Pääsykoe tulokset 2

Jaanaww

Edellinen ketju ei enää aukene itselle, niin tänne voi tulla jännäämään ja kertomaan tuloksista! 🤗

200

29172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hibhhg

      Toivottavasti tänään tulisi!!

    • Ramgu

      Tulispa jo metropolian musiikin tulokset..

      Tähän asti on pystyny oleen ajattelematta asiaa mutta nämä vikat päivät on tosi vaikea keskittyä yhtään mihinkään 😒

    • Vive

      OAMK edelleen odotuttaa vaan... :/ Näin jo viime yönä unta, että olin varasijalla 906 :D

    • Fyssariksi

      Eikä mitään ole kuulunut JAMKistakaan. Olin jo lähes unohtanut että hain opiskelemaan, kesä vei mennessään. Nyt harmittaa että viikko sitten muistin taas tilanteen ja olen seurannut tyhmänä somea ja opintopolkua!

    • Maivaan

      Ei kuulu mitään myöskään Turun AMK:sta...

    • Heidi2

      Helsingin yliopisto ja lastentarhanopettaja. 9. varasija :( Aikaisempia tuloksia kun katellut, niin ei ole 5. varasijan ulkopuolelta kyllä opiskelemaan päästy .

      • S4m

        Onko sulle oikeesti tullu jo HY:n LTO?! Millon?!

        Ja nythän on LTO-paikkoja lisätty ja jos ei oo LO-puolta vielä julkastu, niin musta tuo ei kuulosta ihan mahdottomalta todellakaan!


      • Maivaan

        Taitaa olla lopulta ihan vuodesra ja tuurista kiinni.
        Itse hain Turun Ammattikorkeeseen viimevuonna. Päädyin varasijalle 3, ja sanottiin että varmasti pääsee sisälle.. no KUKAAN ei perunut paikkaansa. Sitä edellisenä vuonna kuulemma varasijoilta 1-6 oli menty sisälle..


    • 11223344

      Mä kans odottelen OAMK soten tuloksia kuumeisesti. Kokeet meni huonosti, mutta jospa olis vielä joku pieni mahdollisuus tulla valituksi... aika kuluu niin hitaasti.

      • Maivaan

        Onkohan Turun AMK julkaissut vielä minkään alan tuloksia? Viimevuonna taisi kyllä tulla just viimeisenä päivänä...


      • Jepsus

        OAMKin sote tuloksia täällä myös odotellaan. Ei vieläkään 😭😭


    • Ramgu

      Onko tänään päivittynyt kenelläkään varasijat tai tilanteet?

      • Varasijalla

        Mulle on päivittynyt ainaki varasija. Ollaan tällä hetkellä liiankin lähellä


    • odottelua

      Mulla näkyi aiemmin toisessa hakukohteessani varasija, nyt siinäkin näkyy vaan "opiskelijavalinta kesken" niinkuin ensimmäisessä hakukohteessa, eli jotain siellä on päivittynyt, vaikka mitään varsinaisia tuloksia ei. En tiedä mistä tuo johtuu

      • mine

        Just kirjoitin siihen ekaan ketjuun (toimii mulla hyvin?), että mulla oli aiemmin todistusvalinnalla päästy alempaan hakukohteeseen, ja se odotti ylempien varmistumista, niin se oli hävinnyt... JÄNNITTÄÄ!


      • odottelua

        Joo siis toivon et se johtuu siitä, että ykkösvaihtoehto olisi menossa läpi... Mutta en uskalla vielä oikeasti ajatella niin, kun en tiedä varmasti! Siis todellakin jännittää ja tuntuu tosi pitkältä ajalta odotella, jos torstaihin asti menee!

        Mullakin toimii myös se toinen ketju, kirjoitin vaan tähän kun satuin tän ensin klikkaamaan auki


      • mine

        Nii, mäkään en keksi muuta syytä ku että ne vaan ihan huvikseen ois nyt kaikki piilossa. :D Aika epätodennäköistä... Ei jessus että ottaa mahanpohjasta! Mulla tuo oli vielä sellanen, että tuntu etten oo pääsemässä. Ja kun toi todistusvalinta tuli, oon fiilistelly sitä, ja jätin itseasiassa pariin kokeeseen menemättäkin.


