Tylyt kassatyöntekijät

Jalatjarahat

Tässä ihmettelen, että miten on kauppijaijjen vara pittää tylyjä kassatyötekijöitä töissä. Ite ainahi meen muualle ostoksille kuin sinne, missä ei tervehitä tai ees kiitellä.

97

10035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuamanorsuvitul

      Sepä se. Asiakas on se, joka heidän palkkansa maksaa. Ainakin S-marketissa ja Tokmannilla on tylyjä kassatätejä...

      • kurppeluskorppelus

        Ai, se olet sinä tollisko aasiakas joka mun palkan maksat? No, seuraavan kerran kun tuut junde siihen inisemään luullen että minun palkkani maksat, niin maksappa pikkasen enempi liksaa sitten! Iltalisiin isommat korvaukset, sekä viikonlopputöihin. Aasiakas kun wittuilee, siihen työntekijälle lisät kassaa koskevasta häirinnästä, sekä työntekoa koskevasta häirinnästä!


      • Anonyymi

        Nimenomaan S -marketissa. Ei liioin uskalla mennä.
        Miksi jatkuvasti paikkoja auki ja vaihtuvuus suurta?
        Vanhat jäärät ovat jääneet, kun eivät enää muualle pääse.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa!

        Mikä ei pidä paikkaansa?


      • Anonyymi
        kurppeluskorppelus kirjoitti:

        Ai, se olet sinä tollisko aasiakas joka mun palkan maksat? No, seuraavan kerran kun tuut junde siihen inisemään luullen että minun palkkani maksat, niin maksappa pikkasen enempi liksaa sitten! Iltalisiin isommat korvaukset, sekä viikonlopputöihin. Aasiakas kun wittuilee, siihen työntekijälle lisät kassaa koskevasta häirinnästä, sekä työntekoa koskevasta häirinnästä!

        Tollisko aaaasiakas Junde.🤪😜🤮


    • ystävällistä

      Niin...joskus joku kassatyöntekijä ei ole edes vastannut kun asiakas tervehtii ja tapanaan pitänyt olla tervehtimättä. Kyllä sitä liukuu toiselle kassalle silloin.

      • Anonyymi

        Joskus epähuomiossa ei ehkä kuule mutta jos ei usein vastaa eikä itse tervehdi niin joko väsynyt ja stressaantunut tai voi olla vähän tyly. Vaasassa on ollut tylyjä asiakaspalvelijoita suorastaan vihamielisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus epähuomiossa ei ehkä kuule mutta jos ei usein vastaa eikä itse tervehdi niin joko väsynyt ja stressaantunut tai voi olla vähän tyly. Vaasassa on ollut tylyjä asiakaspalvelijoita suorastaan vihamielisiä.

        Pohjalaanenhan onki ylipiä itsestään.
        Notta tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus epähuomiossa ei ehkä kuule mutta jos ei usein vastaa eikä itse tervehdi niin joko väsynyt ja stressaantunut tai voi olla vähän tyly. Vaasassa on ollut tylyjä asiakaspalvelijoita suorastaan vihamielisiä.

        Kohtalaasta yritetähän mutta priimaa pakkaa tulemahan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus epähuomiossa ei ehkä kuule mutta jos ei usein vastaa eikä itse tervehdi niin joko väsynyt ja stressaantunut tai voi olla vähän tyly. Vaasassa on ollut tylyjä asiakaspalvelijoita suorastaan vihamielisiä.

        Vastuu on kuulijalla kun savolainen puhuu, hämäläinen on hidas, pohjalainen ylpeä ja helsinkiläinen viileän tuntuinen.


    • Huonoapalvelua

      Tätä olen itsekin miettinyt. Kassat kaupoissa eivät välttämättä jaksa edes kiittää saadessaan rahaa...huonoa palvelua. Myös minä äänestän jaloillani :((((

    • valivali

      jalatjarahat. mene valita myymäläpäällikölle/kauppiaalle. turhaan täällä itket.

