama Haaga-Helian ja Laurean (valintakoeyhteistyö) tietojenkäsittelyn tradenomin kohdalla
Itellä vaan se, että mulla on myös TAMK tietojenkäsittely tuossa ennen tuota HAMKin vastaavaa ja siellä ei ole tapahtunut yhtään mitään...
- Turfri
Kenelläkään tietoa Helsingin yliopiston maantieteen tuloksista?
- Pert
Mun pää hajoaa tässä odottelussa....
- emh
JAMK yamk tuloksia kukaan saanut?
- helpmeplease
Hei osaakos kukaan auttaa? Jos on valittu ylempään hakutoiveeseen ja toka hakutoiveen kohdalla lukee et "peruuntunut, valittu ylempään", niin voiko sitä vielä jotenkin tarkistaa pääsiskö sinne alempaan hakutoiveeseen? Kun on nyt elämäntilanne muuttunut niin toka hakutoiveen kaupunki on alkanut kiinnostamaan myös.. :)
- sorryvaa
ei siinä oikein ole mitään tarkistettavaa kun et voi ottaa sitä paikkaa enää vastaan mikäli sut on valittu ylempään hakutoiveeseen.
- thanks
Eli en voi perua ylempää ja oottaa alempaa?
- sorryvaa
Et voi.
- manythanksvaan
Ok no eipä mitään, kiitti tiedosta =) tämäkin on hyvä näin jipii opiskelut odottaa!
- jebajeeee
Oikis ilmeisesti myös jo julkaissut tulokset!
- LauraKiviranta
No ei kyllä ole.
- jebajeeee
Okei, joku sitten huijasi. Huoh.
- LauraKiviranta
Trolleja riittää. :/
- Vihdoin
Helsingin yliopisto/LO. Musta tulee ope 😍
- jee_samis
Samoin, ihanaa!
- malttamaton
Mulla näky viimeviikolla 3.hakutoiveessa "hyväksytty" (Itä-Suomen yliopisto) ja nyt taas kaikki kesken... toivottavast ois niistä ylemmistä tärpänny! Ykkösenä siis helsingin yliopisto ja kakkosena jyväskylän
- wecs
Kuulostaa kyllä lupaavalta! Mitä oot hakenut opiskelemaan?
- JjjJjj
Onko XAMK vieläkään julkaissut tuloksia???? EI kestä odottaa!!!
- Liianpitkäaika
Ei ainakaan näy vielä mitään. Mihin hait? Itse odotan Mikkeli sh tuloksia
- JjjJjj
Liianpitkäaika kirjoitti:
Ei ainakaan näy vielä mitään. Mihin hait? Itse odotan Mikkeli sh tuloksia
Mikkeliin kanssa :)
- Lääkis2018
Koskakohan lääkiksen tulokset tulevat?
- 28062018
viimeistään torstaina
- Djdkdösö
Elämä menee niin hukkaan pelkkiä tuloksii odotellessa, hitto ku ei vaan pysty nyt mitään muuta tekee :’D
- Kevätlintu
Monelta aikaisintaan on opintopolussa näkynyt tulokset, jos edellisenä päivänä ei ole vielä näkynyt? Jos kerran opintopolku päivittyy vain kerran päivässä...
Diakin (Helsinki) ja Metropolian hoitoalan tuloksia odottelen.- Ykslähärivaan
Täälläkin odotellaan
- Jodlxnokfv
Jotenki veikkaan että huomenna tulee tuloksia kun tänään ne tulee siirtää sinne sijoitteluun viimeistään. Ainakin viime syksynä tuloksia tuli 22.11. Joskus päivällä varmaan. Villi veikkaus vain. Toivottavasti tulisivat jo tänään
- lukija
Eilen tuli 11-12 aikaan tuloksia.
- ugalabugala
on niitä tuloksia alkanut jo tulla tänään. niitähän voi tulla kai moneen eri aikaan pitkin päivää.