    • Sepomapu

      Onko kenelläkään tullut tuloksia Turun valtsikasta? Täällä lukee vain että kesken...

      • Ärz

        Ei oo tullut... tuli viimevuona vikana päivänä.


      • Ärz

        Miten sulla meni muuten koe? Oliko vaikea ?


    • JHJjj

      XAMK tuloksia tullut kellekkään???

      • Jjj

        Ei oo xamkista vielä kuulunu tuloksia


      • Odotus2018onpitkä

        Ei mullekaan tullu viel mitään. Jännän äärellä.


      • adDdsf

        Ei tännekään vielä mitään. :(


    • LauraKiviranta

      Oikis myös odotuttaa..

    • Moikka123473

      Valtsikka turku tullut

    • juuuu

      milloin?

      • Odotusonpitkä

        Tuliko sähköpostiin vai siihen opintopolkuun


    • pääseekövaiei

      Vaasan yliopiston kauppatieteiden tuloksia odottelen! Jännittää! Onko muille tullut jo sieltä tuloksia?

      • eitiiävieläei

        Nope, just kävin sekunti sit kurkkaamassa. Maisteriohjelmaan hain.


      • Kcgklv

        Täällä odotetaan kans Vaasan tuloksia. Hain ite ict-muuntokoulutukseen (ktm). Sais jo tulokset tulla.


    • Leila91

      Vamk odotuttaa :(

      • Oottelija99

        Sama juttu:/ Vieläkin lukee : " kesken" Vamk onko ikää julkassu etuajas tuloksii ja onko sinne ensikertalaisena mitää mahiksii päästä sisää sosiaali-ja terveysalal ?


    • eijaksaodottaa

      Onko kukaan saanut Turun yliopistosta vielä tuloksia?

      • Xen

        Olin saanut tänään aamupäivällä. Biolääkis pääsin sisään :)


      • Päikkä

        Ja mulle tänään yhteiskuntat. maisterihaun, pääsin opiskelemaan


    • Ykslähärivaan

      Onko sh metropolia ja diak joku jo saanut tiedon kouluun pääsystä?
      Mulla lukee aina vaan "kesken"

      • blääh

        Ei oo näkynyt metropolian vastauksia :/


    • paskatsägä

      Ahdistaa, jollekin on tullut metropoliasta jo koulupaikka optometriaan, ite hain samalle linjalle ja mulla lukee kesken. :( onkohan tää nyt vaan merkki siitä että mä en paikkaa saanu kun se ei oo tullu näkyviin niinku toisella tuli.

      • sslssl

        tää on myös hyvää aikaa pahantahtoisille trolleille ja hämmentäjille, joten varaudu pahimpaan mutta älä myy toivoa :)


    • Jamkiin

      Onko jamk tuloksia so ja terveyspuolelta vielä kenelläkään? Minulla 'kesken'.

    • Läpimenttiin

      UEF kauppatieteiden maisteriohjelman tulokset on tullut! Ainakin minulle.

      • Aavass

        Tää on sisällä myös! JIPII!


      • Hjklöävgdd

        Onnea teille! Mulla opiskelu avoimessa jatkuu. Ouluun jäin parin sijan päähän Itä-Suomeen oli reilummasti matkaa.


      • Kokemustaon
        Hjklöävgdd kirjoitti:

        Onnea teille! Mulla opiskelu avoimessa jatkuu. Ouluun jäin parin sijan päähän Itä-Suomeen oli reilummasti matkaa.

        Ei kannata luopua toivosta. Tilanne elää vielä, kunnes kaikki hyväksytyt vahvistavat paikkansa. Saatat hyvinkin päästä Ouluun.


      • Hjklöävgdd

        Kiitos tsempeistä. Katsotaan miten tilanne vielä muuttuu, toivotaan että käy hyvin.


      • Aavass

        Millähän perusteella nuo pisteet ovat muodostuneet? Itsellä oli neljässä hakukohteessa kaikissa kirkkaasti yli tuon alarajan, tuntuu hassulta! :D


    • Pert

      Onko Hamkista kuulunut mitään?
      Hyvä, kun uusi ketju, mullakaan auennut edellinen!