    • kauppakuitti

      useimmiten ovat kivoja ja tervehtivät, mutta on joukossa muuan mätäkin omena. tai ovat väärällä alalla ja alkavat muistuttaa kuittia.

      • Anonyymi

        Leipiintyneitä voi olla


    • irvissäsuin

      Ei sinun asiakkaan raha mene sille kassatädille/sedälle, s-ryhmän kassaan ne kilahtaa. Ei tarvitse kassan pokkuroida sinua kaupassa kävijää, kassa vetelee ostoksesi läpi lukijan ja rahastaa, täts it! Tietysti hyvät tavat, eli tervehtiminen ja muu on suotavaa kassalta. Sinä ostaja, maksa rivakasti(ilman lätinöitä), kerää tavarasi ja häivy, näin teet tilaa seuraavalle aasiakkaalle!

      • vuosien-kokemus

        Kyllä S-kaupassa on ystävälliset kassat, oletteko trolleja.


      • Anonyymi
        vuosien-kokemus kirjoitti:

        Kyllä S-kaupassa on ystävälliset kassat, oletteko trolleja.

        Kassan ystävällisyyttä en tiedä, mutta se kassalla oleva henkilö on juttu erikseen.
        Kassa on kone?


    • 6754449

      Juurikin näin !!!!

    • Himohiiri

      On tällä kylällä K-kauppakin. Tai monta.

    • ohret

      Asiallinen ja kohtelias käytös sekä nopea ja hyvä palvelu on plussaa kaupojen kassalla.

    • munanomi

      Mulkkuu vaan perseeseen niille niin kyllä rupeavat hymyilemään..Muhahahaaaaa!!

      • Anonyymi

        Saattapi siinä hymy hyytyäkin......


    • Bhgtikfxbm22

      Kyllä tämän kylän kassa-akat on niin olevinaan ja tärkeitä. Täältä käyn vaan pakolliset kauppaostokset, en vie rahojani kauppaan missä ei tervehditä tai kiitosta kuule. Kajaanista saa palvelua ja kun ajelen sinne pari kertaa viikkoon niin kauppa-assiitkin hoituu.

      • Tosi-on

        Oman kylän kassat ovat tuttavallisia ja ystävällisiä, eivät Kajaanin tuntemattomat kassat juttele niin. Joka muuta väittää, puhuu potaskaa ja mustaa oman kylän kauppoja.


      • Anonyymi
        Tosi-on kirjoitti:

        Oman kylän kassat ovat tuttavallisia ja ystävällisiä, eivät Kajaanin tuntemattomat kassat juttele niin. Joka muuta väittää, puhuu potaskaa ja mustaa oman kylän kauppoja.

        Eihän sinne mennä juttelemaan, vaan ostoksille.
        Pakollisille ostoksille.


      • Anonyymi
        Tosi-on kirjoitti:

        Oman kylän kassat ovat tuttavallisia ja ystävällisiä, eivät Kajaanin tuntemattomat kassat juttele niin. Joka muuta väittää, puhuu potaskaa ja mustaa oman kylän kauppoja.

        Täyttä totta. Kaupungin kaupoissa ei kassat jutustelevat tuttavallisesti. Ei yksinkertaisesti kerkiä.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Samaa mieltä. Minä joskus Kuusamoonkin hurautan.


    • kiirus

      Ei tarvi pokkuroida on tärkeämpää saada ostokset kassan läpi. Kassalla on kiire niin ei siinä paljon puhuta. Ei sinne mennä jututtamaan kassaa vaan ostoksille!

    • Bhgtikfxbm22

      En minä mitään pokkurointia tai perseen nuolentaa kaipaakkaan. Enkä kuulumisien kyselyä. Vaan kiitos ja ole hyvä. Perusasiat asiakaspalvelusta pitäisi kyllä luonnistua vaikka on kuinka kiire. Tässä huomaa taas tämän kylän tason.