- Apuaaanananam
Eilen katsottuna f12 toiminnolla Seamk ja jamk näkyi "kesken" , nyt katsoin niin sitä ei enääsaa lukenut! 😱😱
- kysynvaankuentiiä
Mikä tää f12 juttu on ja mitä lisäarvoa se tuo tähän tulosten odotteluun? terveisin kalkkis, joka oottelee spostiin ilmoitusta, eikä jaksa päivittää opintopolkua.
- Hh1
Onko kenellekkään tullut vielä hamkin sh:n tuloksia?
- saikkari91
Tää odotelu on ihan kauheeta, tulispa tulokset tän päivän aikana Jamkilta. Yöunetkin menee kun stressaa tätä
- odottavanaikaonpitkä
Onko kenellekkään tullut vielä tuloksia Hki Metropoliasta Tradenomin monimuotolinjasta? Hiljasta on..
- Xamkiin
Xamk liiketalous tulokset? Tai ees sisäänpääsyn pisterajat..
- adjglsdkngjsd
Selviää 2 päivän sisällä :)
- 1503lmj
OAMK. Joko tänään saataisiin tuloksia
- Vive
No tuskin... On tainnut tulla viime vuosina vasta viimeisenä päivänä >.< Samoja tuloksia täällä odotellaan myös..
- Geronimoksi
XAMK, mikä siinä onkin, että niitä tuloksia pitää pihdata ihan viimeiseen asti.
- JjjJJ
No älä viitti!! Ärsyttää!!
- jamkjamk
Jamk, missä tulokset viipyy...
- vs6
UEF tänään varalta sisään.
- jännittääääää
mikä aine? itsellä varasija 3...
- gokys
Deadline on 28.6 ja porukka ulisee, kun ei oo tullut ennen sitä. Aamuja.
- vs6
Luokanopettaja
- sdsagas
Tuleeko viesti sähköpostiin kuinka paljon myöhemmin kuin tulos on nähtävissä opintopolussa?
- jebajeeee
Mulle tuli Hgin yliopistolta noin 10 min myöhemmin sähköposti.
- Kärsimätön
Onko kenellekkään tullut Savoniasta vielä tuloksia? Mulla sekä tekniikan ala ja tradenomi kesken
- Kärsimätön2
Kesken on täälläkin tekniikan ala.
- Päikkä
Turku valtsikka, maisterihaku, sisällä ollaan!!!
- Äsädlfköf
Näkyisköhän illalla sillä f12 toiminnolla tulos, jos tänään on pitänyt laittaa sijoitteluum? 🤔
- paskaaaaaa
Mulla lukee vaan f12 toiminnolla että ehdollisesti vastaanottanut :I
alkaa pää hajota tähän odotteluun. - Pölj
mikä on tää f12 toiminto? xd
- Kysyhä
Mikä meinaa ehdollinen vastaanotto?
- PääHajonnainen
Mysteerinen f12... Jos sitä painaa tarpeeksi monta kertaa, niin jospa pääsisi varmuudella sisään... Hmmm... *aloittaa painelun..............................................
- juiba
Mikä tämä f12 on?? Ääääää kertokaa :D
- malttamaton
juiba kirjoitti:
Mikä tämä f12 on?? Ääääää kertokaa :D
Sillä saat sivun lähdekoodin näkyviin, mut tuo ehdollinen vastaanotto näkyy varmaan kaikilla niinku kaikki muutkin sillä f12 painikkeen alta löytyvillä tiedoilla joten en usko sen tarkoittavan juuta eikä jaata.
- Hähähähäq
Mulla ei oo mitään ehdollista vastaanottoa..
Näkyy kahdessa kesken ja kahdessa "et saanut opiskelupaikkaa, pisteesi eivät riittäneet valintakokeeseen.
- Juupss
Maantiedon tulokset (Hki) tulleet!
- Örmölmöl
Vau, kristallipallollako sait?
- juupss
Häh? No kyllä ne nyt ihan tuolta opintopolusta löytyi!!