      • Tuloskuningas

        Mulla hamk tietojenkäsittelyn tradenomin kohdalta katos (todistus)pisteet, jonosija ja varasija. Kesken on kuten oli aiemminkin, mutta nyt vaan ei enää noita em. tietoja ole enää näkyvillä (siis F12 kikalla katsottuna.)


      • Odottelija
        Tuloskuningas kirjoitti:

        Mulla hamk tietojenkäsittelyn tradenomin kohdalta katos (todistus)pisteet, jonosija ja varasija. Kesken on kuten oli aiemminkin, mutta nyt vaan ei enää noita em. tietoja ole enää näkyvillä (siis F12 kikalla katsottuna.)

        Sama Haaga-Helian ja Laurean (valintakoeyhteistyö) tietojenkäsittelyn tradenomin kohdalla


      • Tuloskuningas
        Odottelija kirjoitti:

        Sama Haaga-Helian ja Laurean (valintakoeyhteistyö) tietojenkäsittelyn tradenomin kohdalla

        Itellä vaan se, että mulla on myös TAMK tietojenkäsittely tuossa ennen tuota HAMKin vastaavaa ja siellä ei ole tapahtunut yhtään mitään...


    • Turfri

      Kenelläkään tietoa Helsingin yliopiston maantieteen tuloksista?

    • Pert

      Mun pää hajoaa tässä odottelussa....

    • emh

      JAMK yamk tuloksia kukaan saanut?

    • helpmeplease

      Hei osaakos kukaan auttaa? Jos on valittu ylempään hakutoiveeseen ja toka hakutoiveen kohdalla lukee et "peruuntunut, valittu ylempään", niin voiko sitä vielä jotenkin tarkistaa pääsiskö sinne alempaan hakutoiveeseen? Kun on nyt elämäntilanne muuttunut niin toka hakutoiveen kaupunki on alkanut kiinnostamaan myös.. :)

      • sorryvaa

        ei siinä oikein ole mitään tarkistettavaa kun et voi ottaa sitä paikkaa enää vastaan mikäli sut on valittu ylempään hakutoiveeseen.


      • thanks

        Eli en voi perua ylempää ja oottaa alempaa?


      • sorryvaa

        Et voi.


      • manythanksvaan

        Ok no eipä mitään, kiitti tiedosta =) tämäkin on hyvä näin jipii opiskelut odottaa!


    • jebajeeee

      Oikis ilmeisesti myös jo julkaissut tulokset!

      • LauraKiviranta

        No ei kyllä ole.


      • jebajeeee

        Okei, joku sitten huijasi. Huoh.


      • LauraKiviranta

        Trolleja riittää. :/


    • Vihdoin

      Helsingin yliopisto/LO. Musta tulee ope 😍

      • jee_samis

        Samoin, ihanaa!


    • malttamaton

      Mulla näky viimeviikolla 3.hakutoiveessa "hyväksytty" (Itä-Suomen yliopisto) ja nyt taas kaikki kesken... toivottavast ois niistä ylemmistä tärpänny! Ykkösenä siis helsingin yliopisto ja kakkosena jyväskylän

      • wecs

        Kuulostaa kyllä lupaavalta! Mitä oot hakenut opiskelemaan?


    • JjjJjj

      Onko XAMK vieläkään julkaissut tuloksia???? EI kestä odottaa!!!

      • Liianpitkäaika

        Ei ainakaan näy vielä mitään. Mihin hait? Itse odotan Mikkeli sh tuloksia


      • JjjJjj
        Liianpitkäaika kirjoitti:

        Ei ainakaan näy vielä mitään. Mihin hait? Itse odotan Mikkeli sh tuloksia

        Mikkeliin kanssa :)


    • Lääkis2018

      Koskakohan lääkiksen tulokset tulevat?

      • 28062018

        viimeistään torstaina


    • Djdkdösö

      Elämä menee niin hukkaan pelkkiä tuloksii odotellessa, hitto ku ei vaan pysty nyt mitään muuta tekee :’D

    • Kevätlintu

      Monelta aikaisintaan on opintopolussa näkynyt tulokset, jos edellisenä päivänä ei ole vielä näkynyt? Jos kerran opintopolku päivittyy vain kerran päivässä...
      Diakin (Helsinki) ja Metropolian hoitoalan tuloksia odottelen.