    • Kassa80

      Onko asiakas aina oikeassa? Usein lukutaidoton, haiseva ja epäkohtelias. Hymyile siinä sitten 24/7

      • Bhgtikfxbm22

        Tässä nyt ei taida olla kysymys asiakkaan oikessa tai väärässä olemisesta. Vaan siitä että sanooko kassa kiitos ja ole hyvä. Eli perus asiakaspalvelujutut. Taidat olla vähän lanttu vikainen? Vai muuten tyhmä??? Ja mistä tiedät lukutaidosta? Testaatko sitä kassalla? Ja haisevan rahat myös kelpaavat kassaasi. Vai sanotko että mene toiseen kauppaan?


    • Aina on kassatytöt kiitelleet ja olkaa hyvää toivottaneet joka kaupassa. Taitaapi olla teissä oma vika. Ei kai ne vain minulle juttele!!!

      • Anonyymi

        Puhut kyllä höystöjen kanssa
        Taijat tosiaan olla Rotti vouhake!


    • faktahomm

      Tämähän on ikuisuuskysymys. Kun menet sitten vaikka allekirjoittamaan rahoitussopimusta autokaupan kassalle niin etpä taida siellä paljon pokkurointia vaatia. Itse kumartelet kiitoksia huudellen ulos.

      • Bhgtikfxbm22

        Ja missä vaiheessa olen pokkurointia vaatinut???? Vaan normaalia asiakaspalvelua. Oletko sinäkin vähän tyhmä vai etkö ymmärrä suomen kieltä??? Olette te te kyllä yksinkertaisia idiootteja.


      • Kun maksat kätteisellä niin ei tarvihe kummarrella.


      • sivusta.kuullut

        Siinäkin saattaa kauppias kysyä että pitikö tehä vekseli tämän maksun takia. Eilenkin muka meni kassa jumiin kun niin ison summan maksoi käteisellä.


    • Asiakaspalvelija

      Supermarketissa Suomussalmella osataan tervehtiä kassoilla eikä se katso edes myyjän ikään. Nuoret myyjät ovat etenkin siellä tosi kohteliaita. Hyvin on kauppiaat perehdyttäneet myyjänsä asiakapalveluun, Kyllä asiakkaana odotan asiakaspalvelutyössä olevilta hyviä peruskäytöstapoja ja se vaikuttaa myös kaupassa asiointiin jatkossakin. Siitähän heille myös maksetaan palkkaa.

      • Piironen_pessieltä

        Hyvää huomenta kauppiaalle! Jatkossa voisit edes koittaa naamioida kirjoituksesi muka jonkin muun kirjoittamaksi.

        T. Me muut


    • Pulteri5678

      Kauppiaatko ne kehuu omiaan

    • Asiakaspalvelija

      Ei, en ole kauppias vaan asiakas, joka kehuu Superia omasta kokemuksesta!

      • Hyvähenki

        Siellä on paras asenne asiakaspalveluun.


    • hossan.kävijä

      Eikös tuon seudun naiset ole tunnettuja tylyydestään ja epänaisellisuudestaan.

    • kyldyyri

      Ihan oikeesti Supermarketin kassat ovat asiakaspalvelijoita parhaasta päästä. Aina iloisia ja palvelualttiita, katsovat joka kerta asiakasta silmiin ,kun tehvehtivät ja muistavat kiittää. On tällä kylällä myös muutama leipääntynyt kassa myyjä, mutta jääköön kauppa sanomatta. Toivon, että tässäkin tapauksessa kauppias olisi tilanteen tasalla ja ohjeistaisi työntekijänsä.

    • nuorisotalo

      Minä en tykkää enää käydä S-marketissa. Koska siitä on tullut nuorison majapaikka. Uusi nuorisotalo.

      • Kyllästynyt

        En tykkää minäkään juuri samasta syystä! Ei minkään muun liikkeen edessä ole sellaista nuorison rallia kuin S-marketin pihalla ja katoksen alla!