- Fyssariksi
Hakupalvelun chatista vastaisivat kyselyyni Jamkin tulosten tulemisesta että - viimeistään torstaina . Eli valiettavasti eivät luoneet toivoa aiemmasta tiedosta.
- OliTyytyväinen
Kaveri oli saanut tänään tiedon Jamkilta, että oli päässyt sisään tietojenkäsittelyyn
- Fyssariksi
Tarkastin hetki sitten opintopolun, F12lla loytyy etta viimeisin muutos hakemukseen tehty 10:42 tanaan. Fyssarien kasittely on viela niiden tietojen perusteella kesken....
- Plääh
Jyväskylän yliopisto on julkaissut äsken ainakin osan.
- Juuu
Onko Tampereen yliopistolta tullut vielä tuloksia?
- Geronimoksi
Minulla lukee "ehdollisesti hyväksyttävissä" Kun otan F12 ja sieltä hakukohde-state-valintatulos.
Mitä sitten mahtaakaan tarkoittaa.- ugugaga
siin peräs kans lukee false?
- Geronimoksi
Jep. Perässä lukee false.
0
:
{hakukohdeOid: "1.2.246.562.20.93279649318", hakukohdeNimi: "Geronomi (AMK), monimuotototeutus",…}
ehdollisestiHyvaksyttavissa:false
hakukohdeNimi
:
"Geronomi (AMK), monimuotototeutus"
hakukohdeOid
:
"1.2.246.562.20.93279649318"
ilmoittautumistila
:
{ilmoittautumisaika: {},…}
julkaistavissa:false - jhufd
Ehdollisesti hyväksyttävissä tarkoittaa vaan sitä, että tuloksia ei vielä ole tullut.
- DeBrujin
Tässä vielä aikataulu tämän vuoden yhteishaulle. Siitä löytyy milloin mikäkin vaihe on valmiina yms.
https://confluence.csc.fi/pages/viewpage.action?pageId=67375078 - N1nn
TAMKilta oli jotain tullu jo. Raksainssiks 35. varasijalla. En sit tiä pitäskö itkee vaiko nauraa :o
- hgfjdkhdk
No kuulin kanssa faktaa, että tullut! Mutta mulle ei, mitähän hittoa tarkoittaa?
- mitäkummaa
Tampereen politiikan tutkintaan ei ollut tullut vielä aamusta tietoja. Voi elämä!
- N2nn
Ja nyt jo 34.sijal vaik viralline päivä huomenna. Mut en tiä onks siltikään mahiksia. Viime vuonnaki oli n.800 hakijaa joista 98 pääs.
- Luttiin
LUT jemmaa kanssa jossain tuloksia kun ei näy ei kuulu.
- Eijaksaenääoottaa
Tässä menee päivät ihan harakoille, kun vaan odottaa tuloksia. Toivottavasti piina loppuisi kohta!
En kestä jos en päässe, taas kaikki sotelin aineistot ja pläääh..😭 - kuumottelija
Onko joku saanut jo tulokset Jyväskylän yliopiston luokanopettajakoulutuksesta?
- Kertokaa
Kysymys!!
Tuleeko spostia vain jos on saanut opiskelupaikan? - Sisaanmeni
Tulokset tulleet!
- hjnyigihu
minne
- Huohhh
hjnyigihu kirjoitti:
minne
Trolli, muuten olisi kertonut että minne
- Sisaanmeni
Huohhh kirjoitti:
Trolli, muuten olisi kertonut että minne
1 vaihtoehto oli Lamk, sinne siis pääsin. Myös metropolian tulokset olivat valmiit.
- fyssariiiiii
minne hait metropoliassa? mulla ainakin valintakoeryhmä3 metropolian osalta kesken
- Papiljotti
Ei ole ainakaan Lamkin sosionomi eikä sh tulokset tulleet.. Tiedän useamman tuloksia odottavan..
- Fyssariksi
Höh, ei Jamk hakuprosessissa päivitystä 26.6. aamun jälkeen, kaikki vieläkin kesken. Kumma homma kun kestää.