      • Ykslähärivaan

        Täälläkin odotellaan


    • Jodlxnokfv

      Jotenki veikkaan että huomenna tulee tuloksia kun tänään ne tulee siirtää sinne sijoitteluun viimeistään. Ainakin viime syksynä tuloksia tuli 22.11. Joskus päivällä varmaan. Villi veikkaus vain. Toivottavasti tulisivat jo tänään

    • lukija

      Eilen tuli 11-12 aikaan tuloksia.

    • ugalabugala

      on niitä tuloksia alkanut jo tulla tänään. niitähän voi tulla kai moneen eri aikaan pitkin päivää.

    • Apuaaanananam

      Eilen katsottuna f12 toiminnolla Seamk ja jamk näkyi "kesken" , nyt katsoin niin sitä ei enääsaa lukenut! 😱😱

      • kysynvaankuentiiä

        Mikä tää f12 juttu on ja mitä lisäarvoa se tuo tähän tulosten odotteluun? terveisin kalkkis, joka oottelee spostiin ilmoitusta, eikä jaksa päivittää opintopolkua.


    • Hh1

      Onko kenellekkään tullut vielä hamkin sh:n tuloksia?

    • saikkari91

      Tää odotelu on ihan kauheeta, tulispa tulokset tän päivän aikana Jamkilta. Yöunetkin menee kun stressaa tätä

    • odottavanaikaonpitkä

      Onko kenellekkään tullut vielä tuloksia Hki Metropoliasta Tradenomin monimuotolinjasta? Hiljasta on..

    • Xamkiin

      Xamk liiketalous tulokset? Tai ees sisäänpääsyn pisterajat..

      • adjglsdkngjsd

        Selviää 2 päivän sisällä :)


    • 1503lmj

      OAMK. Joko tänään saataisiin tuloksia

      • Vive

        No tuskin... On tainnut tulla viime vuosina vasta viimeisenä päivänä >.< Samoja tuloksia täällä odotellaan myös..


    • Geronimoksi

      XAMK, mikä siinä onkin, että niitä tuloksia pitää pihdata ihan viimeiseen asti.

      • JjjJJ

        No älä viitti!! Ärsyttää!!


    • jamkjamk

      Jamk, missä tulokset viipyy...

    • vs6

      UEF tänään varalta sisään.

      • jännittääääää

        mikä aine? itsellä varasija 3...


    • gokys

      Deadline on 28.6 ja porukka ulisee, kun ei oo tullut ennen sitä. Aamuja.

      • vs6

        Luokanopettaja


    • sdsagas

      Tuleeko viesti sähköpostiin kuinka paljon myöhemmin kuin tulos on nähtävissä opintopolussa?

      • jebajeeee

        Mulle tuli Hgin yliopistolta noin 10 min myöhemmin sähköposti.


    • Kärsimätön

      Onko kenellekkään tullut Savoniasta vielä tuloksia? Mulla sekä tekniikan ala ja tradenomi kesken

      • Kärsimätön2

        Kesken on täälläkin tekniikan ala.


    • Päikkä

      Turku valtsikka, maisterihaku, sisällä ollaan!!!

    • Äsädlfköf

      Näkyisköhän illalla sillä f12 toiminnolla tulos, jos tänään on pitänyt laittaa sijoitteluum? 🤔

      • paskaaaaaa

        Mulla lukee vaan f12 toiminnolla että ehdollisesti vastaanottanut :I
        alkaa pää hajota tähän odotteluun.


      • Pölj

        mikä on tää f12 toiminto? xd


      • Kysyhä

        Mikä meinaa ehdollinen vastaanotto?


      • PääHajonnainen

        Mysteerinen f12... Jos sitä painaa tarpeeksi monta kertaa, niin jospa pääsisi varmuudella sisään... Hmmm... *aloittaa painelun..............................................


      • juiba

        Mikä tämä f12 on?? Ääääää kertokaa :D


      • malttamaton
        juiba kirjoitti:

        Mikä tämä f12 on?? Ääääää kertokaa :D

        Sillä saat sivun lähdekoodin näkyviin, mut tuo ehdollinen vastaanotto näkyy varmaan kaikilla niinku kaikki muutkin sillä f12 painikkeen alta löytyvillä tiedoilla joten en usko sen tarkoittavan juuta eikä jaata.


