Osa 2! Siis tosta et ihan sairasta.

Sabrina

Joo eli muutaman tyypin takii, ja olkoot he sitte siellä.

Mut joo jos kiinnosti, nii mä oon 13 vuotias semi kaunis ja kunnolkinen tyttö. Mä kelpaan äidiks koska oon vähän hoitanu naapurin vaippaikäistä muksuu, ja sitte tottunu muutenki sen ikäisikn. Eli mä asun naantalis, nii olis kiva jos asuisit jossaki näis, ja vaihtoehtoi olis sitte; turku, raisio, rymättylä, merimasku, ja naantali vaik noi muutamat on isa tätä mut silti. Ja haluisin et säkin huolehtisit lapsesta, ja olisit kunnollinen. Tolla kunnollisella tarkoten, että: hoidat myös lasta, autat minua sen kanssa, autat elättämään muksua, ja olet myös vastuussa siitä, ja että olet vastuullinen, ystävällinen, ymmärtäväinen sekä kärvillinen tietysti. Itse oon kärsivällinen, otan vastuuni teoistani, ja sinunkin pitää ottaa. Oon myös tempperamenttinen, äkkipikainen, ymmärtäväinen eli ihan ok tyttö. Ja mun mielestä sun pitää olla myös oma ittes, etkä saa esittää muuta mitä oikeesti oot. Et jos kiinnosti nii laita tohon alas. Huom! Laittakaa mahdollisimman moni poika tohon ala, teidän ikä, ja mis asutte ja sellasta. Ja unohtu kertoo et jos ootte kissalle allerginen, nii mula on yks kissa. Joten ottakaa niitä lääkkei, tai sitte älkää pistäkö alas. Ja sun pitää olla saman ikäne, tai vähintään 14-16 vuotias.

Ja sitte valittajille tiedoksi! Ei mulle tartte valittaa, koska mä tiedän nä jutut mitä näistä voi seurata. Mutta mä en olekkaan mikään skitsofrenikko, tai mielenvikane et tekisin lapselle jotain. Olen terve, ja pidän lapsenikin terveenä. Et turha myös kuvitella, että jos laitatte silti eikä niissä oo kysymyksii, nii en myöskää vastaa niihin. Enkä myöskään, ellei niissä oo mitää vakavaakaan myöskään siis.

Mut pojat, laittakaa tohon alas, nii tsekkaan niitä illalla tai aamulla. Ja sitte katon mieluisimman, et älkää loukkaantuko. Ja sitte nii sovitaa aika ja paikka, ja sit voin vaikka antaa osoitteeni tai sovitaa et mennäö yhdelle rannalle, mus on aika hyvii pukkareit tehdä sitä. Ja sillew. Mut joo, mä luulen et tuun aamulla, koska sain mun kaverilt just tekstarin et se haluu jutella mun kans. Ja ehkä se tulee kylää, tai no, yökylää.

Moi!

Ps. Tuun tsekkaa aamulla!

0

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        37
        1796
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1391
      3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        43
        1376
      4. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        14
        1352
      5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        1
        1345
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        7
        1314
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        0
        1294
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        1
        1250
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        2
        1200
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        2
        1183
      Aihe