Lukeeko teillä muilla ensimmäisillä koodin riveillä opiskelupaikan tarjoajan nimi ja koodi? Mutta sen jälkeen valintapajono jota seuraa jokin pitkä koodi ja muuten valintatila, vastaanottotila, ilmoittautumistila yms kesken? - Jdjdjddk
Pääsin Lapin yliopistoon sosiaalityötä opiskelemaan. Tunti sittem tuli maili.
- gokys
Vaasan kauppakorkeassa tavataan syksyllä!
- eivielätietoa
Maisterihaussa lukee ainakin vielä opiskelijavalinta on kesken (KTM).
- gokys
kandi maisteri
- eivielätietoa
gokys kirjoitti:
kandi maisteri
Onnea valinnasta! :)
Mutta tätä en kyllä tajua, että maisteriin haettiin papereilla, mut niitä tuloksia ei saada sitten millään valmiiksi. Sen sijaan pääsykoetulokset on kiirehditty ekana julkistamaan - kiinnostunut1
Mitkä olivat pääsykoepisteesi vaasan kauppatieteisiin?
- Eivieläkään
Tulisivat jo!
- mävaan11
Joo ei tullut pääsyä. Viime vuonna oli sama homma että tulos tuli viimeisenä päivänä. Valituille jo tulleet tulokset amk...
- Potaskaa
Höpöhöoö, eihän esim sairaanhoitajien valintaryhmistä ole tullut tietoja kellekkään, ei edes hyväksytyille.
- error
KAMK tietojenkäsittely tulokset tulleet!
- Päähajoaa
Miksei ne tulokset voi tulla?? En usko, että kaikki jotka ovat päässeet kouluun ovat jo saaneet tiedon...
- Puudutavaa
Ei sairaanhoitaja valintaryhmistä ole tullut vielä kellekkään..
- Jokos
Eikä sosionomin 🙂
- Päähajoaa
En vaan ymmärrä miksi sitä tietoa pitää pantata aina ihan loppuun asti. Vaikka eipä se sen enempää lohduta, jos lukee varasija 65...
- jamknytoikeesti
Ei varmaan tänään tule tulokset, ärsyttää tää odottelu (Jamk sote)
- Krisuliini
Jes. Pääsin metropoliaan talotekniikkaan 🙂
- Heeeio
Vähä kokemusta siitä aiemmilta kerroilta, että opiskelupaikkaa jos ei tipu, ei tipu myöskään sähköpostia ennen kuin vasta jälkijunassa... jos taas opiskelupaikka napsahtaa, s.postiin tulee siitä tieto.. itsellä ei kuulu yhtään mitään, savoniaan tuloksia odottelen.. fiilikset vähän ristiriitaiset, en oikeastaan edes usko pääseväni mutta tokihan sitä kovasti toivoo.... haluaisi jo tiedon, olipa se mikä tahansa, mut vähä rupee tuntumaan et se tulee vasta huomenna...
- juhiku
Mulle tuli sposti Helsingin yliopistolta noin 10min tuloksen julkistamisen jälkeen ja en siis saanut sitä opiskelupaikkaa, joten ei voi tuostakaan päätellä mitään.
- saikkari91
Kysyin opintopolun chatista voiko tuloksia enään tänään tulla vai tehdäänkö päivityksiä vain kerran päivässä, vastaus oli "Korkeakoulut voivat julkaista tuloksia sitä mukaan kun saavat ne tarkistettua. Eli on mahdollista, että vielä tänään tulee uusia tuloksia"
- melkeinnero
Luin juuri äsken joltain sivulta, jossa oli yhteishaun aikatauluista puhetta, että kaksi kertaa päivässä lähettävät automaattisen sähköpostin (klo 8 ja 20). Ja kaikki tulokset tulevat huomenna jokaiselle alalle.
- kasikyt
Tänään on tullut tuloksia Metropolian tekniikan puolelta ja sieltä nasahti paikka itselle, tosin ylempiä tuloksia vielä odotellaan.