      • Hähähähäq

        Mulla ei oo mitään ehdollista vastaanottoa..
        Näkyy kahdessa kesken ja kahdessa "et saanut opiskelupaikkaa, pisteesi eivät riittäneet valintakokeeseen.


    • Juupss

      Maantiedon tulokset (Hki) tulleet!

      • Örmölmöl

        Vau, kristallipallollako sait?


      • juupss

        Häh? No kyllä ne nyt ihan tuolta opintopolusta löytyi!!


    • Fyssariksi

      Hakupalvelun chatista vastaisivat kyselyyni Jamkin tulosten tulemisesta että - viimeistään torstaina . Eli valiettavasti eivät luoneet toivoa aiemmasta tiedosta.

      • OliTyytyväinen

        Kaveri oli saanut tänään tiedon Jamkilta, että oli päässyt sisään tietojenkäsittelyyn


      • Fyssariksi

        Tarkastin hetki sitten opintopolun, F12lla loytyy etta viimeisin muutos hakemukseen tehty 10:42 tanaan. Fyssarien kasittely on viela niiden tietojen perusteella kesken....


    • Plääh

      Jyväskylän yliopisto on julkaissut äsken ainakin osan.

    • Juuu

      Onko Tampereen yliopistolta tullut vielä tuloksia?

    • Geronimoksi

      Minulla lukee "ehdollisesti hyväksyttävissä" Kun otan F12 ja sieltä hakukohde-state-valintatulos.
      Mitä sitten mahtaakaan tarkoittaa.

      • ugugaga

        siin peräs kans lukee false?


      • Geronimoksi

        Jep. Perässä lukee false.
        0
        :
        {hakukohdeOid: "1.2.246.562.20.93279649318", hakukohdeNimi: "Geronomi (AMK), monimuotototeutus",…}
        ehdollisestiHyvaksyttavissa:false
        hakukohdeNimi
        :
        "Geronomi (AMK), monimuotototeutus"
        hakukohdeOid
        :
        "1.2.246.562.20.93279649318"
        ilmoittautumistila
        :
        {ilmoittautumisaika: {},…}
        julkaistavissa:false


      • jhufd

        Ehdollisesti hyväksyttävissä tarkoittaa vaan sitä, että tuloksia ei vielä ole tullut.


    • DeBrujin
    • N1nn

      TAMKilta oli jotain tullu jo. Raksainssiks 35. varasijalla. En sit tiä pitäskö itkee vaiko nauraa :o

      • hgfjdkhdk

        No kuulin kanssa faktaa, että tullut! Mutta mulle ei, mitähän hittoa tarkoittaa?


      • mitäkummaa

        Tampereen politiikan tutkintaan ei ollut tullut vielä aamusta tietoja. Voi elämä!


      • N2nn

        Ja nyt jo 34.sijal vaik viralline päivä huomenna. Mut en tiä onks siltikään mahiksia. Viime vuonnaki oli n.800 hakijaa joista 98 pääs.


    • Luttiin

      LUT jemmaa kanssa jossain tuloksia kun ei näy ei kuulu.

    • Eijaksaenääoottaa

      Tässä menee päivät ihan harakoille, kun vaan odottaa tuloksia. Toivottavasti piina loppuisi kohta!
      En kestä jos en päässe, taas kaikki sotelin aineistot ja pläääh..😭

    • kuumottelija

      Onko joku saanut jo tulokset Jyväskylän yliopiston luokanopettajakoulutuksesta?

    • Kertokaa

      Kysymys!!
      Tuleeko spostia vain jos on saanut opiskelupaikan?

    • Sisaanmeni

      Tulokset tulleet!

      • hjnyigihu

        minne


      • Huohhh
        hjnyigihu kirjoitti:

        minne

        Trolli, muuten olisi kertonut että minne


      • Sisaanmeni
        Huohhh kirjoitti:

        Trolli, muuten olisi kertonut että minne

        1 vaihtoehto oli Lamk, sinne siis pääsin. Myös metropolian tulokset olivat valmiit.


