https://youtu.be/aU5Fym6uBLE kertoo miltä pahemmiltaa tuntuu kiusaaminen. Ja tää sjärvellä se vakavaa.
mustikka osku
14
1925
Vastaukset
- tia
onko oskun biisi? vai olettamus
- Ettsillälailla
Saarijärvi on pahin tuppu kylä mitä kartalta löytyy. Pommittaa pitäis maan tasalle..
- oikeinkirjoitusta
Tiedoksi! Tuppu kylä tulisi kirjoittaa yhteen, näin: tuppukylä.
- Tiedottava
Pitäisi laittaa pilkku tiedoksi sanan eteen ainakin äskeisessä lauseessasi. Ja lause on hyvä lopettaa pisteeseen selkyyden vuoksi.
- Noheihei
Ja nyt voitkin mennä saunan taakse siellä on aina tilaa yhdelle tyhjäpää luuserille.
- Kannustavapostiivisesti
Taakse ja siellä sanan väliin kuuluisi pilkku. Kyllä se siitä vielä onnistuu sinultakin!
- mulperipuu
Ei ehkä kannata ihan kaikkea uskoa asiassa on aina kaksi puolta
- fiilaten
väliin pilkku taakse sana sekä sauna ja tuppu
- Oikeinkirjoitusta
Lause aloitetaan isolla alkukirjaimella ja lopetataan pisteeseen. Harjoittelu tekee mestarin!
- fiilaten
Oikeinkirjoitusta kirjoitti:
Lause aloitetaan isolla alkukirjaimella ja lopetataan pisteeseen. Harjoittelu tekee mestarin!
kirjaimella iso aloitus harjoittelupiste ja mestarilopetus
!!
- Artruijee
Hyvä biisi.
- Marjamekko
Onko tuppukyläsä vakavia ongelmia?
- Kysyyhän
Mistä tiedät?
- Njähnjhäh
Kyllä koko kylän puskaradio tietää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819