- mmmmmm
Minäkin pääsen metropoliaan opiskelemaan bio- ja kemiantekniikkaa. Mihin sinä?
- kasikyt
Energia- ja ymp.tekniikka. Onnea paikasta! :)
- mmmmmm
Kiitos :) samoin sulle ja toivottavasti saat ylemmän hakutoiveen paikan, jos sitä haluat!
- kouluun
Täällä kans paikka metropoliasta, laboratorioanalytiikkaan :) Onnea teille paikoista!
- whyohwhy
Yyh ei mitään. Itse odottelin toissapäivään ennen kun aloin opintopolkua stalkkaamaan. Kaameeta. Vuos sitten oli samat haut ja toiseen ei ollut tarpeeksi pisteitä joten kohtuu pian oli hylätty, toiseen olin varasijalla 4 ja sekin ennen deadlinea nökyvissä opintopolussa. Nyt on pelkästään näykynyt kesken,vaikka etenkin toinen tuntui menneen hyvin ja kyllä vähintään varasijalle kuuluisi päästä.. Äh.
- whyohwhy
Onko kukaan ylipäätään tullut hyväksytyksi vika päivänä.. ei malttaisi mitenkään 😬😬
- tuskinpapääsen
Tietääkö kukaan onko vielä kasvatustieteellisiä tiedekuntia jotka ei ole julkaissut tuloksia? Terveisin oon nyt varasijalla ja se ei ole 3 päivään muuttunut joten toivo kouluun pääsystä alkaa hiipumaan...
- apuaaa
Tampereelta ei ainakaan oo tullut vielä mitään infoa.
- Kkkkkkkkk
Tampereen yliopisto / elinikäinen oppiminen on julkaissut tulokset.
- zzz
Jyväskylä ilmoitti klo 14.30
- Jännääjl
Opintopolku ei toimi 😱😱
- toimiitäällä
Mulla ei ole mitään vikaa, juuri päivitin taas (opiskelijavalinta on kesken..).
- lakgnsjdng
Joku on avannut jo vol.3 ketjun, kirjotellaan sitten sekaisin taas pariin ketjuun.
- Moijamk
tuleekohan tuloksia enää tänää? Miltä JamkilaiSilla näyttää f12 koodin kautta ne koodit? Tai mitä siellä lukee teillä? Itellä näkyy ehdollisesti vastaanotettu
- Fyssariksi
Jokin aika sitten oli ihan sama kesken yms koodissa.
- Sisälläyliopistossa
Tulokset tulivat Tampereelle kansanterveystieteisiin äsken.
- Slinna
Xamk monimuoto Slinna sh tuli n.tunti sitten.
- llhjhl
Siis oliko joku nyt saanut jo Metropolian sotepuolelta tuloksia? Tai mistään muustakaan amk:sta bioanalytiikasta?
- varasijallaootellaan
TAMK:n bioanalyytikan tulokset tuli eilen
- Maisterihakija
Kyllä se vaan menee näemmä viimeiselle päivälle. No ainakin huomenna ne on tultava, ei enää yhtään turhaa odottelupäivää tiedossa ainakaan :D
- Vihdoinkin
Kotkan AMK tulokset tulleet. Pääsin sisään ensihoitaja puolelle😃
- blääh
Varmaan päivätoteutus? Monimuoto on mulla ainakin vielä kesken.
- Eivieläkään
Vihdoinkin kirjoitti:
Kotkan AMK tulokset tulleet. Pääsin sisään ensihoitaja puolelle😃
Sh puolelt ei vielä vastausta :/
- Unelmaa
Eilen tuli Kotkasta sh monimuoto puolelta sähköpostia ja sisällä ollaan :)
- jäiks
jyväskylä tradenomi, kukaan saanut tuloksia?
- neitiosaava
..mulla tulos oli 89/100, eli pääsen, en "rimaahipoen" vaan reilusti, ylitin pisterajan reulusti. Eli sorivaan jotka ee pääse, sori:(.