      • missänuoretnytmajailee

        Nuorisopuolellahan on täydellä palkalla vaikka kuinka paljon ihmisiä, onko nytkin kaikki lomalla yhtaikaa? Kunnalla syytä miettiä kuluja/palvelua.....


    • Villinuoruus

      Pelkäättekö te nuoria? Itsekin olette olleet nuoria. Muistatte varmaan miten oli mukavaa olla kaveriporukassa. Tuossahan ne on kaupan edessä kaikkien meidän aikuisten silmien alla.

      • nuorillepuuhaakesäksi

        En pelkää nuoria ja itsekin olen ollut nuori. Mutta en roikkunut kauppojen edessä, vaan olin kotona auttamassa kotitöissä. Nykyajan penskat on niin laiskoja ettei ne tee kotitöitä/töitä, jos ei makseta. Kerran nuokkari on kesäisin kiinni, olisivat jossakin muualla esim. vuoroin kavereiden kotona tai jätkässä. Välillä heidän kielen käyttönsä (vit.. ym) on todella karseeta kuuneltavaa ja tielläkin ovat, kun maleksivat kauppojen edessä. Ja olenpa kuullut, että kuvaavat ihmisiä ja jakavat ne ja nauravat ihmisille. Onko se asiallista käytöstä?? Eräskin tyttö maleksii kylillä aamusta iltaan, koska ei halua olla kotona, kun joutuisi muutoin tekemään kotitöitä. Myyjillä täytyisi ajaa ne pois, mutta eivät varmaan uskalla, kun saisivat huutoa ja nimityksiä osakseen


      • Passiivistatupakointia

        No onpa tyhmää käytöstä kuvata muita asiakkaita ja nauraa maksaville asiakkaille. Vanhemmat hoi siellä kotona, kullannuppu voikin olla jotain aivan muuta kuin kullannuppu. Tupakansavu siinä kaupan eessä haittaa, kun ite en polta niin menisivät muualle tupakalle.


      • eihyvääpäivää

        Vanhemmat hohoi ja herätys. Kyllä havettäisi jos oma penska vittua kaupan edessä hokisi...


      • Kiitosei
        nuorillepuuhaakesäksi kirjoitti:

        En pelkää nuoria ja itsekin olen ollut nuori. Mutta en roikkunut kauppojen edessä, vaan olin kotona auttamassa kotitöissä. Nykyajan penskat on niin laiskoja ettei ne tee kotitöitä/töitä, jos ei makseta. Kerran nuokkari on kesäisin kiinni, olisivat jossakin muualla esim. vuoroin kavereiden kotona tai jätkässä. Välillä heidän kielen käyttönsä (vit.. ym) on todella karseeta kuuneltavaa ja tielläkin ovat, kun maleksivat kauppojen edessä. Ja olenpa kuullut, että kuvaavat ihmisiä ja jakavat ne ja nauravat ihmisille. Onko se asiallista käytöstä?? Eräskin tyttö maleksii kylillä aamusta iltaan, koska ei halua olla kotona, kun joutuisi muutoin tekemään kotitöitä. Myyjillä täytyisi ajaa ne pois, mutta eivät varmaan uskalla, kun saisivat huutoa ja nimityksiä osakseen

        Kuka siellä on myymälänhoitajana? Ongelmasta on asiakkaat saaneet kärsiä jo pitkään, jonka vuoksi S-market menettänyt asiakkaita ja menettää edelleen.


      • Hellekesä

        Täh,,,,,,,,voi tätä maailman menoa,ei tainut äiti opettaa lastaansa kotitöihinsä kun maleksii kauppojen auloissa. Voi olla avioero lapsi ( lapset ) joka hakee huomiota muualta kuin vanhemmiltaan ovat työssä..???Lapsi koululomalla, yksinäinen ilman sisaruksiaan.