      • fyssariiiiii

        minne hait metropoliassa? mulla ainakin valintakoeryhmä3 metropolian osalta kesken


      • Papiljotti

        Ei ole ainakaan Lamkin sosionomi eikä sh tulokset tulleet.. Tiedän useamman tuloksia odottavan..


    • Fyssariksi

      Höh, ei Jamk hakuprosessissa päivitystä 26.6. aamun jälkeen, kaikki vieläkin kesken. Kumma homma kun kestää.

      Lukeeko teillä muilla ensimmäisillä koodin riveillä opiskelupaikan tarjoajan nimi ja koodi? Mutta sen jälkeen valintapajono jota seuraa jokin pitkä koodi ja muuten valintatila, vastaanottotila, ilmoittautumistila yms kesken?

    • Jdjdjddk

      Pääsin Lapin yliopistoon sosiaalityötä opiskelemaan. Tunti sittem tuli maili.

    • gokys

      Vaasan kauppakorkeassa tavataan syksyllä!

      • eivielätietoa

        Maisterihaussa lukee ainakin vielä opiskelijavalinta on kesken (KTM).


      • gokys

        kandi maisteri


      • eivielätietoa
        gokys kirjoitti:

        kandi maisteri

        Onnea valinnasta! :)
        Mutta tätä en kyllä tajua, että maisteriin haettiin papereilla, mut niitä tuloksia ei saada sitten millään valmiiksi. Sen sijaan pääsykoetulokset on kiirehditty ekana julkistamaan


      • kiinnostunut1

        Mitkä olivat pääsykoepisteesi vaasan kauppatieteisiin?


    • Eivieläkään

      Tulisivat jo!

    • mävaan11

      Joo ei tullut pääsyä. Viime vuonna oli sama homma että tulos tuli viimeisenä päivänä. Valituille jo tulleet tulokset amk...

      • Potaskaa

        Höpöhöoö, eihän esim sairaanhoitajien valintaryhmistä ole tullut tietoja kellekkään, ei edes hyväksytyille.


    • error

      KAMK tietojenkäsittely tulokset tulleet!

    • Päähajoaa

      Miksei ne tulokset voi tulla?? En usko, että kaikki jotka ovat päässeet kouluun ovat jo saaneet tiedon...

      • Puudutavaa

        Ei sairaanhoitaja valintaryhmistä ole tullut vielä kellekkään..


      • Jokos

        Eikä sosionomin 🙂


      • Päähajoaa

        En vaan ymmärrä miksi sitä tietoa pitää pantata aina ihan loppuun asti. Vaikka eipä se sen enempää lohduta, jos lukee varasija 65...


    • jamknytoikeesti

      Ei varmaan tänään tule tulokset, ärsyttää tää odottelu (Jamk sote)

    • Krisuliini

      Jes. Pääsin metropoliaan talotekniikkaan 🙂

    • Heeeio

      Vähä kokemusta siitä aiemmilta kerroilta, että opiskelupaikkaa jos ei tipu, ei tipu myöskään sähköpostia ennen kuin vasta jälkijunassa... jos taas opiskelupaikka napsahtaa, s.postiin tulee siitä tieto.. itsellä ei kuulu yhtään mitään, savoniaan tuloksia odottelen.. fiilikset vähän ristiriitaiset, en oikeastaan edes usko pääseväni mutta tokihan sitä kovasti toivoo.... haluaisi jo tiedon, olipa se mikä tahansa, mut vähä rupee tuntumaan et se tulee vasta huomenna...

      • juhiku

        Mulle tuli sposti Helsingin yliopistolta noin 10min tuloksen julkistamisen jälkeen ja en siis saanut sitä opiskelupaikkaa, joten ei voi tuostakaan päätellä mitään.


    • saikkari91

      Kysyin opintopolun chatista voiko tuloksia enään tänään tulla vai tehdäänkö päivityksiä vain kerran päivässä, vastaus oli "Korkeakoulut voivat julkaista tuloksia sitä mukaan kun saavat ne tarkistettua. Eli on mahdollista, että vielä tänään tulee uusia tuloksia"

      • melkeinnero

        Luin juuri äsken joltain sivulta, jossa oli yhteishaun aikatauluista puhetta, että kaksi kertaa päivässä lähettävät automaattisen sähköpostin (klo 8 ja 20). Ja kaikki tulokset tulevat huomenna jokaiselle alalle.