- 10.sija
Onko mahdollisuuksia päästä metropoliaan tuotantotalouteen varasijalta 10.?
- kuiko
On ihan hyvinkin mahdollista, koska vielä ei ole DIA -tulokset tulleet ja aivan varmasti osa Metropoliaan hyväksytyistä valitaan myös Aaltoon ja paikkoja vapautuu.
- Trolli47
Uskokaa nyt että tulokset tulevat silloin kun ne on ilmoitettu pääsykokeessa! Tätä ketjua lukiessa voi juoda kaljaa ja nauraa teille hätähousuille..:D
- sdsf
Monet ovat saaneet tulokset päiviä ennen deadlinea... xDD
- Yhdyssana
Mä olin pääsykokeissa ja silloin ilmoitettiin, että tulokset tulee viimeistään 28.6. Silti 18.6., eli 10 päivää ennen määräaikaa, sähköpostiin napsahti tieto hyväksymisestä. (HUMAK, mutta myös esim. Lamk on niitä silloin lähetellyt.)
- NORPP
Onko kukaan hakenut opiskelemaan HAMK YAMK Sosiaali- ja terveysalan kehittämiseen ja johtamiseen? Itse 4. varasijalla ja mietin onkohan mitään mahdollisuuksia päästä opiskelemaan. :/
- KentiesTulevaSosionomi
Se ois sitten tuomiopäivä...Tsemppiä kaikille! :)
- Saikkari91
Työpäivä menee siihen kun päivittää opintopolkua😂
- Avaaja
Avasin 3.-ketjun, koska tätä on vaikea saada enää auki 😊 jatketaan jännäilyä siellä...
- Päähajoaa
PÄÄSIN!! Metropolia ja sosionomi :)
- JJJ
Metropoliaan sisään maanmittaustekniikkaa. Oli tullut viime iltana.
- neitiosaava
..kuulema, on tullut virhe, joidenkin osalta ja menee uuteen tarkasteluun osa pääsykoetuloksista, luin uutisista, odotellaan...
- pottukukko
..joo samaaluin, ol iotsikko, myös lehdessä huomenna vasta lopulliset tulokset, harmi;(
- lsajudskj
Missä luki? Tuloskirjeet lähetetty kaikille uudelleen, sen huomasin, äsken tuli sähköpostiin.
- ökkö
Kommentoikaa tohon vol. 3-ketjuun!!
Tämä Ammaa ylhäisempi ( 50 vuotias
mutta 30 näköinen tervehtii alamaisia teitä.Pääsin kuin pääsinkin Bio-ja elintarvike-tekniikkaan taas Turun AMK:hn, aiempi tutkintoni sieltä on IT-tradenomi, näköjään ei tarvinnut olla valintakokeessa edes ensikertalainsena mikään Einstein, että pääsi sisään humanistin YO-todistuksella 10 kiintiössä. Nähdään elo-syyskuuussa Lemminkäisenkadulla kaikki te arvon ystäväni, tulevat opiskelutoverini, jotka sinne pääsitte!
- Anonyymi
msmmakskmasmakmk ssksmk mamskmakmskmaskmakmskamsmakmsakmkm sksksk kksk mamsmkakmsasamakskmamksakmskmaskmamakmsakmskmaskmaskmaskmakms skmamksmkakmsmkmakmamaakmksmamsakmskmakmsakmsakmskmaskmakmsakmsakmskmakm skskmkmakskmaksmakmskmkmakmskmakmskamsakmsamkskmaskmakmsakmskmaskmaskakmskmaskmakmsakmsakmskmaakmskmakmakmammkamskakmskmaskmakmsakmsamkskmaskaskakmsakmskmkmkkmkmkmmkkmaskmakmsakmsakmskmakmsaksakmskmaskmaksmakmskakmskmakmsakmkmakmskmakmsakmkmaskmaksakmskmaskmakmsmasaskmaskakmsakmaskmakmskmakmsasakmsakm
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702