      • kmarketinuusiasiakas
        eihyvääpäivää kirjoitti:

        Vanhemmat hohoi ja herätys. Kyllä havettäisi jos oma penska vittua kaupan edessä hokisi...

        Minäkin olen vaihtanut kaupaa kun ässän edessä nuoriso parveilee,sylkevät ja tupakoivat(alaikäiset).On v..mäinen mennä ruokakaupaan kun räkälimpit kengänpohjassa roikkuu.
        Onneksi on muitakin kauppoja.Maarit kauppias sais ryhdistäytyä ja laittaa rotin tuolle nuorisoporukalle.Aika helppo olisi ne siitä pois saada va ei maha olla halujakaan.


      • ööhööhventtaillaan

        Tulevia Hanttipajan kiertäjiä : )


      • Anonyymi
        kmarketinuusiasiakas kirjoitti:

        Minäkin olen vaihtanut kaupaa kun ässän edessä nuoriso parveilee,sylkevät ja tupakoivat(alaikäiset).On v..mäinen mennä ruokakaupaan kun räkälimpit kengänpohjassa roikkuu.
        Onneksi on muitakin kauppoja.Maarit kauppias sais ryhdistäytyä ja laittaa rotin tuolle nuorisoporukalle.Aika helppo olisi ne siitä pois saada va ei maha olla halujakaan.

        S-marketissa ei ole kauppiasta. On myymälänhoitaja/päällikkö, jonka palkka tulee Osuuskauppa Maakunnalta. Palkka juoksee, vaikka mitään ei tapahdu



        .


    • Rypinski

      Onkohan koskaan asiakkaissa vikaa?Kysympä vaan?

    • shittiesitäihteään

      Pitääkö sitä kauppaketjun olla sosiaalihommissakin jo mukana? Kauppa tekee kauppaa, kassat rahastaa..yksinkertaista, eikö? Parveilevien nuorien 'hoitaminen', eikä kasvatus kuulu kauppaketjulle...se kuuluu vanhemmille!

    • Terapiaan

      Ootteko koskaan kulleet, että kassatyöntekijät arvostelisivat asiakkaita.
      Kyllä tytöt kassalla ovat asiallisia jopa mukavia, ymmärtävät humoria ja ovat ajan hermolla kaikessa.
      Eikö asiakkaan pitäisi olla tyytyväinen kun saa mitä on tullut ostamaan, ei se minuakaan aina naurata kassajonossa, mutta muistakaa tytöt kuuntelee päivät pitkät kaikenlaisia marinoita asettukaapa heidän asemaan monoko teistä marisijoista sen kestäisi.
      Vaikka minulla olisi huono päivä, yritän päästä jonkinlaiseen juttuun kassan kanssa, piristys on molemminpuolista.
      Eihän kapan kassa ole mikään sosiaalityöntekijä siihen on eri ammattilaiset, että eiköhän jätetä kaupan kassa rauhaan ja haetaan apua huonoon oloon jostain muuaalta.

      • Äläolehidaste

        Sinä siis yrität päästä jonkinlaiseen juttuun kassan kanssa? Miksi niiden kanssa pitää päästä juttuun?


      • Anonyymi

        Van nehän puhuu paskka asiakkaista niin paljon kuin kerkiävät. Kun selkäsi käännät alkaa juoruaminen. Ja kylältä kuulet kuka mitäkin osti, kävikö Alkossa jne.....


    • turhasyytellä

      Nuoria on ihan turha syyllistää tämän kuolevan kylän kokoontumispaikkojen puutteesta. Ja vanhemmiilla on sula mahdottomuus vahtia murrosikäisiä päivät pitkät, jos itsekin ovat vielä töissä ja ei kait se ole edes tarkoituksen mukaistakaan. Ainahan nuoret kautta aikojen ovat kokoontuneet aina mihin milloinkin.

      • Jotainhyvääkin

        Minusta nuoret on hyvä asia ja pitää kerjäläiset loitolla.


    • Nuorissa on tulevaisuus! Siis loppuelämä on turvattu meille vanhuksille.