    • kasikyt

      Tänään on tullut tuloksia Metropolian tekniikan puolelta ja sieltä nasahti paikka itselle, tosin ylempiä tuloksia vielä odotellaan.

      • mmmmmm

        Minäkin pääsen metropoliaan opiskelemaan bio- ja kemiantekniikkaa. Mihin sinä?


      • kasikyt

        Energia- ja ymp.tekniikka. Onnea paikasta! :)


      • mmmmmm

        Kiitos :) samoin sulle ja toivottavasti saat ylemmän hakutoiveen paikan, jos sitä haluat!


      • kouluun

        Täällä kans paikka metropoliasta, laboratorioanalytiikkaan :) Onnea teille paikoista!


    • whyohwhy

      Yyh ei mitään. Itse odottelin toissapäivään ennen kun aloin opintopolkua stalkkaamaan. Kaameeta. Vuos sitten oli samat haut ja toiseen ei ollut tarpeeksi pisteitä joten kohtuu pian oli hylätty, toiseen olin varasijalla 4 ja sekin ennen deadlinea nökyvissä opintopolussa. Nyt on pelkästään näykynyt kesken,vaikka etenkin toinen tuntui menneen hyvin ja kyllä vähintään varasijalle kuuluisi päästä.. Äh.

    • whyohwhy

      Onko kukaan ylipäätään tullut hyväksytyksi vika päivänä.. ei malttaisi mitenkään 😬😬

    • tuskinpapääsen

      Tietääkö kukaan onko vielä kasvatustieteellisiä tiedekuntia jotka ei ole julkaissut tuloksia? Terveisin oon nyt varasijalla ja se ei ole 3 päivään muuttunut joten toivo kouluun pääsystä alkaa hiipumaan...

      • apuaaa

        Tampereelta ei ainakaan oo tullut vielä mitään infoa.


      • Kkkkkkkkk

        Tampereen yliopisto / elinikäinen oppiminen on julkaissut tulokset.


      • zzz

        Jyväskylä ilmoitti klo 14.30


    • Jännääjl

      Opintopolku ei toimi 😱😱

      • toimiitäällä

        Mulla ei ole mitään vikaa, juuri päivitin taas (opiskelijavalinta on kesken..).


    • lakgnsjdng

      Joku on avannut jo vol.3 ketjun, kirjotellaan sitten sekaisin taas pariin ketjuun.

    • Moijamk

      tuleekohan tuloksia enää tänää? Miltä JamkilaiSilla näyttää f12 koodin kautta ne koodit? Tai mitä siellä lukee teillä? Itellä näkyy ehdollisesti vastaanotettu

      • Fyssariksi

        Jokin aika sitten oli ihan sama kesken yms koodissa.


    • Sisälläyliopistossa

      Tulokset tulivat Tampereelle kansanterveystieteisiin äsken.

    • Slinna

      Xamk monimuoto Slinna sh tuli n.tunti sitten.

    • llhjhl

      Siis oliko joku nyt saanut jo Metropolian sotepuolelta tuloksia? Tai mistään muustakaan amk:sta bioanalytiikasta?

      • varasijallaootellaan

        TAMK:n bioanalyytikan tulokset tuli eilen


    • Maisterihakija

      Kyllä se vaan menee näemmä viimeiselle päivälle. No ainakin huomenna ne on tultava, ei enää yhtään turhaa odottelupäivää tiedossa ainakaan :D

      • Vihdoinkin

        Kotkan AMK tulokset tulleet. Pääsin sisään ensihoitaja puolelle😃


      • blääh

        Varmaan päivätoteutus? Monimuoto on mulla ainakin vielä kesken.


      • Eivieläkään
        Vihdoinkin kirjoitti:

        Kotkan AMK tulokset tulleet. Pääsin sisään ensihoitaja puolelle😃

        Sh puolelt ei vielä vastausta :/


      • Unelmaa

        Eilen tuli Kotkasta sh monimuoto puolelta sähköpostia ja sisällä ollaan :)


    • jäiks

      jyväskylä tradenomi, kukaan saanut tuloksia?

