Osa 2! Siis tosta et ihan sairasta.

Sabrina

Joo eli muutaman tyypin takii, ja olkoot he sitte siellä.

Mut joo jos kiinnosti, nii mä oon 13 vuotias semi kaunis ja kunnolkinen tyttö. Mä kelpaan äidiks koska oon vähän hoitanu naapurin vaippaikäistä muksuu, ja sitte tottunu muutenki sen ikäisikn. Eli mä asun naantalis, nii olis kiva jos asuisit jossaki näis, ja vaihtoehtoi olis sitte; turku, raisio, rymättylä, merimasku, ja naantali vaik noi muutamat on isa tätä mut silti. Ja haluisin et säkin huolehtisit lapsesta, ja olisit kunnollinen. Tolla kunnollisella tarkoten, että: hoidat myös lasta, autat minua sen kanssa, autat elättämään muksua, ja olet myös vastuussa siitä, ja että olet vastuullinen, ystävällinen, ymmärtäväinen sekä kärvillinen tietysti. Itse oon kärsivällinen, otan vastuuni teoistani, ja sinunkin pitää ottaa. Oon myös tempperamenttinen, äkkipikainen, ymmärtäväinen eli ihan ok tyttö. Ja mun mielestä sun pitää olla myös oma ittes, etkä saa esittää muuta mitä oikeesti oot. Et jos kiinnosti nii laita tohon alas. Huom! Laittakaa mahdollisimman moni poika tohon ala, teidän ikä, ja mis asutte ja sellasta. Ja unohtu kertoo et jos ootte kissalle allerginen, nii mula on yks kissa. Joten ottakaa niitä lääkkei, tai sitte älkää pistäkö alas. Ja sun pitää olla saman ikäne, tai vähintään 14-16 vuotias.

Ja sitte valittajille tiedoksi! Ei mulle tartte valittaa, koska mä tiedän nä jutut mitä näistä voi seurata. Mutta mä en olekkaan mikään skitsofrenikko, tai mielenvikane et tekisin lapselle jotain. Olen terve, ja pidän lapsenikin terveenä. Et turha myös kuvitella, että jos laitatte silti eikä niissä oo kysymyksii, nii en myöskää vastaa niihin. Enkä myöskään, ellei niissä oo mitää vakavaakaan myöskään siis.

Mut pojat, laittakaa tohon alas, nii tsekkaan niitä illalla tai aamulla. Ja sitte katon mieluisimman, et älkää loukkaantuko. Ja sitte nii sovitaa aika ja paikka, ja sit voin vaikka antaa osoitteeni tai sovitaa et mennäö yhdelle rannalle, mus on aika hyvii pukkareit tehdä sitä. Ja sillew. Mut joo, mä luulen et tuun aamulla, koska sain mun kaverilt just tekstarin et se haluu jutella mun kans. Ja ehkä se tulee kylää, tai no, yökylää.

Moi!

Ps. Tuun tsekkaa aamulla!

0

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
        Jämsä
        13
        3728
      2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
        Joensuu
        27
        3020
      3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
        Maailman menoa
        274
        2795
      4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
        Jämsä
        5
        1935
      5. 224
        1487
      6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
        Ikävä
        75
        1271
      7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
        Kotimaiset julkkisjuorut
        163
        1095
      8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
        Tunteet
        2
        1077
      9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
        Einekset
        31
        1004
      10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
        Ikävä
        95
        961
      Aihe