      • Anonyymi

        No, eipä ole. 12 vuotias jo pyssyn kans heiluu. Siinäkö turva?


    • tympääntynyt

      Mitä ihmeen kokoontumispaikkoja pitäs olla, jos tarvitte tehkää niitä ite niille.
      Tuolla perusteella ne vois käyä paneen teiän muijiakin , kun ei oon tyttöjä kylällä.
      Sylkevät seiniin ja vi.... hokevat.

    • 987654321

      Ei taida vanhemmat huolia penskojensa kavereita kotiinsa. Eikä kaupan edustat ole mitään kokoontumispaikkoja. Kyllä perheellinen tuo rahaa kauppaan enemmän, kuin roskaavat penskat. Jättävät kolmioleipäpaketteja ja tyhjiä energiajuomia kauppojen nurkille.

    • Palataan

      Palataanpa alkuun mistä puhuttiin.
      Onko tilastoa kuinka suuri asiakasmärä on tyytymättömiä kassatyttöihin.
      Minusta he ovat ihania kuuluisivat jonnekkin sellaiseen paikkaan jossa ei vanhatpiiat arvosteleisi heitä.
      Minusta kassojen pitäisi olla miehiä ja vielä vähän maailmaa nähneitä karvanaamoja, sellaisistahan vanhatpiiat pitävät.
      Mutta miesten maailmassa karu jätkä herättää kunnioitusta jos ei toisin todisiteta.

      • Hhhhh

        Täällä näyttäisi nuoret osaavan olla enemmän ammattilaisia asiakaspalvelussa. Kannattaa miettiä sitä omaa asennetta siellä kassan takana.


      • Anonyymi

        Ja höpö höpö sinun vanhoille piioillesi! Superissa on ollut aina urospuolisia kassoja.
        Mikä se on se "karu jätkä"?


    • netkaselekänenkasvatus

      Kyllä näin vuosikymmeniä kahtoneena ja työpaikkoja antaneena nuorille,nyky nuoriso ei osaa kautta halua tehä töitä.Suuta soittavat ja yksään ei osaa nykyään kysyä että mitä minä nyt voisin tehdä.Kännykkä kourassa hiimailevat ja ei kunnioitusta työntekoa kohtaan ollenkkan.Puhun nyt kesätyöseteliläisitä.
      Mistähän tuommonen kumpuaa,helppo vastaus kotoa tietnekin.

    • Tätiihminen

      Tylyjä on tosi paljon, suurin osa ei edes tervehdi takaisin... Mutta onneksi nyt on reippaita nuoria, mm. Tokmannin kassalla sievä, nuori pitkähiuksinen tyttö, joka tervehtii aina iloisesti ja muutenkin on asiakaspalveluhenkinen. Samoin K-Superissa nuori silmälasipäinen miesmyyjä on aina kohtelias ja hyväntuulinen. Täytyy näitä nuoria kiitellä joskus asenteestaan. Tulee itsekin aina hyvälle mielelle, kun pääsee heidän kassoilleen.

      • Valikoivatkassat

        Vanhemmat työntekijät voisi ottaa mallia niistä nuoremmista ja lakata valikoimasta asiakkaita, joille ovat ystävällisiä ja tervehtivät ja kiittävät.


    • Nuorl

      Ei oo todellakaan KAIKKI nuoret oo missään äsmarketin edustalla. Tietäjät taas huutelee.

    • huonotkotiolot

      Ei kaikki nuoret olekkaan siellä, vaan ainoastaan yhdet ja samat, joilla on huonot kotiolot, niin täytyy siellä lorvia.

      • Huh

        Mistä tiedät että on huonot kotiolot? Entäpä jos vaan haluavat hengata uhdessä kavereiden kanssa ja tällä kylällä vaan ei ole nuorille paikkoja


    • Pahallehaesoo

      Enempi minua haittaa eteisen vanhanviinan haju siinä sisäänkäynnillä. Miksi sen pittää olla siinä?