    • neitiosaava

      ..mulla tulos oli 89/100, eli pääsen, en "rimaahipoen" vaan reilusti, ylitin pisterajan reulusti. Eli sorivaan jotka ee pääse, sori:(.

    • 10.sija

      Onko mahdollisuuksia päästä metropoliaan tuotantotalouteen varasijalta 10.?

      • kuiko

        On ihan hyvinkin mahdollista, koska vielä ei ole DIA -tulokset tulleet ja aivan varmasti osa Metropoliaan hyväksytyistä valitaan myös Aaltoon ja paikkoja vapautuu.


    • Trolli47

      Uskokaa nyt että tulokset tulevat silloin kun ne on ilmoitettu pääsykokeessa! Tätä ketjua lukiessa voi juoda kaljaa ja nauraa teille hätähousuille..:D

      • sdsf

        Monet ovat saaneet tulokset päiviä ennen deadlinea... xDD


      • Yhdyssana

        Mä olin pääsykokeissa ja silloin ilmoitettiin, että tulokset tulee viimeistään 28.6. Silti 18.6., eli 10 päivää ennen määräaikaa, sähköpostiin napsahti tieto hyväksymisestä. (HUMAK, mutta myös esim. Lamk on niitä silloin lähetellyt.)


    • NORPP

      Onko kukaan hakenut opiskelemaan HAMK YAMK Sosiaali- ja terveysalan kehittämiseen ja johtamiseen? Itse 4. varasijalla ja mietin onkohan mitään mahdollisuuksia päästä opiskelemaan. :/

    • KentiesTulevaSosionomi

      Se ois sitten tuomiopäivä...Tsemppiä kaikille! :)

    • Saikkari91

      Työpäivä menee siihen kun päivittää opintopolkua😂

    • Avaaja

      Avasin 3.-ketjun, koska tätä on vaikea saada enää auki 😊 jatketaan jännäilyä siellä...

    • Päähajoaa

      PÄÄSIN!! Metropolia ja sosionomi :)

    • JJJ

      Metropoliaan sisään maanmittaustekniikkaa. Oli tullut viime iltana.

    • neitiosaava

      ..kuulema, on tullut virhe, joidenkin osalta ja menee uuteen tarkasteluun osa pääsykoetuloksista, luin uutisista, odotellaan...

    • pottukukko

      ..joo samaaluin, ol iotsikko, myös lehdessä huomenna vasta lopulliset tulokset, harmi;(

    • lsajudskj

      Missä luki? Tuloskirjeet lähetetty kaikille uudelleen, sen huomasin, äsken tuli sähköpostiin.

    • ökkö

      Kommentoikaa tohon vol. 3-ketjuun!!

    • Tämä Ammaa ylhäisempi ( 50 vuotias
      mutta 30 näköinen tervehtii alamaisia teitä.

    • Pääsin kuin pääsinkin Bio-ja elintarvike-tekniikkaan taas Turun AMK:hn, aiempi tutkintoni sieltä on IT-tradenomi, näköjään ei tarvinnut olla valintakokeessa edes ensikertalainsena mikään Einstein, että pääsi sisään humanistin YO-todistuksella 10 kiintiössä. Nähdään elo-syyskuuussa Lemminkäisenkadulla kaikki te arvon ystäväni, tulevat opiskelutoverini, jotka sinne pääsitte!

    • Anonyymi

      msmmakskmasmakmk ssksmk mamskmakmskmaskmakmskamsmakmsakmkm sksksk kksk mamsmkakmsasamakskmamksakmskmaskmamakmsakmskmaskmaskmaskmakms skmamksmkakmsmkmakmamaakmksmamsakmskmakmsakmsakmskmaskmakmsakmsakmskmakm skskmkmakskmaksmakmskmkmakmskmakmskamsakmsamkskmaskmakmsakmskmaskmaskakmskmaskmakmsakmsakmskmaakmskmakmakmammkamskakmskmaskmakmsakmsamkskmaskaskakmsakmskmkmkkmkmkmmkkmaskmakmsakmsakmskmakmsaksakmskmaskmaksmakmskakmskmakmsakmkmakmskmakmsakmkmaskmaksakmskmaskmakmsmasaskmaskakmsakmaskmakmskmakmsasakmsakm

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe