Kuulun niihin, jotka ovat lääpällään irstaisiin arabimiehiin. Meikään vetoavat vanhemmat, vatsakkaat, viiksekkäät mutta kuitenkin voimakkaat miehenköriläät.
Olen käynyt arabimaissa ja koska satun olemaan blondi, juuri tuollaiset vanhemmat herrat loivat minuun irstaita katseita ja saivat perhoset pörrimään mahassani.
Miten edetä? Uskaltaako mennä itse asiaan? Ja ennen kaikkea missä - Egyptissäkö? Vai täytyykö tyytyä vain Saksan rajalliseen tarjontaan? Onko jollakulla kokemuksia?
Irstaat arabimiehet
4
661
Vastaukset
- Jeppuboy
Hyvä kroppa, peppu ja reidet saa lääpälleen. Ei saa miettiä muuta.
- Kaikenkokenut
Jopas nyt itsensä palstan moraalinvartijaksi julistautunut tiukkapipo saa hetkun, kun joku kehtaa kysyä niinkin homomaisesta aiheesta kuin irstaista arabimiehistä. (Ja missä muuten kukaan on väittänyt KAIKKIEN arabien olevan sellaisia?)
Olen pannut merkille nuo samat hekumalliset katseet mm. Turkissa ja Egyptissä. Ensinkään missään tiukissa arabimaissa (Arabiemiraatit, Qatar, Saudi-Arabia, Iran...) ei kannata ryhtyä yhtikäs mihinkään, sillä homoseksistä voidaan langettaa kuolemantuomio. Vaikka sellaista tuskin määrättäisiin länsimaalaisille, homma ei ole sen väärtti.
Muuten monet arabit ovat kyllä pepun perään ja ”homona” pidetään yleensä vain vastaanottavaa osapuolta. Suojauksesta pitää huolehtia. On syytä myös keksiä jokin uskottava tarina, jos asiasta ilmoitettaisiin poliisille.
Itse pelaisin varman päälle ja lähtisin miesjahtiin paikkapa Berliinin Neuköllniin, joka on täynnä ”kuumia” tyyppejä - siis erityisesti arabeja ja turkkilaisia. - pussyboi
Ymmärrän tuon, olisin kuitenkin aika varovainen myös. Arabimiehille usein käy lähes kuka tahansa, minkä lisäksi he ovat usein arvaamattomia. Saatat päätyä panon sijaan tai sen lisäksi hakatuksi ja ryöstetyksikin, tai joukkopannuksi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864