    • vanhus

      Eikö se vi... mee perille ettei kauppojen edustat ole mitään nuorten kokoontumispaikkoja. Olkoot kotona ja kuhtukoot kavereitansa sinne jos haluu tavata. vai eivätkö penskojen vanhemmat halua niitä sinne?

    • Mukavia ja hauskoja nuoria näkkyyvät olevan kaikki. Menkääpä juttusille vaan.

    • nuamankajärvi

      S-marketin kassanaiset ovat tylyjä, Kysyin menneellä viikolla yhdeltä jotain eräästä tuotteesta, niin vastauksena oli mulkoilu ja selitys, että etsi itse tuotteesi

      • No...etitkö sitten mitä halusit ostaa ja löysitkö?


      • Ihmettelijä

        Taijat muori valehella, mikä viha on Kympin sieviä tyttöjä kohtaan?


    • Huonokasvatusko

      Minuakin tympäsee S-marketin katoksessa notkuva nuoriso. Vittua ja saatanaa lentää, tupakki haisee, pyörät on tiellä ja sää niitä teinejäkin väistellä, että mahtuu ostosten kanssa ohi. Miksi ihmeessä ne siinä notkuvat, menisivät nuokkarille tai vaikka jätkänpuistoon.

    • Töppöhönö

      En puhu tylyydestä, mutta Pajakkaan ei nykyään haluta mennä.
      Johtuu eräästä taikurista....
      Sori vaan, mutta jo oman liikkeensä aikana näytti tapansa tavan ihmisille.
      Joten en sitä liikkeen loppumista niin suurena ihmeenä pitänyt.

      Sori vaan.... mutta sen verran on mieli nyrjähtänyt kyseisen henkilön kanssa asioidessa. Hitaasti katselee.
      Van sehän on mahollisuus kierteä koko puliju.

    • Anonyymi

      ei kassan tarvitse muuta ,kuin tervehtiä ja sanoa paljonko olet velkaa ostoksista ja
      sanoa heipat.
      Se kyllä pitää kelvata kaikille ja jos koko päivän pitää vielä hymyillä tulee
      lihaskramppi .
      kyllä kassa kelpaa ..

    • Anonyymi

      Sama virsi. Noin 6 vuotta vain aikaa kulunut.....

    • Anonyymi

      Kauppijaijen????
      Kauppiaiden.

    • Anonyymi

      Pajakka hyvä esimerkki. Ei tulla kysymään, miten voin palvella, mutta kyllä rahastamassa ollaan , että saa myynti pisteet ja säilyy työpaikka.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, hyvä palvelu Pajakassa ollut aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, hyvä palvelu Pajakassa ollut aina.

        Tuokin kommentti vain Pajakkaan liittyen n 6 vuotta sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin kommentti vain Pajakkaan liittyen n 6 vuotta sitten...

        On tuossa uudempikin kommentti pajakkaan liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, hyvä palvelu Pajakassa ollut aina.

        On ehkä aiemmin ollutkin hyvä palvelu. Ei enää.


      • Anonyymi

        Kyllä tullaan kysymään ja ollaan avuliaita millon olen asioinut siellä.


    • Anonyymi

      aHhaaaahahaha

    • Anonyymi

      Enpä ole asioinut pajakassa moneen monituiseen vuoteen. Kallista vaatetta, eikä niin kummostakaan riepua, sillon kun asioin.
      Miten pysynee koko pulju pystyssä.

    • Anonyymi

      Hyvin on varaa pitää kun muuten itse joutuu tekemään.
      Ei ole tulijoita jonoksi asti ja tulevaisuudessa ei senkään vertaa kun kenenkään ei kannata tehdä osa-aika työtä leikkauksien johdosta.
      Ei Orpo ajatellut asiaa nokkaansa pidemmälle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      125
      9854
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2881
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2675
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2069
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1826
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1515
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1498
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1346
    Aihe