Pissattaa!!!!

Jhhh

Olen 34-v nainen ja mulla on ongelma. Ainakun harrastan seksiä niin tulee voimakas pissahätä. Sama on itsetyydytyksessä. Jo pelkkä kiihottuminen saa aikaan pissahädän. En voi tyydyttää himojani jotka ovat hirveät tämä ongelma minulla on ollut jo 25-v asti ja olen 19 vuotta ollut ilman orgasmia. Vaikka kaupungillakin kun näen miehen jolla on hyvä perse niin tulee hätä ja pitää juosta vessaan lorottamaan mikä tää on ja mitä mä voin tehä auttakaa

15

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pissaleikit_on_nam

Miehenä joka sai aika hyvän seisokin jo lukemisesta. Kannattaa löytää mies joka tykkää pissa leikeistä ja antaa tulla vaan samalla ku panee.

• Jhhh

Se olisi kieltämättä hyvä kun mieheni kieltää että ei missään nimessä saa pissata sänkyyn.

• Kultainenkeltainensuihku

Älä hyvä nainen enää pidättele itseäsi kauempaa. Nyt vain nautit ja annat pissan ja orgasmin tulla. Saattaa miehesikin huomaamattaan innostua, kun lämmin pissa suihkussa kalun päälle. Nyt vain kipinä kapin ostamaan lateksilakanat ja sanot miehellesi, että voi valita pillun tai nyrkin. :) Jos pissaaminen tunne on OSA SINUA, niin eihän sitä kukaan voi kieltää. Sama kun kieltäisi sinulta orgasmit, mitä nyt ilmeisen epäsuorasti on käynyt oman ehdollisuutesi vuoksi (pissan tuleminen olisi jotenkin kamalaa) ja miehesi kiellon takia. Toki kaupungilla kiihottuessa tämä voi olla ongelmallista, mutta ehkäpä oppisit kontrolloimaan sitäkin, kun saisit kotonasi vapautuneesti suihkutella, jos sellainen tunne tulee! Tsemppiä!

• mieskertoo

Kysymyksessä heikot lantionpohjan lihakset..Vaivasi tulee vain pahenemaan iän myötä ellet ala aktiivisesti treenata kyseisiä lihaksia.

• Anna tulla vain jos siltä tuntuu. Jotkut jopa tykkäävät siitä.

• Hyihelvata

Mistä näitä sikoja oikein sikiää

• Ite tykkään pissaleikeistä ja myös kun huomaan kaupungilla hyvännäköisen naisen niin tulee ihan vaan pissattua housuun siinä tilanteessa...😉

• Ite kanssa tykkään pissaleikeistä ja jos nään kaupungilla hyvännäköisen naisen niin pissaan siinä tilanteessa usein myös housuun jos satun kiihottumaan...

• Eräs

Miten olisi jos kaupungilla liikkuessasi alkaisit käyttämään vaippoja. Hyvännäköisen miehen näkeminen ja pissaaminen vaippaan voisi olla kiihottava kokemus.

• Diudiudiiiii

Tuntuuko tuolta kun on löylykauha perseessä poikittain

• kjhygt

Löylykauha taas on vähän menyt sekaisin päästä se näkee unta että löylykauha on pyllyssä kiinni. haah haah,

• leksad

itsetyydytysvinkkejä pissaleikkeihin:
      seiso suihkussa, ja paina sormi virtsareiän kohdalle. ala pissaamaan. pissa ei tule ulos mutta antaa mahtavan tunteen. myös alavatsan painelu toimii.

• Mulla on tosi hyvä perse! 😊

• Hyihelvata

Persees on niin läskinen ettei löylykauhakaan löydä perse silmää

• Olikohanparas

Aivan ihana tunne kun kuuma kusi lentää soutaessa päälle :) jäi kalustetusta vuokra asunnosta takuuvuokra tulematta. Mutta oli sen arvoista suuta pidin kiinni kun naamalle tuli

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6352
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4052
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3345
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      485
      2871
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      278
      1868
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1546
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      172
      1369
    9. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1323
    Aihe